sarahkruuse

One True Media og Windows Movie Maker

5 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer der har forstand på henholdsvis One True Media (på nettet) og Windows Movie Maker?

Jeg ville gerne lave en montage til min komende mand som afslutning på nogle ganske få ord (ikke en desideret lang tale)

Jeg har rodet lidt med One True Media - som virker ret nem at have med at gøre - men jeg er jo MEGET i tvivl om, hvor vidt jeg kan nå at få DVD'en hjem - skal jo bruge den alerede her den 30. juni.

Alternativt skal jeg bikse noget sammen i Windows Movie Maker. Har rodet lidt med det - men har endnu ikke prøvet at lægge musik på - men det kan jo lade sig gøre. Men jeg kan bedre lide overgangen mellem billederne på One True Media - så lidt zoom ind og zoom ud-agtigt - jeg synes det virker mere levende end det jeg umiddelbart kan få det til i Movia Maker - selv om jeg synes jeg har rodet med at indsætte/afprøve de forskellige overgange her..........er der nogen der ved om en af overgangene minder om One True Medias.................eller er der andre med erfaringer fra One True Media - som kan svare på hvor lang tid der gik fra I bestilte til i modtog den med posten????????

Hilsen Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogle af jer der har forstand på henholdsvis One True Media (på nettet) og Windows Movie Maker?

Jeg ville gerne lave en montage til min komende mand som afslutning på nogle ganske få ord (ikke en desideret lang tale)

Jeg har rodet lidt med One True Media - som virker ret nem at have med at gøre - men jeg er jo MEGET i tvivl om, hvor vidt jeg kan nå at få DVD'en hjem - skal jo bruge den alerede her den 30. juni.

Alternativt skal jeg bikse noget sammen i Windows Movie Maker. Har rodet lidt med det - men har endnu ikke prøvet at lægge musik på - men det kan jo lade sig gøre. Men jeg kan bedre lide overgangen mellem billederne på One True Media - så lidt zoom ind og zoom ud-agtigt - jeg synes det virker mere levende end det jeg umiddelbart kan få det til i Movia Maker - selv om jeg synes jeg har rodet med at indsætte/afprøve de forskellige overgange her..........er der nogen der ved om en af overgangene minder om One True Medias.................eller er der andre med erfaringer fra One True Media - som kan svare på hvor lang tid der gik fra I bestilte til i modtog den med posten????????

Hilsen Sarah

Hej Sarah.

Jeg har lavet min fotomontage på One true Media - og er MEGET tilfreds, brugte dog lang tid på at finde de rigtige billeder og uploade både billeder og videofrekvenser. Da jeg havde lavet den færdig og bestilt DVD'en mailede de tilbage jeg kunne regne med at få den ca. d. 15. juni. Og det var med bestiling omkring d. 1. juni, så jeg ville skynde mig hvis du bruger den. Noget andet var også, da jeg fik den, dog tidligere end d. 15. :-) Lækkert! -Så kunne den ikke afspille på min bærbare fordi jeg ikke havde installeret en kompatibel dvd-dekoder. MEN MEN MEN efter lidt panik, fik jeg hjælp og kan lynhurtigt sende dig et link til noget du skal installere :-) Held og lykke.. /Maja

0

Del dette indlæg

Jeg har netop idag modtaget min dvd fra one true media og det her kun taget en lille uge fra jeg bestilte. Dog var der ingen musik på min men det kan jo klares ved at man spiller sangen samtidig fra et andet apparat. Det burde kunne lade sig gøre i hvis det skulle blive aktuelt - jeg har dog skrevet til dem om en ny dvd med musik men jeg har også et stykke tid endnu inden vores bryllup.

Håber du tør tage chancen - tror ikke på der vil være et øje tørt :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Tak for jeres svar - ved ikke helt om jeg tør satse på at bestille den via One True Media - kan se at der kan gå fra et par dage til et par uger til man modtager den - og jeg skal jo netop bruge den om 14 dage og ville gerne nå at teste den - så jeg ikke står om aftenen og opdager at musikken mangler.

Jeg har dog midlertidigt løst problemet ved at lave en montage på Windows Movie Maker - og på min pc ser den ud til at virke fint også med musikken; MEN - jeg har regnet med at låne et lærred og en projekter via mit arbejde og så bare smække en skive i DVD-maskinen og trykke play..........men jeg kan selvfølglig ikke få CD'en (formatet) til at virke på nogle af vores DVD-maskiner herhjemme - så jeg er nok nødt til at få testet den på vores bærbare og så koble den til projektoren i stedet for

Er der evt. nogle der har nogen bud på hvordan man gemmer/brænder fra Windows Movie Maker i et format der almindeligvist kan bruges i en alm. DVD-afspiller (og et dumt tillægsspørgsmål: skal montagen i så fald brændes på en DVD-skive eller kan en alm. CD gøre det?)

Hilsner fra

Sarah

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer