Sommerbrud07

Frisure til brudepige

11 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, så søger jeg inspiration til hvordan vi skal sætte håret på min kusine som skal være brudepige. Hun fylder 12 til oktober, så hun er ikke lillepige mere, men jo heller ikke voksen.

Jeg har søgt lidt på BK, men det jeg finder er enten til helt små piger eller for voksent. Jeg forestiller mig noget der måske er lidt kækt eller noget hun vil synes er sejt.

- Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu skriver du jo ikke om hun har kort eller langt hår, men hvis det er langt ville en omvendt fransk fletning evt med lidt blomster eller perler i da være rigtig fint!!

Jeg har set sådan en fletning nogle gange og jeg kan virkelig ikke greje hvordan man fletter omvendt?????? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nu skriver du jo ikke om hun har kort eller langt hår, men hvis det er langt ville en omvendt fransk fletning evt med lidt blomster eller perler i da være rigtig fint!!

Jeg har set sådan en fletning nogle gange og jeg kan virkelig ikke greje hvordan man fletter omvendt?????? :iloveyou:

He he.... Det er lidt svært at beskrive, men istedet for at lægge "totterne" oven over hinanden når jeg fletter, lægger jeg dem under hinanden.... Er det forståeligt eller!?!? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Det er lidt svært at beskrive hvordan jeg laver den, for jeg står jo med hænderne i nakken, og ser ikke på det..... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har set sådan en fletning nogle gange og jeg kan virkelig ikke greje hvordan man fletter omvendt?????? :blush:

He he.... Det er lidt svært at beskrive, men istedet for at lægge "totterne" oven over hinanden når jeg fletter, lægger jeg dem under hinanden.... Er det forståeligt eller!?!? :iloveyou::bearhug:

Det er lidt svært at beskrive hvordan jeg laver den, for jeg står jo med hænderne i nakken, og ser ikke på det..... :cheerleader3:

Jeg havde ellers en klar forestillig om du også var udstyret med et par øjne der omme i nakken :thumbsupsmileyanim:

Det er forståeligt, min nysgerrighed er hermed stillet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige prøvet at kigge rundt omkring, men har ikke rigtig kunnet finde noget, kun den her.

Den er egentlig temmelig nem at lave, selvfølgelig alt afhængig af hår type ;) , men ikke så nem at forklare.

Man tager små passende totter og nermest bøjer eller evt snor og putter hårnål i. Det giver nok ikke meget mening, men jeg sætter i hvert fald lige billedet ind. Det kan sagtens laves med skulderlangt hår :thumbsupsmileyanim:

post-25367-1182586410.jpg

Redigeret af mmunck
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer