Lajla

Da min smukke bonusdatter fik sin Johnny

67 indlæg i dette emne

Hej smukke Lajla!

Det er godt nok länge siden, håber du og din familje har det godt.

Du ser kanon godt ud i den kjole, og dit hår jeg siger bare wauw sikken sild. ()()

Och ett jätte stort grattis till din bonus dotters bröllop :heart: ,hun och Julie ser bare så vackra ut,

kan gott förstå at du är stolt. :bearhug:

Hils alle sammen fra os på Samsö og ge en stor krammer :loveboard: vi er på ferie i Sverige nu til d. 12-7

og min mor tar med tilbage til Samsö i en uge så det bliver bare så dejligt.

Kramis från Sverige :smolf:

Alexandra - du skønneste af alle skønne! Mit vidundermiddel... :loveboard:post-22726-1183322454.gif

TUSIND TAK for din dejlige hilsen - jeg tror, at jeg har forstået det hele :loveboard: Nu må du jo ikke blive helt svensk igen... :)

Det er ALT for længe siden - men jeg er sg'u ikke helt kommet mig over denne storslåede fest endnu - det gjorde Marie og Johnny bare MEGA godt! Orv, manner noget godt rødvin, der blev serveret! :smolf: post-22726-1183322374.gif

Sødeste, hils din dejlige mor og dine skønne børn helt deroppe i Sverige og Jesper, når du taler med ham (forhåbentlig hver dag)...post-22726-1183322406.gif

Peter har fødselsdag på tirsdag - han bliver 15 år!!! :( og så er vi på spejderlejr post-22726-1183322520.gif hele uge 28.

Jeg mailer til dig... :loveboard: post-22726-1183322428.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Laila (og Marie)

Først et forsinket tillykke :bearhug: med brylluppet.

Marie ser skøn ud, sikke en kjole.

Glæder mig til at se flere billeder af parret. :loveboard:

- Hanna

Hej søde og smukke Hanna! :(

Tusind tak for din varme hilsen her - Marie ser ikke bare skøn ud - hun ER skøn! :loveboard::loveboard:

Jeg glæder mig også til at se flere billeder. post-22726-1183323202.gif Jeg tog godt nok mange, men der er jo stadig billeder, jeg 'mangler' fx af da min lille datter kommer alene ind i kirkenpost-22726-1183323243.gif, og da Marie kommer med sin far. Af brudevalsen, af Johnny, der får klippet sine strømper, af Marie, der får flået sløret (som hun iførte sig lige inden brudevalsen) osv. osv. - ja, man er hungrende...

post-22726-1183323277.gif Du er nu ellers ved at komme godt efter det med billeder i din tråd, meeeen... jeg kan sagtens bruge maaaange flere! :loveboard:

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Hej kære Lajla :(

Mange gange TILLYKKE med det hele.

Hvor ER de flotte dine børn og bonusbørn. Pigernes kjoler passer jo bare perfekt sammen. :bearhug: Flotte, flotte kjoler.

Det må have været dejligt for dig endelig at være med til et bryllup ;) , nu du har været så aktiv herinde.

Godt I have en god dag.

Knuser, Solbrud :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej kære Lajla :loveboard:

Mange gange TILLYKKE med det hele.

Hvor ER de flotte dine børn og bonusbørn. Pigernes kjoler passer jo bare perfekt sammen. :bearhug: Flotte, flotte kjoler.

Det må have været dejligt for dig endelig at være med til et bryllup ;) , nu du har været så aktiv herinde.

Godt I have en god dag.

Knuser, Solbrud :loveboard:

Hej du søde Solbrud! post-22726-1183389462.gif :)

Tusind tusind tak! Ja, jeg synes også selv, jeg er velsignet med den dejligste familie - både mand, bonus- og bio-børn.

Marie gik helt bevidst efter, at deres kjoler skulle passe sammen, og det må jo siges at være lykkedes ganske fint! ()():sm:

Det var skønt endelig at være med til et bryllup :( - det er MANGE år siden, jeg sidst var det, og sikke en fest, Marie og Johnny holdt! Der manglede absolut intet! :loveboard: :loveboard: :carrot: :heart:

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Girls!

Helt mærkeligt at se sig selv på de billeder! Det var en fantastisk dag og samtidig så overvældende, at det er svært at tro at det er overstået!

Kære Lajla - du er bare en mega helt med de billeder, det er som at opleve dagen på ny..... :bearhug: til dig:-)

Tak for alle de søde ord i giver os med på vejen, sidder her med min mega seje vielsesring og min mand og kan klare alt!

På sådan en dag føler man sig virkelig elsket, når man ser rundt på alle de mennesker man kender. Hele den dag var vi ganske enkelt "high on life". Det var den bedste dag i mit liv!!

Vi havde planlagt alting i god tid, for vi holdte vores bryllup i Rødding i Sønderjylland og vi bor selv i Viborg (200 km imellem).

Alt til bordene var færdige, tøjet klar, aftalerne på plads osv. Så vi kunne slappe rimeligt af nede ved Johnnys forældre da vi tog derned tirsdagen før. Men når ens planlægning går så godt, kan man godt føle at der må ligge noget og lure, nogen som nok skal gå galt alligevel........

Jeg fik prøvesat mit hår om onsdagen, og det blev rigtig godt. Jeg havde nogle måneder forinden spurgt frisøren om hun kunne nå min voksne brudepiges hår også, og det kunne hun godt. Men da jeg spørger hende om onsdagen, svarer hun konsekvent nej, det kan hun ikke nå (jeg undrer mig, men har på dette tidspunkt fundet ud af, at hun er typen, der arbejder konstant og har 1000 aftaler igang, så det undrer mig ikke, at hun har glemt det....desværre). Jeg skaffer en anden aftale til min brudepige i en anden salon, og så er det på plads.

Jeg mener i mit stille sind, at frisøren og jeg ved den første samtale, aftaler at hun kommer hjem til min svigerinde, hvor jeg sover natten til lørdag. Her skal hun så sætte mit og min lillesøsters hår (og oprindelig også min voksne brudepige's). Jeg nævner det for min svigerinde om fredagen og det mener hun også hun har hørt frisøren nævne, da de er veninder. Men uhh hvor er jeg træt af at jeg ikke dobblettjekkede med hende!

Lørdag morgen går stille og roligt - min fantastiske svigerfamilie er i fuld sving med oppyntning i kirke og forsamlingshus, så jeg har fået ordre på at lave ingenting;-)

Ok, der kommer skybrud kl 10.30, men vi beroliger os med, at der er lang tid til kl 14.

Kl 10.30 ankommer min lillesøster som aftalt og nu mangler vi bare frisøren........og vi venter........og venter......

10 minutter i 11 ringer min svigerindes telefon og frisøren kan ikke forstå, hvor vi bliver af!!! :fløjt: Bliver af????!!! Jeg siger mange grimme ting hurtigt efter hinanden og det gør mn svigerinde også!

Der står jeg, midt i deres entre, med en hel flok omkring mig og er på randen til at hyle! For lige pludselig bliver jeg meget MEGET stresset. Jeg går fra 0 til 100.000 i puls på 3 sekunder og kan ikke overskue særligt meget. Alle sættes i bevægelse for at få min lillesøster og mig afted til frisøren, som bor 10 kilometer væk. Vi løber ud i regnvejr og får min anden søde svigerinde, som er vores fotograf, til at være chauffør, for bilen har Johnny.

Da vi ankommer til frisøren kl 11.05, som virker lidt "lallet" og lidt for afslappet, er det eneste jeg siger: "Vi kører kvart i 1!".

Og så sætter jeg mig ned og er sur, mens hun begynder at pludre noget om, at hun jo ikke tager ud for hun ingen varmehjelm har osv..... Jeg er mega ligeglad, hun skal bare blive færdig!!!!

Imens fotograferer min svigerinde mig og Julie og hun får mig til at bløde lidt op heldigvis. Jeg kan jo ikke sidde der og se sur ud på billederne;-) Min søde lillesøster er en engel og sidder bare der og får håret rullet op og læser Anders And blade. Imens hendes hår bliver ordnet tilsidst, får jeg lagt min make-up selv.

Nå, men mit og Julies hår bliver rigtig fint og kvart i et lige, på sekundet, er vi færdige....he he...frisøren turde sgu heller ikke andet :heart: Og selvfølgelgíg har jeg glemt min pung, så her træder min svigerinde til med "kortet" og redder mig endnu engang.

Vi er hjemme kl 1 og skal være klar i kjolerne kl halv 2 hvor min far kommer og henter os. Og igen er min kære lillesøster en sand guldklump, for jeg suser lidt rundt for at finde vores ting, og imens står hun bare der og er helt stille og klar når jeg "parerer ordre".

Det hele lykkes til tiden, og billederne taler for sig selv :thumbsupsmileyanim: Det kom jo til at gå fint alligevel :heart:

Og selvfølgelig er alt jo relativt, når man taler om at noget "går galt" sådan en dag. For det kunne sagtens være meget værre, men lige netop denne dag var det mere end rigelig, for mit vedkommende !

Mange knus fra Marie

Sikke dog en start - hvilket mareridt! :blink: Det er et vink med en vognstang om at dobbeltchecke ALT! :bask: Godt, at det hele endte så godt.

Hvor var/er I smukke allesammen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Flotte billeder, og hvor er din datter bare sød ud. :thumbsupsmileyanim:

Tak, søde Maria! :denmarkflag:

Ja, jeg er vanvittig stolt af min datter. Og sandelig også af min bonusdatter. Jeg har fra første færd sagt til mig selv (da jeg flyttede sammen med Maries og Mads' far), at hvis det her gik godt, var det helt sikkert min skyld, og hvis det gik galt, var det lige så sikkert, at det var biologisk... :) . Jeg har også altid sagt til begge mine bonusbørn, at hvis jeg selv skulle vælge stedbørn, ville det til enhver tid blive dem. De er bare skønne!

Her er lige et close-up af Mads (han er 24 år og ham har jeg haft fra han var 6) - og han er single!

post-22726-1183221720.jpg

- og se ...... det sidste er så ikke helt til at forstå ......

flotte billeder :cheerleader3: tillykke til dig og familien.

beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Girls!

Helt mærkeligt at se sig selv på de billeder! Det var en fantastisk dag og samtidig så overvældende, at det er svært at tro at det er overstået!

Kære Lajla - du er bare en mega helt med de billeder, det er som at opleve dagen på ny..... :denmarkflag: til dig:-)

Tak for alle de søde ord i giver os med på vejen, sidder her med min mega seje vielsesring og min mand og kan klare alt!

På sådan en dag føler man sig virkelig elsket, når man ser rundt på alle de mennesker man kender. Hele den dag var vi ganske enkelt "high on life". Det var den bedste dag i mit liv!!

Vi havde planlagt alting i god tid, for vi holdte vores bryllup i Rødding i Sønderjylland og vi bor selv i Viborg (200 km imellem).

Alt til bordene var færdige, tøjet klar, aftalerne på plads osv. Så vi kunne slappe rimeligt af nede ved Johnnys forældre da vi tog derned tirsdagen før. Men når ens planlægning går så godt, kan man godt føle at der må ligge noget og lure, nogen som nok skal gå galt alligevel........

Jeg fik prøvesat mit hår om onsdagen, og det blev rigtig godt. Jeg havde nogle måneder forinden spurgt frisøren om hun kunne nå min voksne brudepiges hår også, og det kunne hun godt. Men da jeg spørger hende om onsdagen, svarer hun konsekvent nej, det kan hun ikke nå (jeg undrer mig, men har på dette tidspunkt fundet ud af, at hun er typen, der arbejder konstant og har 1000 aftaler igang, så det undrer mig ikke, at hun har glemt det....desværre). Jeg skaffer en anden aftale til min brudepige i en anden salon, og så er det på plads.

Jeg mener i mit stille sind, at frisøren og jeg ved den første samtale, aftaler at hun kommer hjem til min svigerinde, hvor jeg sover natten til lørdag. Her skal hun så sætte mit og min lillesøsters hår (og oprindelig også min voksne brudepige's). Jeg nævner det for min svigerinde om fredagen og det mener hun også hun har hørt frisøren nævne, da de er veninder. Men uhh hvor er jeg træt af at jeg ikke dobblettjekkede med hende!

Lørdag morgen går stille og roligt - min fantastiske svigerfamilie er i fuld sving med oppyntning i kirke og forsamlingshus, så jeg har fået ordre på at lave ingenting;-)

Ok, der kommer skybrud kl 10.30, men vi beroliger os med, at der er lang tid til kl 14.

Kl 10.30 ankommer min lillesøster som aftalt og nu mangler vi bare frisøren........og vi venter........og venter......

10 minutter i 11 ringer min svigerindes telefon og frisøren kan ikke forstå, hvor vi bliver af!!! :kiss: Bliver af????!!! Jeg siger mange grimme ting hurtigt efter hinanden og det gør mn svigerinde også!

Der står jeg, midt i deres entre, med en hel flok omkring mig og er på randen til at hyle! For lige pludselig bliver jeg meget MEGET stresset. Jeg går fra 0 til 100.000 i puls på 3 sekunder og kan ikke overskue særligt meget. Alle sættes i bevægelse for at få min lillesøster og mig afted til frisøren, som bor 10 kilometer væk. Vi løber ud i regnvejr og får min anden søde svigerinde, som er vores fotograf, til at være chauffør, for bilen har Johnny.

Da vi ankommer til frisøren kl 11.05, som virker lidt "lallet" og lidt for afslappet, er det eneste jeg siger: "Vi kører kvart i 1!".

Og så sætter jeg mig ned og er sur, mens hun begynder at pludre noget om, at hun jo ikke tager ud for hun ingen varmehjelm har osv..... Jeg er mega ligeglad, hun skal bare blive færdig!!!!

Imens fotograferer min svigerinde mig og Julie og hun får mig til at bløde lidt op heldigvis. Jeg kan jo ikke sidde der og se sur ud på billederne;-) Min søde lillesøster er en engel og sidder bare der og får håret rullet op og læser Anders And blade. Imens hendes hår bliver ordnet tilsidst, får jeg lagt min make-up selv.

Nå, men mit og Julies hår bliver rigtig fint og kvart i et lige, på sekundet, er vi færdige....he he...frisøren turde sgu heller ikke andet :) Og selvfølgelgíg har jeg glemt min pung, så her træder min svigerinde til med "kortet" og redder mig endnu engang.

Vi er hjemme kl 1 og skal være klar i kjolerne kl halv 2 hvor min far kommer og henter os. Og igen er min kære lillesøster en sand guldklump, for jeg suser lidt rundt for at finde vores ting, og imens står hun bare der og er helt stille og klar når jeg "parerer ordre".

Det hele lykkes til tiden, og billederne taler for sig selv :thumbsupsmileyanim: Det kom jo til at gå fint alligevel :pokey:

Og selvfølgelig er alt jo relativt, når man taler om at noget "går galt" sådan en dag. For det kunne sagtens være meget værre, men lige netop denne dag var det mere end rigelig, for mit vedkommende !

Mange knus fra Marie

Sikke dog en start - hvilket mareridt! :sm: Det er et vink med en vognstang om at dobbeltchecke ALT! :bask: Godt, at det hele endte så godt.

Hvor var/er I smukke allesammen. :cheerleader3:

Tak skal du have, Sweet B! Ja, jeg tror også, at Marie dobbeltcheckker ALT fra nu af!! :oops:

0

Del dette indlæg

Tak, søde Maria! :)

Ja, jeg er vanvittig stolt af min datter. Og sandelig også af min bonusdatter. Jeg har fra første færd sagt til mig selv (da jeg flyttede sammen med Maries og Mads' far), at hvis det her gik godt, var det helt sikkert min skyld, og hvis det gik galt, var det lige så sikkert, at det var biologisk... :oops: . Jeg har også altid sagt til begge mine bonusbørn, at hvis jeg selv skulle vælge stedbørn, ville det til enhver tid blive dem. De er bare skønne!

Her er lige et close-up af Mads (han er 24 år og ham har jeg haft fra han var 6) - og han er single!

beatles

Hej beatles! :pokey:

- du har fuldstændig ret! Meeeen... lige nu er han altså på Roskilde festivalen - hvem ved...?!! :kiss:

Tusind tak for din varme hilsen her :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Tak, søde Maria! :pokey:

Ja, jeg er vanvittig stolt af min datter. Og sandelig også af min bonusdatter. Jeg har fra første færd sagt til mig selv (da jeg flyttede sammen med Maries og Mads' far), at hvis det her gik godt, var det helt sikkert min skyld, og hvis det gik galt, var det lige så sikkert, at det var biologisk... :sm: . Jeg har også altid sagt til begge mine bonusbørn, at hvis jeg selv skulle vælge stedbørn, ville det til enhver tid blive dem. De er bare skønne!

din dejlige stedsøn bestemmer vist helt selv hvor længe han vil være single - jeg kan ikke forstille mig at han behøver at gøre meget på roskilde før han bliver "snuppet". Så det bliver da lidt spændende for jer at høre om hans tur når han kommer hjem - det kan være at din dejlige familie bliver endnu større.

Bryllupper kan føre til meget - jensens bror har i hvertfald følt sig rimeligt inspireret af vores bryllup, han kom hjem med et tlf. nummer på en pige der nu er hans kæreste.......såøøøø bryllupper kan føre til meget :denmarkflag:

beatles

beatles

Hej beatles! :kiss:

- du har fuldstændig ret! Meeeen... lige nu er han altså på Roskilde festivalen - hvem ved...?!! :oops:

Tusind tak for din varme hilsen her :)

0

Del dette indlæg

sikke en dejlig familie, i er alle så smukke men det er jo også kærlighed der gør smuk og det er tydeligt at se at der er masser af i den familie sikke en dejlig omgang billeder at slutte af med så kan jeg sove roligt i nat når man lige får et kick af glæde af at se den lykkelige brud og stolte bonusmor sikke i begge var pyntet og shinet op det er klart i skinner..... din mand har bestem en håndfuld dejlige piger, og drenge Piftende smiley... sov godt hilsen sanni.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lajla

Tak for kigget - din bonusdatter så sørme dejlig ud - det synes jeg alle sankt hans brude gjorde i år :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Og var var det fint med din datter at hun gik op ad gulvet selv ;) Man kan jo heller ikke øve sig for tidligt.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

sikke en dejlig familie, i er alle så smukke men det er jo også kærlighed der gør smuk og det er tydeligt at se at der er masser af i den familie sikke en dejlig omgang billeder at slutte af med så kan jeg sove roligt i nat når man lige får et kick af glæde af at se den lykkelige brud og stolte bonusmor sikke i begge var pyntet og shinet op det er klart i skinner..... din mand har bestem en håndfuld dejlige piger, og drenge Piftende smiley... sov godt hilsen sanni.

Ih, Sanni, du er da bare den sødeste! :ilovebryllupsklar: Tusind tak for din dejlige kommentar. :boohoo: Ja, jeg føler mig som verdens heldigste med den familie og bonusfamilie... Vi havde bare den mest pragtfulde dag! post-22726-1184891613.gif- Og vejret var heldigvis med os - selvom regnen piskede ned om formiddagen, og Marie var helt oppe at køre over frisøren post-22726-1184891517.gif - så endte alt jo lykkeligt...

0

Del dette indlæg

Hej Lajla

Tak for kigget - din bonusdatter så sørme dejlig ud - det synes jeg alle sankt hans brude gjorde i år :boohoo:-HAHA-

Og var var det fint med din datter at hun gik op ad gulvet selv ;)

Man kan jo heller ikke øve sig for tidligt.... :ilovebryllupsklar:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxpost-22726-1184891703.gif post-22726-1184891703.gif post-22726-1184891703.gif

post-22726-1184891974.gif Dejlige Anja! Ja, jeg har en fantastisk smuk bonusdatter! Og du har fuldstændig ret - alle Skt. Hans brude var fantastisk smukke i år! post-22726-1184892017.gifOg vejret var bare med os - hvordan var det længere sydpå? post-22726-1184892191.gifJeg var godt klar over, at min datter glædede sig meget til at være brudepige og at hun vidste, at hun skulle gå ind alene, men at hun også gjorde det - det er jeg ret stolt over! post-22726-1184892336.gif Mange gange er det jo sådan, at børn i den alder, véd og siger så meget, men når det kommer til stykket, ja så overvældes de alligevel af generthed, men ikke min datter!! Mor her er bare SÅ stolt! post-22726-1184891963.gif post-22726-1184892139.gif

post-22726-1184892374.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj, Lajla, hvor er hun bare smuk, hende Marie!!! :cheerleader3:

Og hvor er du bare en god fotograf!!! Er der noget, du ikke kan?! :cheerleader3:

Kærligst :heart: :heart:

Hej søde Malene! :cheerleader3:

Hvor er du bare sød! :heart: Ja, Marie er så smuk! :cheerleader3: Da jeg flyttede sammen med hendes far (min mand), sagde jeg til mig selv, at hvis det her gik godt, var det min skyld. Hvis ikke, var det biologisk! :o Humoren har altid været min stærkeste allierede! :kiss:

- Om der er noget, jeg ikke kan?? Jeps!! Jeg kan ikke finde ud af matematik og så er jeg født uden det husmoderlige gen! :heart::bed:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer