Skuggi

Giver sæbebobler skjolder??

9 indlæg i dette emne

Hejsa!

Har set nogle billeder her inde hvor brudeparret står i et væld af sæbebobler.... Det ser bare super godt ud..... Så er det bare lige at svigermor siger: "Giver det ikke skjolder på tøjet" altså der hvor sæbeboblerne rammer og springer??

Nogle der har erfaringer med det?? -For det er jo rigtigt at sæbeboblevand godt kan være lidt fedtet.....

Bare lige for at vide det, inden jeg kaster mig ud i det helt store sæbo-boble-orgie :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der må da være nogen der har prøvet det???

Er også selv helt hooked på ideen! :boohoo: Det ser forrygende ud!

Har kigget lidt omkring og indtil videre fundet dem billigst på: http://www.romanceshop.dk/index.aspx?type=...2&PPC=61621

Men de skulle vist også sælge dem i HOB har jeg set et eller andet sted. Tjekker prisen når jeg skal prøve kjole imorgen :bearhug:

Glæder mig som en lille hoppebold! :toot:()():cheerleader3:

Lollipop

:heart:

0

Del dette indlæg

Der må da være nogen der har prøvet det???

Er også selv helt hooked på ideen! :boohoo: Det ser forrygende ud!

Har kigget lidt omkring og indtil videre fundet dem billigst på: http://www.romanceshop.dk/index.aspx?type=...2&PPC=61621

Men de skulle vist også sælge dem i HOB har jeg set et eller andet sted. Tjekker prisen når jeg skal prøve kjole imorgen :bearhug:

Glæder mig som en lille hoppebold! :toot:()():cheerleader3:

Lollipop

:heart:

Der må da være nogen her inde der ved det!?!? :cheerleader3::bearhug::toot:

De der små søde sæbe boble nogen, kan fås masser af steder, så det er ikke det der er problemet ...... Ville bare så gerne være sikker på at de IKKE giver skjolder, for det ville da bare være så ærgerligt!! ()()

0

Del dette indlæg

Jeg har hørt lidt af hvert... Men dette mærke påstår, at de ikke giver skjolder, og det har jeg valgt at stole på - og har investeret i 48 flasker sæbebobler i stedet for ris i kirken!

De er voldsomt dyre hos HoB, men jeg købte dem hos Messalina. De kan vist også fåes på Ebay.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft samme idé pga bekymring for de små fugle og fordi det bare ser emormt sødt ud med bobler overalt. Jeg gjorde simpelhen det at jeg tog min søns bobler og blæste en masse på stoffet min kjole er lavet af (brude satin) og der kom absolut ingen skjolder, selvom jeg var ret god til at ramme (håber ikke der var nogen der så mig gøre det :bestwishes: )

0

Del dette indlæg

Hmmm.... Det er nu IKKE pga bekymring for fuglene, da DE IKKE TAGER SKADE AF RIS!! -Det er mere fordi jeg syntes at det ser fint ud på nogle af de billeder som jeg har set! :bestwishes:

Er det bare helt almindelige sæbeboler du har brugt eller!?!? :bearhug::blink: -Hvad er det liiiiige at "alimdelige sæbebobler" er....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I USA har man använt bobler i flera år, och jag har varit på flera bryllup i Sverige där vi haft bobler och jag har inte hört någon som fått skjolder? Kan det vara att man använt vanliga bobler och inte bryllupsbobler? Spiller man på vissa material så blir det en plett, men det blir det ju av champagne också? Det bästa är nog att köpa en liten flaska och prova på någon kant som inte syns om man är orolig. Eller så kan man söka på vår svenska motsvarighet till bryllupsklar (som inte har så jättefina foton och annat som ni har) www.brollopstorget.se och sedan söka på "såpbubblor" och se vad de säger. Go international! Vi är ju faktiskt grannar och det är sjov att se hur det fungerar i andra länder. Jag ska på mitt första danska bryllup i augusti!

Jag säger GO för bobler! Det blir fantastiskt och flaskan är ett sjovt minne som gästerna sparar sedan!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer