AnitaHjære

ide til sangskjuler???

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, det er lidt vanskeligt, når vi ikke ved hvad I har af interesser. Men lige et par tip alligevel...

1) Da jeg ledte på biblioteket efter inspiration til indbydelser så jeg en hel masse bøger om at lave sangskjulere. Der var virkelig mange flotte.

2) Til min konfirmation (for mange år siden!) lavede jeg selv en nem sangskjuler lavet som et flag. Nede i den lokale tøjbutik fik jeg noget kraftigt pap, som de havde brugt til tilbudsskilte i størrelsen A2. Derpå satte jeg almindelig pap, klippet som et danmarksflag (fx. beklæd det hele med rødt pap og derefter lim det hvide på). Det gjorde jeg på to stykker kraftigt pap, som skulle danne forside og bagside til flaget. Så klipsede jeg de to stykker sammen så de dannede en lomme (det vil sige klipset sammen i højre side, venstre side og bunden) Flaget blev derefter klipset på en flad blomsterpind.

:thumbsupsmileyanim: Det gav et stort danmarksflag, hvor sangene var indeni lommen. Jeg lavede to styk og det tog ikke særlig lang tid og krævede ikke en hel masse andet udstyr end lidt pap, en limstift, en kraftig klips-maskine og to flade blomsterpinde. Det blev festligt og man kunne vifte med flagene. Sidenhen har mine forældre faktisk brugt sangskjuleren, som jeg lavede til dem, igen! Og ideén var noget jeg selv var kommet på...

:cheerleader3:

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer