Louise L

Louise L og Dirks bryllup

176 indlæg i dette emne

Så er Lucas sendt i vuggestue og Dirk på arbejde, så jeg nu i ro og fred, kan begynde at fortælle om vores helt fantastiske bryllup.

Vi rejste til Tyskland ugen før den store dag, for at få styr på de sidste detaljer....skulle bla. til prøve middag, prøve opsæting af hår, købe div. ind, gnnemgå tidplan og forløb med toastmateren osv.

Vejret var hele ugen super skønt, med sol og 22 grader.....her er det lille Lucas ved den lokale fodboldbane

post-11877-1178691603.jpg

Redigeret af Louise L
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Om eftermiddagen d. 4 maj ankom alle de danske gæster til Tyskland.... De nærmeste,- min mor, stedfar, min far, hans kæreste, min lillebror, mine 2 stedsøstre og min stedbror, var inviteret til familie middag hos Dirks forældre

post-11877-1178692358.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så..... Til d. 5 maj!

Jeg sov ELENDIGT om natten!!! Lucas var desværre blevet forkølet og hostede det meste af natten og da han endelig faldt til ro, kunne jeg bare overhovedt ikke falde i søvn....sidst jeg kiggede på uret var den næsten 3 og jeg var bare smadret! Dirk sov hos hans bedste ven (toastmasteren) og jeg kunne derfor ikke flytte mig fra soveværeslet, for at få lidt mere ro.

Så da Lucas vågnede næste morgen kl. 6.30 var jeg totalt færdig :cheerleader3: Jeg var bare SÅ træt og overbevist om, at nu var dagen ødelagt.....men det gik jo alligevel.

Tiden sneglede sig afsted og frisøren skulle først komme kl. 11.

Da hun kom, var "negledamen" med, da de negle en anden kollega havde lavet om torsdagen simpelthen var for fårlige....så de skulle laves om.

post-11877-1178693313.jpg

0

Del dette indlæg

Det gik fint med håret i starten indtil jeg opdagede, at hun altså ikke lavede helt den samme frisure som til prøveopsætningen og den var jeg VILD med....hun havde snørklet i over en time, da jeg begyndte at spørge om ikke hun havde tænkt sig at gøre dit og dat og kommunikationen var ikke helt så god. Hun havde åbenbart misforstået og skulle nu til at lave det hele om..... derfor blev dette næste billede noget sammnbidt, da kl. er mange og jeg stadig også mangler make up og kjole mm.

post-11877-1178693544.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi ankom til kirken 14.05 og klokkerne bimlede løs.... Det gav kæmpe sug i maven.....

Præsten stod udenfor og tog i mod os og så LØB vi nærmest ind bag ved og min far fik lynende hurtigt sin bryst buket på og SÅ gik det ellers løs med "here comes the bride....."

Det var SÅ stort et øjeblik :cheerleader3:

post-11877-1178694352.jpg

0

Del dette indlæg

Min dejlige mor......

post-11877-1178692960.jpg

Er det din MOR nej vor ser hun :)godt ud .

post-20781-1178693908.gifpost-20781-1178693908.gif

Lige præcis min tanke! Man kan godt se, hvor du har det fra, Louise :cheerleader3:

Og hvor ser i bare dejlige ud begge to - alle tre - alle sammen!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præsten holdt en KANON tale....den var meget gennemført og han havde fået hjælp af én af mine x-kolleger, som er tysker, til oversættesle...

Et lille udpluk:

"....at I begge helt og holdent siger "ja" til hinanden...ja, jeg elsker dig...ja, jeg har brug for dig...ja, jeg vil gå sammen med dig....ja, jeg ønsker at dele hele mit liv med dig - med alt det dertil høres. Disse 2 menneskers kærlighedsgave fejre vi i dag,. I bevidsthed om, at denne kærlighed hele tiden igen skal bekræftes og sommetider vel også skal stå sin prøve....I den tiltro, at I begge to altid vil gøre jer umage for, at den ikke svinder ind!"

Og så læste han teksten fra Paulus...." Kærligheden tror alt, håber alt, udholder alt........" :cheerleader3::):):)

Han var totalt sej, den præst. Efter et par salmer svang han en akustisk guitar over skuldrene og gav et nummer..... :)

post-11877-1178695272.jpg

Redigeret af Louise L
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer