Guest LotteD

7/7

16 indlæg i dette emne

hej tøser

ja så er der kun 9 dage til!! -og hvad sker der lige for vejret?????

jeg får totalt stress af det.. godt vi ikke skal være udendørs...!!

hvad gør i med fototgrafering?? Vi skulle have været i en park, men det ser umiddelbart ikke ud til at det kan lade sig gøre..

tjek lige dmi her!

post-20764-1183015757.jpg

post-20764-1183015763.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, vi har reception udendørs, og al maden skal grilles, så jeg tror og håber på, at vejrudsigten ændrer sig lidt :thumbsupsmileyanim: Ellers må vi jo tage det derfra :loveboard:

Mht foto så er det jo ikk enoget problem med mindre det regner mega som de sidste par dage... Men jeg er optimist - nægter simpelthen at tro på, at det kan blive ved med at regne så meget så længe!

0

Del dette indlæg

Jeg vælger også at leve lidt i benægtelse!!!!

Vi har reception derhjemme, og der kan under ingen omstændigheder være 70-80 mennesker i vores stue, så det er tænkt at haven tages med.

Heldigvis skal selve festen holdes indendørs :thumbsupsmileyanim:

Med hensyn til fotografering, så sætter jeg min lid til at fotografen har nogel geniale ideer, hvis vi ikke kan være udendørs

0

Del dette indlæg

Ja, jeg er også ved at blive lidt stresset af det. Vi har planer om at få serveret velkomstdrink og bryllupskage udendørs, så godt vejr er lidt et must. Jeg regner med at feststedet har styr på alternative løsninger hvis det regner.

Det må også gerne være bare lidt lunt i vejret, for min kjole er kort, så det bliver nok liiidt koldt på benene ellers. Vi skal også holde festen lige ned til fjorden dvs. strand, så vi havde da håbet på super lækkert sommervejr. Sort himmel og regnvejr er bare ikke lige så flot at kigge på :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Blommen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja der er jo ikke så meget andet at gøre... men det er da irriterende... Og helt ærlig - det kan da ikke blive ved med at regne!!!!! :loveflag::loveboard::loveboard: :wacko:

Jeg læste lige for en times tid siden et eller andet sted, at en meteorolog var citeret for at "Det fortsætter nok mellem 2 og 6 uger endnu..."

Meen lige nu er der smukt vejr, hvor jeg sidder i midtjylland. Det blæser og der er smukke sky-formationer på himlen, men det regner ikke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

ØV ja. Har selv luret lidt, og håber nok på mirakler.. Ellers er vejrudsigetn ikke velkommen hos os! :ban: (Spørg lige om man er i fornægtelse, eller hvad :thumbsupsmileyanim:

Jeg talte med fotografen i går, og vi prøver at finde steder på Himmelbjerget, hvor vind og regn ikke influerer så meget på billederne..

Men det er da sur :loveboard: !!

Sidste år var vi til bryllup d. 12. august, hvor det ØS-regnede hele dagen. Og brudeparret havde en FANTASTISK dag alligevel.

Så selv om det ikke er hvad man drømte om, opvejer alt det andet det dårlige vejr, tror jeg

Kh Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KÆRE SØDE VENNER!

ROLIG ROLIG ROLIG!

Hvornår har meterologer lige haft ret en hel uge frem i tiden?????

JEg tror på, at I får fantastisk vejr! Hav back-up-telte og indendørs fotolocations i baghånden - men vent lige med at stresse over vejret - detkommer med garanti ikke til at passe.

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Tja - jeg synes heller ikke lige at DMI er det mest opmuntrende sted at kigge lige pt.

Vi skal giftes om 2 dage

Jeg behøver ikke skyfri himmel og 30 grader - men forhåbentlig bare tørvejr - i det mindste mellem 14.30 og 17.00 - så jeg håber og krydser alt hvad krydses kan.

Hilsen Sarah

0

Del dette indlæg

:loveflag: Ja, for mit vedkommende - kan det stå ned i stænger, hvis det skal være - jeg er ligeglad, - for jeg skal nemlig giftes, og det glæder jeg mig til ... Så jeg ved, at solen vil skinne fra en skyfri himmel på os og vores kærlighed :loveboard:

Vi holder festen indendøre, og vi skal fotograferes indendøre - så det drejer sig kun om den tid uden for kirken, hvor vi venter på bilen - og så de 10 sek. det tager fra bilen og ind til fotograf og igen fra bilen og ind i forsamlingshuset..

Og så gør det ikke noget, hvis overtroen passer - Regn betyder material velstand :loveboard: Og jeg ville da bestemt ikke have noget imod, at have :iloveyou: fuld af penge :thumbsupsmileyanim:

Her hvor jeg er, skinner solen mellem nogle smukke skyer, som ikke ser ud til at indeholde ret meget vand..Det blæser lidt, men ikke alverden... Et ganske almindeligt dansk sommervejr..

Så den vejrudsigt DMI ligger for dagen - passer lige så godt som de plejer at gøre.. Helt hen i vejret.. ;)

Men jeg sender lige de mariehøns afsted jeg møder, for at ønske godt og solrigt vejr - til alle som måtte ønske det... :iloveyou:

:loveflag: Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Husk lige at det er det at blive gift der gør dagen speciel, og uanset vejret vil alle få en uforglemmelig dag...

vi skal godt nok også ha champange, sableret og med bryllupskage til, udenfor, så selvfølgelig håber jeg også på godt vejr... men det skal simpelthen ikek have lov at stresse eller ødelægge det ofr mig.. det er den dag ofr stor til...

der er ogås stadig nogle dage til, så vejret kan nå at skifte.... så jeg tror på solskin... men at det ikke må blive alt for varmt..

0

Del dette indlæg

For mig kan det os' bare regne løs... jeg er ligeglad for vi glæder os som små børn ligemeget hvad :) Vi har os styr på fotografering hvis det sku regne... men jeg tror ik det gør det... 7 er lykketallet og ellers sender jeg os lige en mariehøns... :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer