moge

Min mand på polterabend i dag...

11 indlæg i dette emne

Ja så kom den store dag hvor min kommende mand skulle på polterabend...men, men, men efter nogle timer (de havde nået at spille paintball, lege pizzabager og så spille hockey...) blev jeg ringet op af en af mine veninder som kunne fortælle at de nu var på skadestuen...Erik (min kæreste) havde vrikket om mens de spillede hockey og ja resultatet er et brækket ben...SNØØØØØØØØØØØØØØØFT......ved godt der er ting der er værre men lige nu er det altså en katastrofe for mig...de er så taget videre ud at spise men tror det er ved at gå op for Erik at det bare er noget rigtig l...!

Han får umiddelbart gipsen af 4 dage før brylluppet men der vil han jo ikke kunne gå ordentligt og sådan...nej, nej, nej er helt tudefærdig!!!

Og ja min første tanke går på brylluppet, den næste på det halvfærdige badeværelse...så hverdagen generelt...aflevering og afhentning af vores dejlige dreng, min mands arbejde osv. osv. FU..!!!!!!!!!

Nå måtte lige af med det...

Knus en trist Martine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Martine

Ej, hvor jeg føler med dig :cheerleader3::toot::) , du får lige lidt at varme dig på!

Sikke noget rigtig lort - det er også en af de ting jeg frygter når min kæreste skal afsted ...

4 dage før brylluppet, det er da en smule heldigt at han ikke skal have det på TIL brylluppet - så ville katastrofen da have været fuldendt!

Håber det hele går godt alligevel :)

0

Del dette indlæg

Åååh nej... Det er sådan noget som bare ikke MÅ ske :cheerleader3::toot::)

Min mand bräkkede engang sin arm 1 uge för vi skulle have väret afsted til Kroatien og Venedig på sommerferie!!! Vi måtte holde ferie herhjemme,og vejret var möjdårligt den sommer.

Sådan noget kan virkelig ske med dårlig timing.

Knuz fra Charlotte

0

Del dette indlæg

Tak, tak...sidder bare og venter på han kommer hjem...han skrev han ville komme når de havde spist...Og ja det er bare møg dårlig timing, men det må vi jo så tage med...Kender i det når der bare er så mange ting som ikke lige kører? Sådan har vi det lige nu, men en ulykke kommer jo desværre sjældent alene, siges der...og vi har haft nok på det sidste med sygdom, skænderier på kryds og tværs af familien (ikke fedt mht. til brylluppet) og en masse andre ting...og så lige det her øv, øv, øv...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, tak...sidder bare og venter på han kommer hjem...han skrev han ville komme når de havde spist...Og ja det er bare møg dårlig timing, men det må vi jo så tage med...Kender i det når der bare er så mange ting som ikke lige kører? Sådan har vi det lige nu, men en ulykke kommer jo desværre sjældent alene, siges der...og vi har haft nok på det sidste med sygdom, skænderier på kryds og tværs af familien (ikke fedt mht. til brylluppet) og en masse andre ting...og så lige det her øv, øv, øv...

Først er jeg så ked af det på dine/jeres vegne. ØV det er bare så ærgeligt med et rækket ben nu.

OG så kender jeg alt for godt det med ulykkerne. vi har være så meget igennem her hjemme at vi næsten var ved at aflyse eller rykke bryllupet.

0

Del dette indlæg

Øv, hvor uheldig kan man være!

Hvis det kan trøste lidt, vil jeg da lige fortælle om mine forældres bryllup...

Min far blev skudt ved en jagtulykke kort før bryllupsdagen. Han blev ramt overalt af hagl fra hoved til fødder. Han kom sig fint, og alle troede, at brylluppet var reddet.

MEN... Endnu nærmere bryllupsdagen kom han ud for endnu en ulykke. Det er en lang historie, men han mistede simpelthen sin storetå (som dog blev sat på igen). Konsekvensen var, at han praktisk taget ikke kunne gå.

På bryllupsdagen havde han det dog bedre, og klarede, ved hjælp af krykker, at gå ind og ud ad kirken sammen med min mor + danse brudevals...

Så på samtlige billeder fra deres bryllup, har han krykker, hvilket i dag er ret sjovt...

Han elsker at underholde med den historie i dag. Måske kan I sammen kan vende jeres ulykke til en morsom anekdote?

Uanset hvad, så er det da noget værre noget! Hverdagen bliver unægtelig lidt sværere. Sørg for at trække på jeres netværk af familie og venner - de er der jo heldigvis stort set altid for én.

Mange trøstende kram og tanker fra Marie :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar...er ved at komme os over "chokket" men f... det er noget l..., bare det at få hverdagen til at hænge sammen med job, barn og det hele...nå men det går nok!

Og Marie sikken en omgang dine forældre (eller far) var ude for!!! Pyh det må ha' været svært! Men ja du har nok ret i at det er noget man med tiden vil grine af:-) Håber bare lidt jeg når at kunne grine af det inden bryluppet:-)))

Knus Martine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer