lief

Nu skal jeg bruge en anbefaling på en heldagsfotograf

8 indlæg i dette emne

Det er vi nemlig helt sikre på at vi skal have.

Nogen der kan anbefale en rigtig god heldagsfotograf i nordsjælland eller København? Det vigtigste er at vi får billeder af alle gæsterne, kirken og festen. Vi har en til at tage bryllupsportrætterne.

Jeg vil meget gerne se eksempler og evt høre en pris :cheerleader3:

Knus

Lief

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er vi nemlig helt sikre på at vi skal have.

Nogen der kan anbefale en rigtig god heldagsfotograf i nordsjælland eller København? Det vigtigste er at vi får billeder af alle gæsterne, kirken og festen. Vi har en til at tage bryllupsportrætterne.

Jeg vil meget gerne se eksempler og evt høre en pris :cheerleader3:

Knus

Lief

Hej Lief

Du er velkommen til at tage et kig her...

Se evt. referencer her...

Redigeret af Fotograf Poul Ishøy
0

Del dette indlæg

Det du ønsker er faktisk en designalbum. Det fik jeg da jeg blev gift sidste år.

Jeg kan varmt anbefale dig Peter Dahlerup fra Fredensborg. Du kan se hans designalbum under www.dahlerup.dk hvis du klikker på designalbum nr. 5 så vil du se hele vores dag i en smuk og fantastisk bog. Vi havde Peter både til vielsen, receptionen i starten af middagen, skæring af bryllupskagen samt brudevals.

Den bog fortæller om hele dagen mere end de 345 billeder vi efterfølgende fik. I vores designalbum er der både officielle billerder samt en rød tråd om hele dagen. Se hans link. Ham vil du ikke fortryde og så er han ovenikøbet diskret og vidunderlig mand.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Det du ønsker er faktisk en designalbum. Det fik jeg da jeg blev gift sidste år.

Jeg kan varmt anbefale dig Peter Dahlerup fra Fredensborg. Du kan se hans designalbum under www.dahlerup.dk hvis du klikker på designalbum nr. 5 så vil du se hele vores dag i en smuk og fantastisk bog. Vi havde Peter både til vielsen, receptionen i starten af middagen, skæring af bryllupskagen samt brudevals.

Den bog fortæller om hele dagen mere end de 345 billeder vi efterfølgende fik. I vores designalbum er der både officielle billerder samt en rød tråd om hele dagen. Se hans link. Ham vil du ikke fortryde og så er han ovenikøbet diskret og vidunderlig mand.

Hilsen Krebsen

Hold op hvor er de smukke de album. :cheerleader3: Er de overhovedet til at betale?????

Jeg har sendt ham en mail med forespørgsel om prisliste, men hvad gav du?

Knus

Lief

0

Del dette indlæg

:boohoo: Jeg kan helt klar anbefale fotograf Morten Meldgaard - han er også annoncør her på siden. :bestwishes:

Han tog billeder til vores bryllup fra kl. 14 til kl. 19. Dvs. i kirken, til receptionen, de officielle billeder og lidt af festen. Han kan sagtens bookes for længere tid, men pga. den lange afstand (Aalborg - København) måtte han tage tidligt afsted. Han var så sød og havde en rigtig behagelig måde at være på. Han var også diskret, så man bemærkede slet ikke han gik rundt og fotograferede.

Hans billeder er simpelt hen bare SÅ fantastiske :cheerleader3::boohoo: Vi er super glade for dem - alle 466 stk. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer