Joan07

Barnepige

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Vi har også en barnepige i den alder. Det er dog mest med at hente begge tøser og være der en times tid til jeg kommer hjem fra arbejde og lign. Men her i området er det brugt med ca. 30 kr. i timen.

Vi har en anden barnepige der er et par år ældre, og hun får 50 i timen.

Synes godt nok at 75 - 125 i timen er meget. For hvor mange barnepiger betaler skat af dem???

Jeg fik selv små 80 kr. i timen for at passe tre børn da jeg gik i 10. klasse. Der blev skisme betalt skat, da jeg var aflønnet af kommunen. Jeg var "ansat" som aflastning da den mellemste af børnene er født med rygmarvsbrok, og forældrene var tildelt en vis tid til hende til aflastning.

Det er lidt sjovt at tænke på, at min ældste datter hedder det samme som hende med rygmarvsbrok. Jeg havde egentlig ikke tænkt på det, inden mor fortalte mig, at hun var pavestolt over at jeg havde kaldt min førstefødte for Helene ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej tøser :bearhug:

Gemalen og jeg vil meget gerne til at gå i fitnesscenter sammen. Vi har derfor spurgt vores dagplejemors datter på 14 år, om hun ville tjene lidt penge, hvad hun selvfølgelig gerne ville. Hun kender jo vores datter, samt vi vil først tage afsted når hun er puttet, så vores barnepige skal bare være der imens vi er afsted.

Mit spørgsmål går så på - hvad pokker skal en 14-årig have i timen for børnepasning - eller kan man kalde det - tøsen er jo pakket i seng.

Jeg tænker lidt på 50 kr. i timen - er det for lidt eller for meget?

Hvad er jeres mening?

Håber at få lidt svar fra alle jer tøser/mødre. :heart:

Joan

Hej joan

De fleste fitnesscentre har børnepasning idag. Prøv evt at se om der er et fitnessdk i nærhenden af dig www.fitnessdk.dk så er det gratis :bearhug:

Mvh Maria

Hej Maria

For det første nægter jeg simpelthen at sætte min ben i Fitness.dk :bearhug: , det er fuldstændigt uhørte priser de tager. Jeg gik selv i Hard Work inden de blev opkøbt af fitness.dk. Så steg priserne.....

Jeg bor desuden i sønderjylland - tæt på grænsen og der er ikke børnepasningsmuligheder her. Jeg går i den lokale fitnesscenter som hedder Sport og Fitness, og betaler kun 245 kr pr. måned. Der er både spinning, yoga, swissball, pilates, body pump og mbl. Er desuden så heldig at mit arbejde betaler det halve. Men så er der også råd til barnepige.

Men tak for dit input.

Knus Joan :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer