Guest Harboe

Vægttab

14 indlæg i dette emne

Vil meget gerne tabe 15 kg inden vores bryllup i august. Kan bare ikke helt komme i gang med det. Så tænkte at vi måske kunne lave en motivationstråd til vægttab.

Vægt nu : 90 kg.

Ønsket vægttab : 15 kg.

Synes det er svært at komme igen, men jeg ved af erfaring at man hurtigt kan se resultater........ :kiss:

Knus Line

Redigeret af Harboe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg er ogsaa i gang med et vaegttab:

Start: 80,9

Nu: 72,9

Maal: 68

Jeg er paa Vaegt Vogternes Brevkursus (som man ogsaa kan laese i min traad) - synes, at det er gaaet godt ind til videre 8 kg paa 11 uger - men de sidste par uger er der godt nok kun roeget 300 -400 gram eller mindre om ugen - derfor maa jeg til at blive motiveret igen.

Jeg kan i hvert fald godt anbefale brevkurset

Mange hilsner

Camilla

0

Del dette indlæg

:kiss: Hejsa der er et par tråde der var ment som motivation og klap på skuldren men de bliver ved med at dø hen for jeg tror at det er for nemt at undgå dem når det ikke går godt og man ikke lige gider så en veninde at gøre det med kan være mere effektivt :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en god tråd.

Jeg skal selv tabe mig før vores bryllup d. 4 august, da jeg ellers ikke har nogen kjole at tage på.

Jeg faldt for den flotteste kjole, men den var lidt for lille, så jeg skulle gerne tabe mig min. 5 kg inden.

Jeg er startet på De Danske Vægtkonsulenter og har tabt mig 1,5kg.

Hvilke kur følger du Line?

0

Del dette indlæg

Jeg har de på samme måde. Nu ved jeg ikke lig hvor at du kommer fra, men hvis det er i nærheden af mig kan vi finde ud af noget. Jeg kommer fra Ishøj.

Et godt råd. Lav en aftale med en veninde. Og sæt tid af til det. Det forpligter. :cheerleader3:

Hej Nillemusen.

Det lyder som en rigtig god idé med at være to om motionen. Jeg bor desværre lidt for langt fra dig. Jeg bor ved Brønderselv......æv.

Men mon ikke vi kan lave lidt skriftlig motivation?

Knus Line

0

Del dette indlæg

Sikke en god tråd.

Jeg skal selv tabe mig før vores bryllup d. 4 august, da jeg ellers ikke har nogen kjole at tage på.

Jeg faldt for den flotteste kjole, men den var lidt for lille, så jeg skulle gerne tabe mig min. 5 kg inden.

Jeg er startet på De Danske Vægtkonsulenter og har tabt mig 1,5kg.

Hvilke kur følger du Line?

Hej Susanne

Jeg følger ikke 100 % en kur, men jeg har valgt at lave en kostplan, hvor jeg sørger for at spise masser af proteiner og grønsger samtidig med at jeg holder fedtindtaget og kulhydratindtaget på et lavt niveau. Kroppen skal jo have alle tre dele for at fungere optimalt. Samtidig vil jeg i gang med at dyrke motion fire gange om ugen.

Jeg har investeret i en Kostkalender, som følger Dansk Kostomlægning, som minder lidt om De Danske Vægtkonsulenter. Heri skal jeg hver dag skrive ned hvad jeg spiser og drikker, hvilket jeg håber kan hjælpe mig til at få fokus på, hvad jeg indtager i løbet af mad og drikke i løbet af en dag. Man kan også få Kostkalenderen, der følger De Danske Vægtkonsulenter (mener jeg).

Jeg har ikke taget kalenderen i brug endnu, men jeg melder gerne tilbage, hvordan det går med den.

Knus Line

Redigeret af Harboe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer,

jeg vil gerne være med på denne motionstråd.... Skal selv ha tabt mig 10 kg inden mit bryllup den 11. august.

Er begyndt i dag, start: 90 kg.

Slut: 80 kg.

Bor i Silkeborg, hvis der er nogen som bor i nærheden, men ellers vil support her igennem også bare være super godt. Synes at det er vildt svært at motivere sig selv.... Er bare en knold til det:-(

Men nu skal det f..... være, for om 1 måned skal jeg ud og ha prøvet min kjole 1. gang, og så ville det jo være rart at der var røget nogle kilo.

Knus Stine

0

Del dette indlæg

Jeg har de på samme måde. Nu ved jeg ikke lig hvor at du kommer fra, men hvis det er i nærheden af mig kan vi finde ud af noget. Jeg kommer fra Ishøj.

Et godt råd. Lav en aftale med en veninde. Og sæt tid af til det. Det forpligter. :rolleyes:

Hej Nillemusen.

Det lyder som en rigtig god idé med at være to om motionen. Jeg bor desværre lidt for langt fra dig. Jeg bor ved Brønderselv......æv.

Men mon ikke vi kan lave lidt skriftlig motivation?

Knus Line

Kære Line

Min søde pige, du har travlt! Jeg er centerchef i et fitnesscenter, fitnessinstruktør og vejleder og burde være i lækker form (for jeg VED hvad jeg skal og bør gøre), men for mit vekommende er det motivationen der er svær. Prioritering!!! Hvis du virkelig brænder for det, så kan jeg kun anbefale at få sig en personlig træner. Det har jeg og det virker max for mig!!! Hvis pengene ikke er til det, så er der nogle råd her som virker for mig:

1: lav en kostdagbog, Hvis du skal skrive det ned du spiser (og man må ikke snyde), så ligger der en masse samvittighed gemt i sådan en bog!!

2: Hvis du ikke er til et fitnesscenter, så sørg for at du kommer ud og gå i minimum 1 time om dagen (har man hund er det nemmere)

3: Din puls skal komme op og ringe, hvis du ikke sveder (sorry) så taber du dig ikke. Men pas på din krop og lyt til den.

Sidst... jeg er lidt ekstrem (fitnessjunkie) og kan godt lide at teste min krop. Jeg har som en udrensningskur, startet i 7 dage på kun grønt og frugt og vand. så 7 dage hvor jeg tillod lidt kryderrier og derefter uge for uge tilsat 1 ting; kartofler, ris, kylling, fisk osv osv. Jeg ved godt at du ikke har ligeså lang tid, men jeg kan sige at jeg på de første 14 dage tabte ca 6 kilo! Heraf var en del væske samt alt det der ligger i tarmene og laver propper... men også lidt fedt. MEN mit udseende fik en drastisk ændring blot ved at tømme kroppen for alt det klamme, og som bonus fik jeg en enormt flot hud samtidig. Hvis du vil må du gerne sende kostdagbog til mig, så skal jeg guide dig i hvad der er godt og knapt så godt!

Mange kram -HAHA- fra

0

Del dette indlæg

Hej med jer,

Jeg kan heller ikke lige få taget mig sammen.

Burde virkelig give den gas nu, men motivationen er helt væk.

Træner rimelig fast (3 gange om ugen), men mht. kosten går det SLET ikke -HAHA-

Så jeg er også med på en tråd hvor vi kan få skubbet hinanden lidt til at være lidt mere flittige...

Louie :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Ja jeg skal lige være med, jeg skal giftes om 43 dage og mangler at smide 5 kilo inden jeg skal op og have tilrettet kjolen i uge 27, men hold da op hvor er det svært.

På tirsdag efter ferien starter jeg op med at cykle på arbejde igen (18 km hver vej)og håber at det kan være med til at give lidt resultater, mens jeg samtidig spiser efter de danske vægtkonsulenter...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser.

Jeg har endeligt fundet noget, der virker for mig og som kan hjælpe mig med at smide nogle af de overskydende kilo! Jeg her startet hos en hypnotisør og han har lavet en "Slankecd" til mig. Cden har hjulpet mig til at få styr på det mad og drikke jeg indtager. Jeg spiser langt fra det jeg gjorde før. Kanon følelse! Trangen til de usunde ting er også blevet markant ændret.

Jeg har brugt cden i 1½ uge og det kan allerede ses på vægten........ca. 1½ kg på en uge!

Knus Line.

0

Del dette indlæg

Hej tøser.

Jeg har endeligt fundet noget, der virker for mig og som kan hjælpe mig med at smide nogle af de overskydende kilo! Jeg her startet hos en hypnotisør og han har lavet en "Slankecd" til mig. Cden har hjulpet mig til at få styr på det mad og drikke jeg indtager. Jeg spiser langt fra det jeg gjorde før. Kanon følelse! Trangen til de usunde ting er også blevet markant ændret.

Jeg har brugt cden i 1½ uge og det kan allerede ses på vægten........ca. 1½ kg på en uge!

Knus Line.

Det var da sejt, Line - tillykke :bestwishes:

Jeg tror bare ikke at en hypnotisør ville virke på mig. Tror jeg er for skeptisk...

Louie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer