BettinaLK

Gala kjoler i st. 50+

8 indlæg i dette emne

Nu håber jeg at i kan hjælpe mig ! Min svigermor har besluttet sig for at hun godt kunne tænke sig en flot gala kjole til vores bryllup i Juli, men hun har svært ved at finde et sted hvor man kan købe en til hende... Hun bruger vidst nok en st. 52 - 54 vil jeg tro... Hun har i forvejen meget problemer og manglende selvtillid pga. hendes størrelse, selv om vi alle i familien siger at hun ser fantastisk ud (hvilket hun virkelig gør) Jeg vil så gerne have at hun føler sig som en million på vores dag, da jeg ved hvad det vil gøre for hendes selvværd, så jeg har brug for jeres hjælp tøser !!!! Hvor er der butikker med flotte store gala kjoler i den størrelse ??? helst på sjælland !

Håber at i kan hjælpe mig med at finde et sted at købe kjole til min fantastiske svigermor :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Bettina!

Venus & Mars XL i Field's (og Rødovre Centrum) har indimellem nogle fine kjole, grænsende til det gallaagtige, men ikke mange ... Men de har super fine ting. Ellers kan hun jo kigge i almindelige stor pige-butikker rundt omkring. De har nogle gange meget fine kjoler. Jeg mener, der ligger en i underetagen i City2. Og der ligger jo også en Zizzi-butik. De ligger mange steder.

Jeg håber, hun finder noget, for det ville da være fantastisk for hende at komme i en gallakjole! Til de bryllupper, jeg har været til, har jeg fået min mor til at sy for mig ... For jeg ville nemlig også gerne være i galla, jeg ville/kunne bare ikke betale kassen for det ;)

:ilovebryllupsklar:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har en internet butik, hvor jeg sælger galla kjoler mm. de laves i alle størrelser, hun kan også vælge at få den syet efter hendes mål, og det koster ikke meget ekstra.

Kik på min hjemmeside.

Jeg forhandler Alex Hanson, alle kjoler på hans side kan jeg få hjem. www.alexhansonbridal.com

Tine

0

Del dette indlæg

Nu er jeg jo selv samme størrelse som svigermor... Jeg ved at Lilly har kjoler op i den størrelse, eller har jeg hørt at man kan både købe og leje nogle hos Amor... Forleden var jeg også en tur i Zizzi i Ballerup og de har altså et lille afsnit kun med "galla" lignende tøj og kjoler, men ved ikke om de har det i alle Zizzi for har endnu ikke set de har lignende i Lyngby... De er vidst også ejet af forskellige *SS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer