Maria Viola

Den skønneste polterabend

10 indlæg i dette emne

Så blev jeg poltet..... Jeg er jo "desværre" en af de der nysgerrige tøser som bare MÅ vide ALT - men jeg havde ikke opsnappet af det ville blive i går. Her kommer min polterhistorie så:

Kl. 09.30 kommer 12 tøser trampende op af vores trappe - men kunne ikke finde mig - ha ha - sad ind på kontoret - først kiggede de i soveværelset, så toilettet og så spilleværelset og til sidst råbte jeg - ER DET MIG I LEDER EFTER.... :cheerleader3:

Så blev jeg hevet ind i soveværelset hvor jeg skulle klædes på....fint på: hvide gamacher, sorte blonde hotpans ud over, grå benvarmer, gummistøvler med hjerter i alle farver. Et tyl skørt i pink og en hvidbluse. NICE.... :)

Pludselig står der så en og hilser på mig, som jeg IKKE aner hvem var - men de viste sig at hun skulle underholde i latter - så den efterfølgende time, grinede vi uafbrudt. En god start på dagen. Så skulle vi have morgenmad - kæmpe morgenbord med bacon, æg, pandekager, ost, brie, youhurt, laks, noutella m.m.

Vi tog så af sted mod Høje Taastrup station, så blev det straks værre. Tøserne hang plakater op af mig ( et billed af mig i en KÆMPE brandert for ca. 4 år tilbage) og på den stod der at jeg ville synge hele vejen frem til Klampenborg - og lad mig sige det sådan her: JEG KAN IKKE SYNGE.... :)

Men jeg tjente da godt 300 kr. på turen.....SÅ pinligt. Ha ha....

På Klampenborg skulle vi så videre til BAKKEN, hvor udfordringen var at jeg skulle op i Double Shot. Jeg er så VERDENS største kylling og endte med jeg faktisk brød sammen. :) - men 5 min efter da vi var kommmet ud af BAKKEN, var stemningen igen i højt humør.

Vi skulle igennem en masse dyster hvor jeg vandt 4 ud af 5. Total konkurrence menneske. :toot:

Allerede her havde jeg drukket en del - jeg var total glad.

fortsættelse følger........min mor ringer.....*s*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja sikke en samtale..... :ilovebryllupsklar:

Nej, jeg fik lavet noget med computeren, så lige pludselig skulle jeg taste en kode - SOM JEG IKKE KENDTE. Så den har lige været til reperation. Så nu er jeg tilbage og HER KOMMER RESTEN af min polterberetning:

Lige for at vende tilbage til konkurrencerne så var det blandt andet:

* To tamponer i munden og bælle en rød sodanvand på tid

* En tampon sat fast m sikkerhedsnål i skridtet (buskerne) og få den ned i en rød sodavand - suge så meget så man også løftede flasken når man rejste sig op.

* Sætte et hak i en banan m tænderne - hvem kunne få "den" længst ned

* Hvem kunne have flest skumfiduser i munden - uden at SLUGE....

* Kaste m æg uden at de smadre....

Jeg vandt jo de 4 ud af 5.

Nå men vi tog derefter toget ind til KBH - højt humør og fælles sang. Der skulle vi bade og gøre os i stand. Tøserne havde pakket tøj til mig og jeg endte i en stram kort RØD kjole som er godt nedringet. Hva fanden tænkte de på.

I omklædningen var min mor og sviger stadig med - og de hyggede sig. Det skal siges at jeg har flere single veninder som førte samtale som var man i et mandeomklædning - VILD GRINER. Både min mor og sviger kan leve længe på den oplevelse de fik i det omklædningsrum. Det skal lige siges at de ALDRIG har dyrket motion eller på anden måde været i et omklædningsrum siden folkeskolen - men de synes nu at det var VÆLDIG hyggeligt.

Min svigermor forstår nu at hendes mand synes så godt om 3. halvleg i fodbold....ha ha

Vi gik så ned for at få noget at spise - RIS RAZ - men der var bestilt bord på deres anden resturant. Great - så vi vadede lige derover istedet. Fantatisk mad - og MASSER af drikke. Der var bare perfekt stemning og ja jeg nød det bare.

Så skulle vi videre - kl var 22.15 - så jeg tænkte - hvad FANDEN skal vi nu. Vi gik og gik....og kom på en cafe - troede jeg.... Men så kom min veninden og spurgte hvad jeg ville have at drikke. Jeg bestilte - men det havde de ikke - så bestilte jeg noget andet - det havde de heller ikke - så sagde min veninde om jeg ikke lige kom med op - for de havde ikke så meget - hvad pokker er det for en cafe tænkte jeg.

Da jeg kom op - var der 5 eller 6 forskellige slags sprut at vægle mellem. WHAT.... Så jeg kiggede på min veninde og sagde - hvor pokker er vi.... Det havde jeg slet ikke set. Hun grinede og sagde - du skal indspille en musikvideo.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huh.gif a hva skal jeg!!!

Men det skulle jeg - og skulle synge HALLO HALLO - og så også derfor jeg havde en RØD kjole på (til jer der husker den fra melo dunse)

6 af mine veninder skulle med mig ind og synge - Tillykke det var fun.... Hold da helt fast. Vi kom ind i et lille studie - kunne lige være der. Og så skulle der ellers synge HALLO HALLO. Vi sang så meget igennem og efter 25 sek. slukkede han og sagde i vores ørebøffer - gider I ikke lige træde et skridt tilbage fra mikrofonen.... :biggrin: Hi hi okay - vi sang nok skidt. Så startede han os igen og vi gik bare AMOK....og slukkede han igen. " Ja I må godt træde et skridt længere tilbage" Vi stod nu helt oppe af væggen og hylede af grin....

Så sang vi færdigt .....men skulle synge en gang til - der skulle jeg så synge solo og tøserne med på omkvædet....Hi hi - det var bare griner.

Så kom vi ud - 5-8 kilo lettere efter at have svedt derinde i 30 min. Py ha det var varmt. Og vi var neturligvis helt oppe og køre.

De andre ventede på os - og nu skulle selve videoen optages - det var sgu lige så skægt. Den video fortæller bare om stemningen for den dag - det var MAKS skægt. Alle danser og går amok - selv mor og sviger. BAre fedt. Min veninde som er højgravid mooner til kameraet - HÅBER AT DE VISER DEN TIL BRYLLUPPET ha ha ha ha

Da vi var færdige - var der flere som var trætte - og jeg vidste at nu ville nogle gå - det havde været en FANTASTISK dag - så jeg blev lidt bevæget og ville holde en lille tale. Kunne bare ikke takke dem nok - det havde været en uforglemmelig dag - og jeg turde ikke tænke på hvor dejligt brylluppet så ikke ville blive.

det hele blev bare så følelsesladet så selv pigerne i baren blev helt bevæget og besluttede sig at synge en sang for mig - så der stod vi : mig og en barpige (SOM SANG FANTASTISK) oppe på et af bordene og hun sang så smukt .....alle kiggede på os og nød den sidste sang.

Så skulle jeg sige farvel til flere af dem - men 8 af os fortsatte i byen. Og det var bare hygge. Jeg dansede hele natten med alle mulige og hyggede mig.

Vi endte så på HONG KONG i nyhavn - og kl 09.30 søndag morgen kunne jeg ikke mere - men der var også kun 1 veninde tilbage. hi hi

Ja hele dagen var bare perfekt - jeg havde frygtet det værste - men mine 3 bedste veninder planlagde det og det var bare fantastisk. Jeg kunne ikke have drømt om en bedre dag.

Hver gang jeg tænker på dagen, så bliver jeg bare så glad .....

Det var alt for mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer