Lajla

Julies brudepigekjole

34 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Men der bliver slet ikke nogen afstemning, da vi har besluttet os, og valget faldt på kjole nr. 1. Der skal laves et bånd med perler på, så det ligner brudekjolen, og båndet skal slutte i en sløjfe på ryggen af Julies kjole.

post-22726-1181079309.jpg post-22726-1181079314.jpg post-22726-1181079318.jpg

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wow hvor bliver de smukke de to piger :thumbsupsmileyanim:

Jeg er elt vild med den stores kjole. Hvor er den fra?

Det eneste jeg véd (eller kan huske :thumbsupsmileyanim: ) er, at den er købt hos Smukbrud i Thorning (ligger ikke så langt fra Viborg). Marie har selv en tråd med kjolen her.

Du kan se butikkens hjemmeside her. Ellers kan du bare PM'e Marie og spørge. :cheerleader3: Fantastisk butik, må jeg sige!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle smukke piger! Dem kan du da godt være stolt af!

Har kommenteret hendes brudekjole i hendes egen tråd, den er simpelthen så flot

Og super flot brudepigekjole, de passer rigtig godt sammen, er også den jeg synes var flottest sammen med brudekjolen.

0

Del dette indlæg

Hejsan Lajla!

Nej vor er Julie yndig i den kjole, det var lige den jeg osse bedst kunde li,

den minder meget om Najas synts du ikke?.

De bliver bare sådan et flotte sammen de to, kan godt førstå du er glad.

Husk! at hvis du skal giftes i den smukke kjole post-20781-1181164621.gif,

kommer jeg altså til GLOBRYLLUP bare at du ved det.

Kramis Alexandrapost-20781-1181164741.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

her ved siden af en virkelig smuk kjole...[/b]

Wauvvv, DEN kjole er sku godt nok fantastisk. - Tror godt jeg kunne bruge den til brylluppet.

Men det er sandelig også nogle flotte kjoler, som pigerne har på.

Knus herfra.

Hmm, troede at billedet af den smukke smukke kjole også kom med på...?? men det gjorde det altså ikke.

0

Del dette indlæg

Hej Søde.

Tusind tak for close up.

Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigge efter den, og minsanten om den ikke er der. Hmm, det er godt nok ikke den farve som skulle være gennemgående til vores bryllup. Men det kan jeg SAGTENS være villig til at lave om, hvis jeg dog bare kan få fat i den gude smukke kjole.

Da den jo er langt væk fra mig. Hulk hulk, ved du så noget om hvad den koster...?? Synes ikke jeg kunne finde noget om det på hjemmesiden.

Mange mange knus og kram fra mig.

0

Del dette indlæg

Hej Søde.

Tusind tak for close up.

Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigge efter den, og minsanten om den ikke er der. Hmm, det er godt nok ikke den farve som skulle være gennemgående til vores bryllup. Men det kan jeg SAGTENS være villig til at lave om, hvis jeg dog bare kan få fat i den gude smukke kjole.

Da den jo er langt væk fra mig. Hulk hulk, ved du så noget om hvad den koster...?? Synes ikke jeg kunne finde noget om det på hjemmesiden.

- ved du hvad? Jeg turde ikke en gang at spørgepost-22726-1181231213.gif, men jeg ved, at Marie ikke har givet over-voldsomt meget for sin kjole... 7.800 kr. uden tilretning. Se hendes kjoletråd her. Umiddelbart vil jeg tro, at den nok koster mere end Maries... Men der sker da ikke noget ved at ringe og spørge. De er mega-søde og flinke...

Du skal da også lige se nogle smukke sko/støvler også... jeg spurgte heller ikke om priser på dissepost-22726-1181231213.gif

post-22726-1181230915.jpg post-22726-1181230921.jpg post-22726-1181230925.jpg post-22726-1181230930.jpg post-22726-1181230934.jpg post-22726-1181230938.jpg

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde.

Tusind tak for close up.

- ved du hvad? Jeg turde ikke en gang at spørgepost-22726-1181231213.gif, men jeg ved, at Marie ikke har givet over-voldsomt meget for sin kjole... 7.800 kr. uden tilretning. Se hendes kjoletråd her. Umiddelbart vil jeg tro, at den nok koster mere end Maries... Men der sker da ikke noget ved at ringe og spørge. De er mega-søde og flinke...

Du skal da også lige se nogle smukke sko/støvler også... jeg spurgte heller ikke om priser på dissepost-22726-1181231213.gif

post-22726-1181230915.jpg post-22726-1181230921.jpg post-22726-1181230925.jpg post-22726-1181230930.jpg post-22726-1181230934.jpg post-22726-1181230938.jpg

ja, den er nok temmelig kostbar. Men på den anden side. HVOR MANGE gange skal man giftes...??

Nå jeg må ringe her en af dagene og høre dem ad.

Tak endnu engang. Og fede sko. Men jeg har sko og diadem.

0

Del dette indlæg

Ved du hvad jeg læste åbenbart ikke ordentligt efter i det første indlæg..

Fordi da jeg så din store datters kjole tænkte jeg, hold da op det ligner jo en brudekjole.. :cheerleader3:

Da jeg så så sløret, læste jeg indlægget igen, og det er jo en brudekjole.. og hvad for en brudekjole!! WOW den er jo supersmuk!

De bliver bare så smukke dine dejlige piger..

0

Del dette indlæg

Så var vi af sted igen - 2. og sidste prøvning. Se et smukt bælte, Trine havde syet. Julie var sååååå glad! :bestwishes:

01.jpg 02.jpg

Trine er altså rigtig rar og dygtig (ikke mindst), hende hos smukbrud i Thorning. Julies kjole var 2 numre for stor, og leverandøren havde ikke en kjole i Julies størrelse. Det eneste Trine skulle bruge var bryst-, talje- og hoftemål - og den sad perfekt! Der var heller ikke noget at se i ærmeudskæringerne. Det var så flot lavet.

post-22726-1181858657.jpg

post-22726-1181858664.jpg

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer