Metju

Til menu pynt - hvordan

6 indlæg i dette emne

Hejsa...

Jeg skal lave et menu kort...

Men ved ikke hvordan jeg lige så lave dem, om det er nogle der skal hænge eller står på bordet...

eller hvad man nu kan...

Kan jeg se jeres - hvis i har, eller i kan vise nogle billeder til hvordan man kan gøre...

tænke først selv på dem der kan stå på bordet, hvor den har 3 sider...

meen....

Billeder, information, vil hjælpe mig meget på vej...

Håber at hører fra nogle a' jer friske piger...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg synes godt nok også det er lidt svært med de menukort. Vi skal sidde ved runde borde (10 personer), så jeg er også meget i tvivl om, hvordan det bliver bedst. Vi har fået at vide af feststedet, at menukortene ikke kan ligge på tallerkenerne. Jeg er indtil videre kommet frem til, at sætte menuerne i en holder alla den på billedet, og så simpelthen have menuen til at stå på begge sider af kortet. På billedet er vist et prøvemenukort jeg har lavet. Men jeg er i tvivl om, hvor mange der så skal på hvert bord? Vil også meget gerne høre forslag og ideer.

post-26573-1182711449.jpgpost-26573-1182711885.jpg

0

Del dette indlæg

Åh jeg synes godt nok også det er lidt svært med de menukort. Vi skal sidde ved runde borde (10 personer), så jeg er også meget i tvivl om, hvordan det bliver bedst. Vi har fået at vide af feststedet, at menukortene ikke kan ligge på tallerkenerne. Jeg er indtil videre kommet frem til, at sætte menuerne i en holder alla den på billedet, og så simpelthen have menuen til at stå på begge sider af kortet. På billedet er vist et prøvemenukort jeg har lavet. Men jeg er i tvivl om, hvor mange der så skal på hvert bord? Vil også meget gerne høre forslag og ideer.

post-26573-1182711449.jpgpost-26573-1182711885.jpg

Som du skriver der vil jeg syntes 3 stk. menu kort på hver bord.... ikke for mange, så det ikke kommer til at se voldsomt ud...

Men er kommet frem til nu at jeg vil prøve at lave en menu kort med kun maden på - forret, buffen, desseret og nat maden

og en mangen til så der ligger to sådan srå eller noget. men drikke varene på... og velkomst drinken... så de ligger samlet og så hen af bordet...

ikke for mange, så kan folk tage og kigge på dem, hvis de vil...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey..

Nu skal det lige siges, at jeg IKKE er det mest kreative individ der lever på kloden, MEN er faktisk temmelig stolt af det jeg har udrettet! :cheerleader3:

Jeg har holdt det enkelt pga. ovennævnte, men også fordi vi ikke er til så meget tingel-tangel.

Håber det kan give inspiration til dig. De fungere som både bordkort (forside) og som menukort (bagside) og skal hænge på rødvinsglasset. Grunden til dette er at der efter min mening, hurtigt kan komme for mange ting på et bord og der skal jo være plads til det hele. :ilovebryllupsklar:

Knuser fra Karen

post-26609-1182802721.jpg

post-26609-1182802789.jpg

0

Del dette indlæg

Hey..

Nu skal det lige siges, at jeg IKKE er det mest kreative individ der lever på kloden, MEN er faktisk temmelig stolt af det jeg har udrettet! :fløjt:

Jeg har holdt det enkelt pga. ovennævnte, men også fordi vi ikke er til så meget tingel-tangel.

Håber det kan give inspiration til dig. De fungere som både bordkort (forside) og som menukort (bagside) og skal hænge på rødvinsglasset. Grunden til dette er at der efter min mening, hurtigt kan komme for mange ting på et bord og der skal jo være plads til det hele. :)

Knuser fra Karen

...Nej, hvor er det flot og sødt, Karen. Meget enkelt, lige min stil! Held og lykke om ikke så længe!

KH Mette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer