hella

Hjælp skal giftes om præcis 1 måned!!

9 indlæg i dette emne

Hej Allesammen

Jeg skal giftes den 23 Juni og der bliver ca.150 gæster.. :

Temaet er hvid og lyserød..

Hvor kan jeg købe noget flot bord dekoration og vigtigste af alt hvor kan jeg leje 150 stole betræk??

Vi holder festen i et telt, har bare ekstrem stress at finde de ting der vil gøre teltet enormt smukt pyntet men ikke for meget :boohoo:

Håber der er nogen herude der kan hjælpe mig.

Venlig Hilsen

Hella

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Hella

Vi skal selv holde festen i telt og i min søgen efter det helt rigtige er jeg ingen steder stødt på stolebetræk. Jeg har en mistanke om, at det desværre ikke er nået til Danmark endnu...

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men mon ikke der er en god blomsterhandler i nærheden som kan hjælpe jer med dekorationer.

Der er et par rigtig gode sider herinde med ideer til havebrylluppet og i jeres temafarver. Tjek dem

her

her

og

her

Jeg er sikker på, at I nok skal nå det hele! Der er masser af god inspiration her på siden!

:boohoo: Anne

0

Del dette indlæg

Tusind tak for de forskellige link. :boohoo:

Det er trist at der ikke er nogen steder hvor man kan leje stole betræk i Kbh.

Jeg bor på frederiksberg, min venindes mor har en blomsterforretning,så det hjælper en del,men stole betræk ville har været prikket over i´et.

Venlig Hilsen

Hella

0

Del dette indlæg

Jeg skal ligesom dig giftes den 23. juni og har også en stolebetrækssituation.... men jeg kan ikke finde noget nogen steder - så jeg tror det ender med hvidt stof fra ikea og så et bånd rundt om stoleryggen - det bliver et større arbejde- og jeg ved simpelthen ikke hvor kønt hvor det bliver.... men alt er pænere end de stole der er i bryllupssalen.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor billigt det kan fås, men har i overvejet at købe nogle hvide pudebetræk fra IKEA, ILVA, Søstrene Grenes eller lign?

Et pudebetræk vil i hvert fald kunne bruges som "dække" til ryglænet. Mht sæddet er det måske muligt at sprætte dem op så det bliver et aflangt stykke og så "hæfte" dem sammen igen under sædet med en klipsemaskine eller lign? Men det kommer nok til at tage noget tid når det er 150 stole.... :boohoo:

Det var det bedste jeg lige kunne finde på, håber I finder en god løsning -HAHA-

Mht blomster/dekorationer er lyserøde gerbara eller kongeliljer enkeltvis i høje vaser MEGET fine synes jeg. Og når det kun er en blomst i hver vase er det også lidt billigere. Og så måske et par lyserøde perler i bunden af vasen?

kh

Stine

post-21526-1179867712.jpg

ikke_navngivet.bmp

post-21526-1179867736.jpg

post-21526-1179867743.jpg

post-21526-1179867764.jpg

Redigeret af den_nysgerrige
0

Del dette indlæg

hej igen..

Tak for jeres respons..

Har fundet en løsning med de stole,min far som er i Frankrig i øjeblikket vil købe nogen derfra,det bliver selvfølelig meget dyrere end jeg har regnet med :griner:-

Er der endelig nogen der ved m.h til pyntning af teltet hvad d koster at leje "gardiner" eller hvad de nu hedder dem der gøre teltet endnu speciel??

VENLIG HILSEN

Hella

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer