Guest wannabedarthwader

Bryllupskagen

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej piger,

Jeg synes slet ikke jeg kan finde nogle tråde om kager! - BRYLLUPSKAGER!!!

Den største og lækreste kage man nogensinde får!!!!

Hvad gør I?

Priser, billeder... fortæl, fortæl! :cheerleader3:

Og så har jeg hørt, at bruden skal have den første bid - og det glæder jeg mig til... MUMS!

- jeg har store forventninger til min bryllupskage. Min kæreste blev en smule bleg, da jeg fortalte at de kuvertpriser jeg har set ligger på 50 kr +... men det er jo KAGE!!! :thumbsupsmileyanim:

:iloveyou:

Hej

Min svigermor bager heldigvis vores bryllupskage... Tror det blir den fra arla med passionsfrugt ;o)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg tror vi slår rekorden både i pris og originalitet...om I så syntes det er smagøst eller fedt må I om.....vi syntes i hvert fald det bliver for vildt....!!!

Vi skal give 12.000,- hos Kreative kager i Valby, for vores til 70 pers.

Det bliver en tre-delt kage, hvor underdelen bliver lavet som et roulettehjul, midten bliver pyntet med alle mulige skilte, kort, jetoner + et blinkende Las Vegas-skilt, den øverste del bliver en stor terning..... :thumbsupsmileyanim:

Vores topfigur hedder "leg på kagen"... :thumbsupsmileyanim:

Vores inspiration til kagen....

Det er bar esuper fedt!!

Vores kage er også fra kreative Kager. Vi skal dog give 1000 mere end jer.

MEN DE ER JO ALLE PENGENE VÆRD :cheerleader3: Det er nok den dyreste kage, vi køber i den nærmeste fremtid :iloveyou:

-Lisette

0

Del dette indlæg

Jeg tror vi slår rekorden både i pris og originalitet...om I så syntes det er smagøst eller fedt må I om.....vi syntes i hvert fald det bliver for vildt....!!!

Det bliver en tre-delt kage, hvor underdelen bliver lavet som et roulettehjul, midten bliver pyntet med alle mulige skilte, kort, jetoner + et blinkende Las Vegas-skilt, den øverste del bliver en stor terning..... :thumbsupsmileyanim:

Vores topfigur hedder "leg på kagen"... :cheerleader3:

Det er bar esuper fedt!!

Vores kage er også fra kreative Kager. Vi skal dog give 1000 mere end jer.

MEN DE ER JO ALLE PENGENE VÆRD :bearhug: Det er nok den dyreste kage, vi køber i den nærmeste fremtid :blush:

-Lisette

OK....så slår vi ikke rekorden med prisen.... :iloveyou:

Havde godt set på noget a la jeres, fordi jeg syntes det ser vildt godt ud med "stoffet" der lægger sig ned fra den ene til den næste.....men da vores bryllup så absolut bliver et meget utraditionelt bryllup, ville det virke FOR formelt..... Hvorimod den vi får med Vegas-temaet....tja, den vil vores gæster vide, LIGE er os.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores topfigur hedder "leg på kagen"... :thumbsupsmileyanim:

Synes jeres kage er en FED ide... Kan godt lide det lidt utraditionelle.. var vores også lidt, men det var nu mest i kraft af at vores topfigur var to køer på en traktor *GG*

0

Del dette indlæg

Vi får lavet bryllupskagen af en sindsyg god konditor (der vist nok er aktiv herinde :thumbsupsmileyanim: )

Hun hedder: Camilla (cokjo@hotmail.com)

Hun er i vores øjne RIGTIG god, og laver de flotteste kager til rimelige penge :thumbsupsmileyanim:

Vi valgte en kombination af Chokolade mousse + hindbær, med hvide bunde og hvid marcipan.

kagen skal se sådan ud:

Postet billede

Bare med roser istedet for + capuccino-farvet border + guldblomster + monogram istedet for brudepar.

Jeg ved Camilla også laver de mest fantastiske sukker-figurer m.m., men vi valgte (da det ikke er vores stil) at undlade brudeparret.

GLÆDER mig viildt til at snage denne lækre kage (til 65 pers.)

Jo hun er skam herinde (elelr har ihvertfald været) Har ikke erfaringer med hendes kager, men hun reddede lige vores dag da vi stod lidt akut og manglede personale *SS* Super sød pige... Mødte da også lige hendes mor og mand på deres husbåd... skønt sted at bo....

Glæder mig til at se og høre om hvordan hendes kage bliver *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Jeg vil da også lige vise jer et par bilelder af vores kage og topfigur..

Den blev lavet af min veninde så den kostede os ikke noget, men hvad hendes normal priser er kan I se her

den betod af lyse bunder øverst og nederst og i midten var der en mørk bund og så havde den et lag med jordbærcreme og toblerone creme... Den smagte himmeldk... Den var pyntet med marcipan og supperblomster og var bare så smuk... og helt unik synes vi *SS*

post-16460-1182594436.jpg

0

Del dette indlæg

post-16460-1182594571.jpg

Vi serverede forresten vores kage til receptionen istedet for til dessert, for der var så mange vi gerne ville dele den med og så skulle vi heller ikke servere andet end det *SS* (tror dog min mor havde lavet lidt sandwich, men kan ikke huske det for sopiste ikke selv nogen)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have vores kage fra bagerne . Vi har prøve smagt og er kommet frem til den rigtig nu.

Den er med jordbærmousse og tobleronecreme og friske jordbær . Prisen er 25 kr pr. pers. og så

bliver levert på bryllups stedet

Her er lige et billede af vores prøve kage

Hej

Det var da en super pris. Hvilken bager er det og hvor I landet?

Knus

Lief

0

Del dette indlæg

Vi bager den selv og har besluttet at det skal være lyse bunde, et lag hvid chokolade creme med friske jordbær, et lag jordbærmousse og så endnu et lag med hvid chokolade creme og friske jordbær. Kagen overtrækkes med marcipan og pyntes med flade marcipan hjerter i flere størrelser i nuancer fra lyserød til pink. Kagen stilles på et "trappestativ" med plads til 4 kager. Prisen har jeg ikke lige overblik over.

Så vi håber det bliver ordentligt, har ikke lige lavet så mange bryllupskager i mit liv.

0

Del dette indlæg

Vores topfigur hedder "leg på kagen"... :cheerleader3:

Synes jeres kage er en FED ide... Kan godt lide det lidt utraditionelle.. var vores også lidt, men det var nu mest i kraft af at vores topfigur var to køer på en traktor *GG*

Havde godt set jeres.....syntes det er fed humor med de køer på traktoren.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi blev gift i lørdags d. 16/6-07 og fik bryllupskage fra føtex, den var bare super god. Lysebunde m/hindbærmousse m/chokoladestykker til ca. 30 kr pr. person. Vi leverede selv friske røde roser som kagen blev pyntet med.

Kan kun anbefale føtex´s bryllupskage

hilsner fra

Fru trold280306

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi serverede forresten vores kage til receptionen istedet for til dessert, for der var så mange vi gerne ville dele den med og så skulle vi heller ikke servere andet end det *SS* (tror dog min mor havde lavet lidt sandwich, men kan ikke huske det for sopiste ikke selv nogen)

WAUW... super kreativt! :thumbsupsmileyanim:

Den var da flot!!!

Og sjovt du også kender Camilla *ss* (hun har givet mig lov til at udlevere mail, og jeg har advaret hende om at hun bliver skamrost :thumbsupsmileyanim: )

Skal nok droppe billeder af den rigtige kage når brylluppet er overstået!

0

Del dette indlæg

WAUW... super kreativt! :heart:

Den var da flot!!!

Og sjovt du også kender Camilla *ss* (hun har givet mig lov til at udlevere mail, og jeg har advaret hende om at hun bliver skamrost :bearhug: )

Skal nok droppe billeder af den rigtige kage når brylluppet er overstået!

Ja vi var også selv ret godt tilfredse... Synes den var en lille smule anderledes end de fleste andre og det kunne vi godt lide... Er jo en af mine yndlingsplanter der er på *SS* Min veninde er også super dygtig, hun har arbejdet for Guldbageren engang, men nu er hun mor til 1½ (venter sig) så nu gør hun det bare i lidt kager *SS* Kagen blev egentlig mest lavet efter at jeg havde forelsket mig hovedkuls i min topfigur og måtte ha den sendt gennem en pige herfra der fik den sendt gennem hendes veninde for man kunne ikke få den herhjemme kun i USA... og så måtte vi jo finde på en kage der passede til figuren og det lykkedes vidst meget godt *SS*

JA Camilla var min redning og havde vi ikke fået kagen gratis kunne vi godt have bestilt den gennem hende, så glæder mig meget til at se resultatet af hendes kunnen *SS*

0

Del dette indlæg

Vi skal have vores kage fra konditorxperten ved Silkeborg. Vi har ellers haft vores problemer fordi Rasmus er allergisk overfor nødder - og derfor også marcipan. Kagen kommer til at bestå af hvid chokolade ganache på toppen, brownies bunde og hvid chokolade lime mousse, solbær mousse og passion mousse og så med hvide chokolade spåner på siderne. Tror bare det bliver så lækkert. Jubiiii

post-26573-1182710181.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer