minimums

chanti.dk

14 indlæg i dette emne

Er der nogen der har prøvet at købe smykker via Chantis hjemmeside?

Er smykkerne lige så pæne når man får dem som de ser ud til at være på billederne? :cheerleader3:

Har lige set at der er lagersalg ved chanti (ved ikke om det er noget der altid er der), men der er rigtig mange billige søde smykker.

Redigeret af minimums
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig selv købt hos chanti, men nu har jeg været her på BK i et stykke tid og jeg har aldrig hørt noge brokke sig over dem overhovedet... Hver gang de blive nævn er det kun for ros... Og den ring min veninde har købt så fuldstændig ud som på billedet, så jeg tror trygt du kan bruge dine penge der :P

0

Del dette indlæg

Jamen så tror jeg vi køber vielsesringe der når vi får besluttet hvilke vi vil have...... :thumbsupsmileyanim:

Kan kun anbefale dem *ss* vi har lige fået vores vielsesringe hjem og de er bare helt perfekte *ss*

Har også købt mine smykker til dagen derinde *ss*

Nåh ja og min kommende mand købte min forlovelsesring derinde *SSS*

Ingen dålige erfarringer *ss*

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kan også kun anbefale dem. Vi havde brugt dem et par gange inden vi valgte at købe vores ringe gennem dem - vi blev ikke skuffede - tværdigmod. Deres service er helt i top og de er super flinke.

Sådan ser vores ringe ud på deres hjemmeside:

Ring_forslag_2.JPG

Sådan ser vores ringe ud i virkeligheden:

_JOL0707_1.jpg

Jeg skal se om jeg kan finde et close-up af ringene - men de er langt flottere i virkeligheden end på billedet.

:thumbsupsmileyanim: fra Monika

0

Del dette indlæg

Hehe lidt sjovt *ss* her er vores ringe *ss*

post-20224-1178399069.png

næsten de samme *ss*

vi har lige fået dem hjem idag, og på hvidguld's stykket skal vi ha skrevet "Stig-Kolding" *ss* har stadig fået skrevet navne og dato inden i...

Vi kan også kun anbefale dem. Vi havde brugt dem et par gange inden vi valgte at købe vores ringe gennem dem - vi blev ikke skuffede - tværdigmod. Deres service er helt i top og de er super flinke.

Ring_forslag_2.JPG

_JOL0707_1.jpg

Jeg skal se om jeg kan finde et close-up af ringene - men de er langt flottere i virkeligheden end på billedet.

:thumbsupsmileyanim: fra Monika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Jeg kan også anbefale Chanti.dk.....

Jeg har dog ikke købt vielsesringe, men i Dec måned købte jeg en en del julegaver... Det ene par guldøreringe jeg købte så dog større ud på billedet end da jeg fik dem, men det er jo kun min egen skyld ikke at tjekke målene inden man køber :cheerleader3:

De har super mange lækre ting til rimlige penge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan sagtens anbefale chanti.

Vi købte vores forlovelsesringe der, som skal genbruges til brylluppet. Vi købte den der ringmåler og bestilte ringene. Dagen efter blev vi ringet op af Chanti som lige ville gøre opmærksom på, at de jo har en prøvekasse de kan sende før vi tager den endelige beslutning, pga. bredde på ringene osv. Det tog vi selvfølgelig imod, men havde slet ikke behøvet det, ringene er lige så smukke i virkeligheden. Vi er stadig meget glade for vores ringe.

0

Del dette indlæg

Ring_forslag_2.JPG

_JOL0707_1.jpg

:cheerleader3: fra Monika

He he.. Sådan ser min ring også ud..

Sidder her med min vielses ring som selvfølgelig også er købt ved Chanti...

Herfra skal der også kun lyde positive meldinger..

Super service, super super smykker.

God fornøjelse..

Redigeret af MijaL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget andet positivt ved Chanti er deres billige indgravering - vi gav nærmest ingen penge for vores - vi har ovenikøbet 2 forskellige indgraveringer :cheerleader3:

:) fra Monika

0

Del dette indlæg

hejsa

har også næsten lige modtaget vores vielses ringe med posten fra Chanti.. Og de lever fuldt op til vores forventninger...Ser SUPER flotte ud... Syntes det har været en nem måde at gøre det på, med god og hurtig service. Så jeg tror også godt at du kan vove dig ud i det.. det var i øvrigt første gang vi har købt derinde, så vi var også lidt skeptiske... Men syntes faktisk at det var rart med at få et prøvesæt hjem, da jeg feks var lidt i tvivl om jeg skulle vælge ringstr 51 eller 52... så jeg tog en dag med hver ring på... fordi mine fingre er ikke lige tykke hele dagen.... Så det var rart at kunne prøve dem i lidt længere tid end man gør i butikkerne. Og for min mand som hader at skulle tage ind i butikkerne for at prøve passede det også hans temperament fint hihi.

knus junibrud.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer