loneogmorten

12 maj brude

25 indlæg i dette emne

Er her andre end mig der er ved at få kæmpe sommerfugle i maven????

Hvor langt er i???

Vi er stort set færdige.

Har ligget i solen det meste af eftermiddagen for at pynte lidt på kuløren. Desværre ser det ud til at vejret om en uge ikke liiiige er det man har drømt om.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også set, at vejret muligvis vender i næste uge - men som min kæreste siger: "Det er der jo ikke noget at gøre ved" Så hvorfor bruge energi på at spekulere på det ;)

Jeg har idag fået lavet noget af bordpynten færdig med hjælp fra min mor - det er dejligt at kunne krydse af på what-to-do listen!

Der er faldet lidt mere ro over mig nu, og jo sommerfuglene melder deres ankomst engang i mellem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Yes - jeg er så klar.

Det er muligt at vejret skifter, men det betyder velstand, hvis det regner på brude parret,

så for min skyld kan det stå ned i stænger :thumbsupsmileyanim:

Jo jeg kan da også godt mærke at sommerfuglene begynder at melde sin ankomst, men

da vi har alt klar er jeg såmen glad for at jeg skal på arbejde frem til torsdag, så har man da

også noget andet at tænke på.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Er vi mon kun 3 der skal giftes på Lørdag????

Eller er i andre bukket under for zilla-stress????

Jeg skal også arbejde hele ugen. Men jeg tæller dage, timer og minutter til fredag kl 15.30 for da starter mine 3 ugers ferie, hvor af de 2 foregår i Caribien :ilovebryllupsklar:

Så hvad betyder en smule regn på Lørdag????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er her andre end mig der er ved at få kæmpe sommerfugle i maven????

Hvor langt er i???

Vi er stort set færdige.

Har ligget i solen det meste af eftermiddagen for at pynte lidt på kuløren. Desværre ser det ud til at vejret om en uge ikke liiiige er det man har drømt om.

:ilovebryllupsklar: Jo tak, vi er også klar nu,- og sommerfuglene har meldt sin ankomst hos os begge ... *ss*

Den lille har lagt sig med høj feber og dårlig mave ..... øv ..... håber at hun blir' frisk, og at vi andre ikke smittes,- for hvad i alverden gør man så ?????

Regn ??? Det betyder intet - vores glæde over dagen er rigeligt til os !!!! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Tja, nu har vores søn også lagt sig med høj feber.

Men med en god arbejdsplads, en airbed, en sovepose og masser af lydbånd,

så går det nok. Han sover sødt på min arbejdsplads, mens jeg knokler. :ilovebryllupsklar:

Vil dog prøve at få en baby sitter til imorgen, men ellers tager vi det med.

Selv om vi skal giftes, og glæder os som sindsyge, er og bliver han nr. 1

:denmarkflag:

VH Heto

0

Del dette indlæg

Tja, nu har vores søn også lagt sig med høj feber.

Men med en god arbejdsplads, en airbed, en sovepose og masser af lydbånd,

så går det nok. Han sover sødt på min arbejdsplads, mens jeg knokler. :ilovebryllupsklar:

Vil dog prøve at få en baby sitter til imorgen, men ellers tager vi det med.

Selv om vi skal giftes, og glæder os som sindsyge, er og bliver han nr. 1

:denmarkflag:

VH Heto

:pokey: Måske der er noget i luften ??? Det er noget øv når ens unger blir' syge,- uanset hvad ....... håber at alt går som det bør !!!

:pokey:

0

Del dette indlæg

Jeg skal også arbejde hele ugen. Men jeg tæller dage, timer og minutter til fredag kl 15.30 for da starter mine 3 ugers ferie, hvor af de 2 foregår i Caribien :ilovebryllupsklar:

Caribien, hvor fedt. Vi var på Jamica for nogle år siden. Hold da op, de har bare de skønneste sandstrande, top service (de lever jo af kaffe og turister)

Lige 2 advarsler.

1. pas på jer selv, der er meget tyveri og vold.

2. Deres rom kan virkelig slå enhver omkuld.

Men jeg er klar til at tage afsted igen.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også arbejde hele ugen. Men jeg tæller dage, timer og minutter til fredag kl 15.30 for da starter mine 3 ugers ferie, hvor af de 2 foregår i Caribien :denmarkflag:

:pokey: Aj hvor skønt - vi skal til Mexico, en del af Caribien, og rejser den 14.5. ..... ja, hvad betyder en smule regn så ... du har ret !!!

:ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Hov glemte lige at fortælle, at min svigerinde som skal lave både min brudebuket, borddekorationer og knaphulsblomster,

lige har ringet og fortalt at hun har fundet roser og brudeslør i limegrøn. :ilovebryllupsklar:

Det har jeg aldrig set før, men tror at det bliver super smart :carrot: :denmarkflag:

VH Heto

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da spændende med lime blomster. Det har jeg heller ikke set før.

Ja vejret ser bedre og bedre ud som tiden nærmer sig.

Uha nu er der ikke længe til!!!!!

Vi fik øvet grundigt på brudevalsen igår aftes. Jo jo..... det ser ud til at vi nok skal komme efter det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det lyder da spændende med lime blomster. Det har jeg heller ikke set før.

Ja vejret ser bedre og bedre ud som tiden nærmer sig.

Uha nu er der ikke længe til!!!!!

Vi fik øvet grundigt på brudevalsen igår aftes. Jo jo..... det ser ud til at vi nok skal komme efter det :cheerleader3:

Tja.. vi øver og øver, men jeg tror sgu vi er rytme -mongoler:fløjt:

men vi har det da sjovt.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Pyhhhh.... Syns sommerfuglene vokser...

Vi er helt klar, men alligevel føles det som om hovedet er ved at brænde sammen ind imellem. Tusinde tanker farer gennem hovedet. Selv når vi sover er det som om underbevidstheden kører for fulde gardiner i bryllupstanker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt følge dig mht. sommerfuglene.

For et par uger siden havde jeg de underligste drømme, men nu...

Ja jeg ved ikke, der er ikke den store nervøsitet osv.

Det er ikke fordi jeg ikke glæder mig, og jeg er da sikker på at det nok skal komme.

hvertfald tror jeg at det kommer på fredag når jeg og en veninde skal have lavet negle, derefter tager jeg hjem til min mor og hendes mand. Der er alle mine søskende og deres familier.

VH Heto

PS: jeg har ikke nogen tæller men når jeg ser på i andres, at der kun er 3 dage tilbage kan jeg da godt mærke det er snart.

0

Del dette indlæg

Pyhhhh.... Syns sommerfuglene vokser...

Vi er helt klar, men alligevel føles det som om hovedet er ved at brænde sammen ind imellem. Tusinde tanker farer gennem hovedet. Selv når vi sover er det som om underbevidstheden kører for fulde gardiner i bryllupstanker.

:cheerleader3: I lige måde her ..... synes ikke at der plads til flere sommerfugle nu ..... puha ..... ja, og man tænker så det knager ..... :)

0

Del dette indlæg

Så er der kun 2 dage til piger!!!!!!

Underligt nok er jeg blevet helt rolig inden i. Det er Morten til gengæld ikke :wacko: Den stakkel er helt rundt på gulvet. Han er da bare sååååå sød!!!!!!

Idag skal jeg have lavet negle. Det er jeg spændt på.

Imorgen aften tager jeg hen til en venninde sammen med mine to brudepiger. Så skal vi bare hygge med pizza og rødvin og ellers bare tidligt i seng.

Nøøøøj det er lige om lidt :yeah:

0

Del dette indlæg

He-he....

Hjemme hos os er der også ved at komme spænding på.

Især Jesper... han går rundt om sig selv, triller tommelfingere og går og små snakker med sig selv,

det er næsten ligesom, da vi skulle have vores søn og jeg havde veer.

Jeg syntes det er lidt fedt at se han også har en hel sommerfuglepark i maven, for han har mobbet mig de sidste par uger.

Inat kl. 4.00 stod han gud hjælpemig op, for han skulle lige have skrevet noget på talen

:loveboard:

Det varmer mit hjerte, og jeg finder endnu en grund til hvorfor jeg elsker ham.

:cheerleader3:

VH Heto

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He-he....

Hjemme hos os er der også ved at komme spænding på.

Især Jesper... han går rundt om sig selv, triller tommelfingere og går og små snakker med sig selv,

det er næsten ligesom, da vi skulle have vores søn og jeg havde veer.

Jeg syntes det er lidt fedt at se han også har en hel sommerfuglepark i maven, for han har mobbet mig de sidste par uger.

Inat kl. 4.00 stod han gud hjælpemig op, for han skulle lige have skrevet noget på talen

Det varmer mit hjerte, og jeg finder endnu en grund til hvorfor jeg elsker ham.

VH Heto

:cheerleader3: Hvor er de søde, de mænd ..... min kæreste sad oppe i nat til 02.30 og skrev på sin tale ..... *s*

0

Del dette indlæg

Hej 12 maj tøser.

Jeg tror ikke jeg kommer herind mere før det hele er overstået.

Så derfor et kæmpe tillykke til jer alle ,og jeg håber at i alle for den fest/begivenhed i så længe har ønsket jer.

Vi lægger hårdt ud fra morgenstunden, med pynt og opdækning af feststedet. Allerede fra kl. 14.00 begynder vores gæster at ankomme. Kl. 16.00 er det tid til en slapper, så er det negletid.

Resten af dagen imorgen tror jeg forløber afslappet, men også festligt, når alle gæsterne begynder at ankomme.

I morgen aften, tager jeg hjem til min mor og hendes mand, hvor også alle mine 3 brødre og deres familier vil være.

Og ja, så er det jo lige pludselig DAGEN, og nu kan jeg altså godt mærke sommerfuglene.

De varmeste tanker til jer alle.

Fra Heto

:) :yeah: :smash: : :thumbsupsmileyanim: :bask: :loveboard::shooter::thumbsupsmileyanim::) :carrot: :griner:-:):pokey::angry::heart:

Ja , jeg måtte lige have alle mine yndlings smilies med :

0

Del dette indlæg

Hej 12 Maj tøser :)

JUBIIIIIIII 2 dage tilbage......

Jeg har godt nok mange sommerfugle i maven - kan slet ikke vente mere :thumbsupsmileyanim:

Det hele er på plads - så der er styr på alt.

Jeg kan slet ikke beskrive med ord hvordan vi glæder os :thumbsupsmileyanim:

I andre ønskes en fantatisk og uforglemmelig dag - jeg glæder mig til at høre jeres historier :)

Vi rejser på bryllupsrejse mandag, så der går nok noget tid før jeg er herinde igen...

Held og lykke til alle, håber i får en vidunderlig dag :)

Mange hilsner Den snart nygifte :loveboard:

Ps. Jeg håber ikke det regner, vi skal have taget billeder ved Frederiksborg slot efter vielsen.....

0

Del dette indlæg

:)

Hej 12 Maj tøser :)

JUBIIIIIIII 2 dage tilbage......

Jeg har godt nok mange sommerfugle i maven - kan slet ikke vente mere :loveboard:

Det hele er på plads - så der er styr på alt.

Jeg kan slet ikke beskrive med ord hvordan vi glæder os :heart:

I andre ønskes en fantatisk og uforglemmelig dag - jeg glæder mig til at høre jeres historier :thumbsupsmileyanim:

Vi rejser på bryllupsrejse mandag, så der går nok noget tid før jeg er herinde igen...

Held og lykke til alle, håber i får en vidunderlig dag :)

Mange hilsner Den snart nygifte :angry:

Ps. Jeg håber ikke det regner, vi skal have taget billeder ved Frederiksborg slot efter vielsen.....

:thumbsupsmileyanim: Jeg vil også tilslutte mig her for sidste gang inden den store dag imorgen !!! 1 dag tilbage .... puha der er kriller i mavsen nu ....

Jeg vil ønske alle andre held og lykke med vielsen imorgen - vi rejser også mandag, så jeg kigger nok først herinde igen senere i maj !!!

Mange lykønskninger herfra .... :shooter::griner:- :smolf:

0

Del dette indlæg

Nu vil jeg også give mit sidste besyv med her. Uha.... imorgen!!!!!! Vi glæder os bare helt vildt! Kan slet ikke finde ord.... :

Håber i alle får en rigtig dejlig dag imorgen!!!!

Vi rejser først på onsdag, så måske jeg når et kort indlæg om dagen inden. Vi må se.

Stor tilykke til jer alle!!!! :)

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer