louised

så blev jeg også poltet

3 indlæg i dette emne

hejsa vel tilbage fra min mor hvor jeg har været i weekenden

jeg har i noget tid haft en aftyale i fredags med min veninde om at kikke på brudekjoler til hende, hun skal giftes næste år og ville gerne ud at se hvad der er på markedet i hendes str.

så vi aftalte at mødes i svendborg fredag formiddag kl 9,30, og så gik turen ellers til hovdedstaden, vi aftale at vi kikkede i h&b først og hvem står derinde og venter med et camera mine to dejlige kusiner Stine og Anna, Velkommen til din polter Louise

og så knækkede jeg sammen af grin, jeg havde på intet tidspunkt regnet med noget eller havde haft mistanke overhovdet så det var bare super

nå vi skulle så have noget frokost så vi spiste på ris ras rigtigt god mad. derfra gik det vidre op til min kusine der lige skulle hjem og amme og så ellers overtage hendes datter, da far skulle til fest.

da vi så kommer op i lejligheden hilser jeg lige på Stines kærste og lillepigen og så bliver jeg prikket på skulderen af min morster , jeg får et kæmpe kram og så står min mor der også et kram til hende også og så får jeg øje på min fætters kæreste der også er kommet frem af sit skjul, der var der godt nok dømt tudefjæs :thumbsupsmileyanim:

nå så står den elleres på wellnes i stor stil

champange og friske jordbær, ansigts behandling og massage og fodbad/massage

så legede vi gæt og grimasser og spiste aftensmad

derefter var det afsted igen og nu stod den på indspilling af en musikvideo det var godtok hylede morsomt vi sang smuk og dejlig og lavde så videoen bagefter hvor vi klædte os ud og så stod og pjattede

dernæst stod den så på tivioli, hvor der var fredags rock med Julie

en hel igennem hyggelig tur med tøsserne, lige som jeg havde forestillet det (selvom jeg ikke havde regnet med noget som helst)

knus Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer