Tina23

Polter

3 indlæg i dette emne

Hej allesammen...

Har været hos min veninde idag, som har lavet polter-forberedelser hele dagen, sammen med min anden bedsteveninde. Hun er elendig til at holde noget hemmeligt :ilovebryllupsklar: Ihvert fald sådan noget som dette.

Nåh, men jeg punkede hende hele aftenen og til sidst spurgte jeg om der var nogle ting, jeg skulle have med... Hun kunne fortælle at jeg ville få udleveret en liste med 'items' jeg skulle have med til dagen!

Derefter besluttede hun at jeg ligeså godt kunne få den nu, da der ingen fare var for at jeg gættede det!!

LISTEN:

1 ballon

1 rulle tape

1 målebånd

1 pose ris

1 papirblok

1 kuglepen

Jeg må IKKE have lyserødt på, men helst noget blåt/turkis og uden mønster.

Den med ballonen, har jeg selv gættet lidt på... Kunne jeg måske hentes et eller andet sted?? Altså stå og ligne en klovn på et offentligt sted med den her ballon i hånden?

Overvejde også lidt om jeg skulle hve større babser med alle de ris :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UHHHH det lyder godt nok spændende... :)

Gad vist hvad det er du skal skrive ned... Måske er det hele bare for at forvirre dig.?

Hej

Tror sgu også noget af det, er til for at forvirre mig!!! :):)

Men jeg kunne forestille mig, at blokken og kuglepennen, er fordi de skal teste min viden i et eller andet. De plejer nemlig at sige, "du tror du ved alt og er så p***** påståelig!" :)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer