MijaL

5 maj tøser

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uha ja, det er ved at være rigtig tæt på nu.

Jeg skal hente min kjole imorgen, bliver helt mærkeligt.

Klar..... bliver man nogensinde rigtig klar??

Jeg synes stadig jeg farer lidt forvirret rundt om mig selv, for at få det sidste klar til receptionen. Den skal vi nemlig holde derhjemme.

Men vi havde også en del ting som skulle nå at laves inden. Vi har nemlig også været i gang med at lægge haven om, så fik lagt rullegræs i weekenden. Ikke at vi skal bruge den del af haven til receptionen, men den må jo godt se pæn ud alligevel. Vi har haft kaniner løst i haven det sidste år, så den var noget gravet op og græset var holdt op med at gro.

Den del af huset hvor receptionen skal holdes har været lejet ud, ham der boede der flyttede 1. april, så der kunne vi gå i gang med at male og gøre rent. For føj der var beskidt, rengøring var vist ikke hans stærke side.

I denne uge skal jeg så have lavet bryllupskage. Mangler kun at bage 3 bunde, resten ligger allerede i fryseren, så den skal "bare" lægges sammen torsdag. Men det er så også 4 kager der skal laves. Og så er der alle de der million småting som samlet også tager sin tid. Men mon ikke man når det hele - det håber jeg da.

Og vejreudsigten kan man jo ikke klage over, det ser ud til, at vi har vejret med os.

Vi har lige tjekket vejret der hvor vi skal hen på bryllupsrejse, det ser også bare super godt ud. Der har ellers været lidt køligt og regn den sidste uge, men på fredag vender det til det gode varme vejr, så det er jo herligt når vi skal derned på søndag

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Ja, jeg er nok tilbøjelig til at give Tayana ret i om man nogensinde bliver klar. Jeg synes også der er mange hængepartier, der mangler at blive færdiggjort. Jeg er ikke færdig med bordkortene og menukortene. Bordplanen er lavet, men mangler at blive skrevet ind. Og så er der lige alle de ting, der skal pakkes sammen, da festen bliver holdt i Jylland og vi skal i sommerhus ugen efter. Men vi skal nok nå det hele. Skal heldigvis ikke selv lave bryllupskage for så tror jeg at jeg ville få stress...

Men Uha hvor jeg glæder mig. Det bliver så fedt... :loveflag: Og at vejret så bliver helt fantastisk, så kan det jo næsten ikke blive bedre. Men tør nok ikke helt stole på den inden dagen før... :loveboard:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen..

ja nu nærmer dagen sig, jeg er begyndt at have sommerfugle i maven.

Idag skal vi til møde med præst, ned med top-figur til bageren, og ud på feststedet med bordkort, pynt osv.

Og når det så er overstået, ja så kan vi slappe af og nyde det.. Ej mangler dog lige at få købt et strømpebånd, men det er jo bare en lille ting.

Ellers glæder vi os helt vildt til dagen kommer, og dejligt at vejret bare bliver perfekt.. Nu må vi håbe at de ikke ændrer for meget på vejrudsigten :loveflag:

Knuzz

0

Del dette indlæg

Ihh hvor har jeg efterhånden mange sommerfugle i maven... :loveflag::loveboard:

I dag skal jeg prøve kjolen for sidste gang. Den er lige blevet tilrettet, så det er spændende.

Så skal jeg til bageren med pynten, og derefter have 1 times massage. -HAHA-

Mangler stadig de forbistrede bordhæfter - dem blev jeg selvfølgelig ikke færdig med i går, da de drillede helt vildt. :loveflag:

Jeg har også taget fri torsdag, så det bliver en kort uge. Ellers mangler jeg at købe en halskæde og en læbestift.

Her er den lokale vejrudsigt for Aalborg, :iloveyou::bearhug:

post-25354-1177920554.jpg

0

Del dette indlæg

Uha tiden løber stækt nu. Jeg har netop startet ferie, så jeg har tid til at blive færdig, jeg mangler nu heller ikke så meget.

Jeg har købt to råhvide silkesjaler, jeg skal have syet sammen, lagt min ene søns bukser op, stryge 3-5 skjorter. Min bil gik i stykker lørdag aften da jeg skulle hjem fra arbejde, så jeg kan ikke komme nogen steder, men regner med at Keld laver den i dag, når han kommer fra arbejde. Jeg skal nemlig hente min kjole i Nibe på onsdag, og skal have afleveret bordkort, menukort og risposer på hotellet på onsdag. Torsdag skal jeg have hentet blomster til pyntning af kirken og have dem bundet. Jeg skal til Hanstholm med min store søn, han er exportchauffør og skal til Holland, han skal følge mig op sammen med min den anden søn, og for at være sikker på, at han kommer hjem i tide, skal jeg op med ham og så bliver han sat af herhjemme, når de er færdig med at læsse af i Frederikshavn (de kører altid 2 mand). Og så skal jeg omkring Vester Thorup Efterskole efter den "bette" på vej hjem. Fredag skal jeg pynte kirken, når konfirmationen er færdig og have afleveret salmehæfter. Jeg skal have pakket tøj til søndag og have det afleveret på hotellet. Mon så der er mere jeg mangler.

Uuuuhh hvor jeg glæder mig. -HAHA- :carrot: :loveflag::bearhug::heart:

Det var dejligt at se den gode vejrudsigt, nu skal de ikke prøve på at lave om på det.

Men uanset hvad, så skal vi nok nå det allesammen.

Held og lykke til jer.

:loveboard::loveflag::iloveyou:

Redigeret af Vibekeld
0

Del dette indlæg

Puha..

Så fik jeg igår ordnet topfigur hos bageren, afleveret bordplan,kort, menu osv. ved feststedet, og var ude og snakke med præsten. Da jeg sad ude ved ham, skal jeg lige love for at jeg fik "klumper" i maven.. Uha... Det nærmer sig bare meget stærkt. Heldigvis har jeg meget at gå op i/skal der ikke har med bryllup at gøre, ellers tror jeg at jeg blev skør.. Hi Hi..

Jeg mangler dog stadig at få købt det strømpebånd, er der nogen der ved om alle HM forretninger fører strømpebånd, eller om det kun er nogen??

Knuzz

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi også ved at være på plads..

Vi mangler næsten kun at hente blomsterne og køre dem ud til vores blomster dame..

Men tror I ikke at der her til morgen er dukket et forkøelsessår op på min underlæbe..

P** L*** Så nu går jeg i skarp behandling for at få det væk..

Nogle der har gode råd til at få det væk??

0

Del dette indlæg

Vi mangler næsten kun at hente blomsterne og køre dem ud til vores blomster dame..

Men tror I ikke at der her til morgen er dukket et forkøelsessår op på min underlæbe..

Nej hvor surt, typisk at dukke op nu. Jeg ville nok tage en tur på apoteket og høre hvad de kan foreslå. Jeg kender ikke noget der hjælper, da jeg aldrig har prøvet at have sådan et. Held og lykke. :loveflag:

0

Del dette indlæg

Nej hvor surt, typisk at dukke op nu. Jeg ville nok tage en tur på apoteket og høre hvad de kan foreslå. Jeg kender ikke noget der hjælper, da jeg aldrig har prøvet at have sådan et. Held og lykke. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Håbende nu også at det ville holde sig væk, men det kommer altid når jeg har været stresset,

hvilket jeg har været de sidste 2 uger, så sikke noget skidt.. Men skal på apoteket i morgen efter

de der plastre som skulle tage lidt af det værste..

Så kryds lige fingere for at det forsvinder inden lørdag ikk tøser??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår hentede jeg min kjole, men øv øv øv....ikke pga kjolen men den fotovogn (politiet) jeg mødte på vejen hjem. Blev tydeligvis fotograferet øv øv øv igen. Og desværre ligger jeg lige på kanten til et klip, håber de har målt mig lavere end mit speedometer viste. Måtte køre 50....og har en dårlig vane når jeg kører ind i byzone med ikk at få bremset ordenligt op, men trille i frigear og bremse stille og roligt, det koster mig så dyrt denne gang øv øv øv for 3. gang

MEN....nu hænger kjolen derhjemme, det er helt vildt mærkeligt. Kæresten var igår nede og bestille brudebuket, jeg skal i aften lave fyldet til kagen.

Igår fik jeg eksperimenteret med hjemmelavet sugarpaste. Har jo i forvirringen glemt af få det bestilt. Men fandt så også ud af, at det er super nemt at lave selv og meget nemmere at have med at gøre, ihvertfald blev kanten på min prøve igår rigtig fin (overtrak lige en købt marzarinkage bare for lige at prøve det hjemmelavede sugarpaste). Men lækkert at kan lave det selv....så løber man heller ikke lige tør. For jeg synes det er svært at bedømme, hvor meget man skal bruge.

Kæresten skal idag lige lave fade til opsatsen, der skal lige fejes terasse og de sidste borde/stole skal sættes op til receptionen. Så er der vist ikke så meget mere der mangler...udover kagen som skal lægges sammen torsdag og pyntes fredag. Men det er jo småting i forhold til alt det andet vi har skulle nå.

Men imorgen har jeg heldigvis fri, så der skal jeg op og have lagt prøve make-up. Fredag skal neglene laves fine, og så vil jeg tro jeg er klar

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer