madam mims

Gave til brudgommen

9 indlæg i dette emne

Vi havde aftalt ikke at give morgengave til hinanden, men nu ville jeg alligevel gerne give Michael et eller andet romantisk, personligt, mindeværdigt, lidt sjovt.... Og det er lidt svært, når det er på lørdag vi skal giftes og det ikke skal koste en bondegård!! (Helst under 300kr)

Har kigget på Bilka's fotoside, evt et puslespil med et billede af os på, men er det ikke lidt plat?...

En kalender med billeder af "alle" hans biler, men den varer jo kun året ud...

Et armbåndsur er for dyrt....

Smykker går han ikke rigtig med...

Nogle forslag???

EDIT: Vi har talt om det og køber begge en gave... Det glemte jeg at skrive... :bearhug:

Redigeret af madam mims
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det ikke lidt unfair????

Meget undskylde, men hvis I har aftalt ikke at give noget, vil han så ikke føle sig lidt til grin, når du så alligevel giver ham noget?

Jeg synes i hvert fald, at du skal sige det, så han har en chance for at give noget også...

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Meget undskylde, men hvis I har aftalt ikke at give noget, vil han så ikke føle sig lidt til grin, når du så alligevel giver ham noget?

Jeg synes i hvert fald, at du skal sige det, så han har en chance for at give noget også...

-Kirstine

Vi har talt om det, så der er ingen "unfairness" her... :bearhug: Men han har det bare meget lettere som mand... Han kan "bare" gå ned og købe en halskæde eller øreringe - det er sværere for kvinden, synes jeg!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-Kirstine

Vi har talt om det, så der er ingen "unfairness" her... :bearhug: Men han har det bare meget lettere som mand... Han kan "bare" gå ned og købe en halskæde eller øreringe - det er sværere for kvinden, synes jeg!

ok!!!!

Så vil jeg da foreslå en god duft, et par fede solbriller eller måske en tur i biffen/teateret/landskamp eller lignende oplevelse afhængig af interesse naturligvis...

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer