mhar

Overnatning på bryllupsnatten

14 indlæg i dette emne

Hvad gør I andre mht. overnatning efter festen?

Synes jo, det ville være lækkert at booke sig ind på et fedt hotel og vågne op og bestille roomservice og ikke tænke på at skulle være praktisk om søndagen.

Overvejede at leje et værelse fra fredag til søndag, så min kæreste og hans forlover kunne sove der fredag til lørdag og så kunne vi sove der fra lørdag til søndag.

Synes nemlig det er lidt spild af penge at booke kun fra lørdag til søndag, da vi jo først vil kunne tjekke ind midt om natten. Ved også at købe fredag til lørdag med får min kæreste da i det mindste lidt ud af det.

Hvad gør I? Og hvem skal stå for det? Jeg synes jo, det ville være den bedste morgengave fra min kæreste, at han simpelthen bookede et sted, som jeg ikke kendte til. Nu har jeg jo sørget for stort set al den anden planlægning....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ska sove hjemme. Nettop fordi det sikkert kun bliver til en halv nats sövn og så er jeg en klovn til at sove i en anden seng end min egen :boohoo:

Har "udloddet" vores 2V'er til min veninde, som skal hjælpe mig lørdag morgen og til et par af min kærestes kammerater fra Jylland....

Bor i øvrigt i København, hvis nogen har gode oplevelser fra steder i nærheden.

0

Del dette indlæg

Vi overnatter på en Bed and Breakfast i nærheden af feststedet. Vores gæster overnatter på feststedet, men der er kun køjesenge, og det gider jeg altså ikke på min bryllupsnat :boohoo:

Til gengæld gider vi heller ikke bruge voldsomt mange penge, da vi alligevel skal være tilbage på feststedet til morgenmad kl. 9...

Men jeg synes, det lyder som en god idé med hotelværelset hele weekenden, hvis det passer ind i jeres planer...

Vi holder fest 1-1½ times kørsel hjemmefra, så det er ikke en mulighed for os at tage hjem og sove :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine forældre skal sove i vores lejlighed, og vi havde planlagt at overnatte på et hotel 5 min fra hvor vi bor.

Vi kontaktede min kommende svigerfar for at høre, om han ikke lige havde en kontakt, så vi ikke skulle tænke på at være ude fra værelset kl. 10 søndag morgen, og ikke behøvede at booke 2 overnatninger.

Han sagde, at vi skulle overnatte på et helt andet hotel, og at det skulle vi slet ikke tænke på - han skulle nok få det arrangeret! - Super at komme ind i sådan en familie, hvor de lige kan trække i lidt tråde!

Regner med at vi taget taxa derhen, og at vi kan få nogle forældre og søskende til at tage gaverne med hjem i første omgang.

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Vi overnatter på et hotel der ligger lige overfor vores lejede lokaler.

Bliver ikke til meget søvn, men har til gengæld bestilt deres "bryllupspakke" som består af champagne, petit fours og blomster.

Regner ikke med at vi får maks glæde ud af det, men satser på at det er den eneste gang i mit liv jeg får mulighed for at bestille det, så det VILLE jeg altså have :cheerleader3:

Louie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad gør I andre mht. overnatning efter festen?

Synes jo, det ville være lækkert at booke sig ind på et fedt hotel og vågne op og bestille roomservice og ikke tænke på at skulle være praktisk om søndagen.

Overvejede at leje et værelse fra fredag til søndag, så min kæreste og hans forlover kunne sove der fredag til lørdag og så kunne vi sove der fra lørdag til søndag.

Synes nemlig det er lidt spild af penge at booke kun fra lørdag til søndag, da vi jo først vil kunne tjekke ind midt om natten. Ved også at købe fredag til lørdag med får min kæreste da i det mindste lidt ud af det.

Hvad gør I? Og hvem skal stå for det? Jeg synes jo, det ville være den bedste morgengave fra min kæreste, at han simpelthen bookede et sted, som jeg ikke kendte til. Nu har jeg jo sørget for stort set al den anden planlægning....

Hejsa

Nu kan jeg se, at du lige har startet en tråd vedr. overnatning.

Vi besluttede fra starten, at vi ville overnatte på hotel for at det skulle være noget særligt at vågne op dagen efter... Vi skal ikke på stor fin bryllupsrejse, men en uge i svigerforældrenes sommerhus ugen efter brylluppet - så vores luksus bliver hotelovernatningen på bryllupsnatten :cheerleader3:

Det glæder jeg mig altså helt vildt til :denmarkflag:

Nina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer