Guest morianne

han blev poltet

4 indlæg i dette emne

så blev min kommende mand hentet. da det var hans tvillingbror som skulle arrangeere den vidste jeg det ikke ville gå stille af sig. den arme mand blev vækket kl. 8 i lørdags om morgen, og han er ikke just en morgenmand. og så kørte de ellers, resten af dagen fik jeg de sjove mms og min kære "kone". morgenmaden var en stripper, som vist var mega god og sjov. efter morgenmaden var det en omgang paint ball, da kampen var forbi blev Han puttet i en kanindragt og hans såkaldt venner og familie havde 20 kugler hver og han kun 20 sek forspring. så ja kan fik en lidt øm røv. turen gik derefter i et dansestudie hvor de fik en time dans i cheear leading med pompom og det hele. middagsmaden som var hjemmelavede sandwich satte de sig ved en beach ball bane og hyggede med bold og mad. dagen sluttede med bones og bowling, og selvfølge lidt bytur.

de var 17 mand ialt, så selvom de oplevede og prøvede meget blev det kun til 500 kr per mand. vi var mest chokeret og glade over at alle de mandlige gæster som var inviteret til vores bryllup deltog med undtagelse af sjællandske gæster. så ja en onkel på 63 kan sagtens skyde jeres kommende mand i røven!

nå men en kort historie med evt inspiration til jer andre

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var en polterabend på bedste Polle manér!! Det lyder til at han havde en sjov dag.

Det er så ikke lige noget vi kan bruge, det er ikke lige noget for min kommende mand. Men bare man får en polter abend efter sine ønsker, er det jo fedt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer