Guest katjamo

Hotel i København

14 indlæg i dette emne

Jeg er meget i tvivl om, hvad vi skal gøre i dagene mellem brylluppet og bryllupsrejsen. Vi skal giftes om lørdagen og rejser til Island om mandagen i fire dage. For at forlænge bryllupsrejsen lidt kunne det jo være fedt at være på hotel fra brylluppet til vi skal rejse. Eller er det rart lige at nå hjem først? Jeg er meget i tvivl. Jeg ved bare at jeg IKKE vil på hotel lørdag nat for så bare at tjekke ud søndag morgen. Enten eller!

Og er der nogen, der kan anbefale et godt hotel i København/Kastrup?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan klar anbefale Foxhotel. Det skal næsten ses. Der er forskellige kunstere der har designet hver rum, så de har forskellige temaer. Tjek deres hjemmeside. Det ligger centralt i København. Efter at have luret lidt i din tråd, er jeg sikker på, at det absolut vil ramme i din smag. Det er meget utraditionelt og klart en oplevelse værd... Bør jeg nævne at jeg har bestil et værelse der på bryllupsnatten som overraskelse for manden. Han bliver helt vild :ilovebryllupsklar:

http://www.hotelfox.dk/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan klar anbefale Foxhotel. Det skal næsten ses. Der er forskellige kunstere der har designet hver rum, så de har forskellige temaer. Tjek deres hjemmeside. Det ligger centralt i København. Efter at have luret lidt i din tråd, er jeg sikker på, at det absolut vil ramme i din smag. Det er meget utraditionelt og klart en oplevelse værd... Bør jeg nævne at jeg har bestil et værelse der på bryllupsnatten som overraskelse for manden. Han bliver helt vild :ilovebryllupsklar:

http://www.hotelfox.dk/

Dt er det fedeste hotel EVER i København.

Og Katja. Jeg tror sagtens det kunne være noget for jer.

0

Del dette indlæg

Hilton er nok lige pebret nok :ilovebryllupsklar:

Og mht. fox så har du helt ret i at det er lige vores stil. Desværre leder jeg efter et sted med en god restaurant og vi bryder os ikke om fox kitchen :cheerleader3:

Det er ikke nemt....

Vi gav 2500 for overnatning med brunsh for et af de dyere værelser. Så ja det er lidt dyrt, men i kan jo evt prøve at høre hvad et alm værelse koster i de dage i skal være der..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv Hotel Skt. Petri. De har en pakke, der hedder "make love". Der er rosenblade strøet ud over hele værelset, sengen, badeværelset og badekaret. Derudover er der produkter fra Ole Henriksen til at massere og forkæle hinanden med, drinks i hotellets Bar Rouge og morgenmad på sengen, hvis man ønsker det. Hotellet ligger, hvor det gamle Daells Varehus lå, så det er meget centralt placeret, hvis I også ville rundt i byen og kigge lidt.

Mvh. Louise.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et almindeligt værelse på Hilton koster dkk 925,-. Vi skal nemlig sove der på vores bryllupsnat og spise brunch sammen med vores nærmeste familie dagen efter.

Jeg synes ikke, at dkk 925 er så slemt for et værelse på5-stjernet hotel. Jeg har arbejdet på 3-stjernede hoteller inde i byen som var ikke nær så lækre som Hilton, men kostede en del mere.

0

Del dette indlæg

Halløj piger

Jeg stemmer KLART for Skt. Petri, der er super stilet, og deres køkken er virkelig godt. Var til Sex and the City-party, da de sendte the final episode på storskærm. Det siger måske lidt om stilen derinde :) Og så er den tilhørende café, Café Blanc også rigtig rigtig god.

Alternativt vil jeg også som chme sige Guldsmeden på Vesterbro, deres Karen Blixen-inspirerede værelser ser super smukke ud.

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer