cryingheart

Sangskjuler

5 indlæg i dette emne

Hejsa Alle Sammen

Jeg har skullet finde en sangskjuler til min kæreste, når vi nu bliver gift.

Jeg har kopieret Anne Linnets sang; En forårsdag, netop fordi jeg synes den siger alt om kærligheden, om de ting man så tit glemmer at sige i hverdagen.

Jeg er så kommet i tanke om at manden har en skoæske fyldt med kærestebreve fra mig og vi boede kun hver for sig i 11 måneder, derefter flyttede vi sammen, så jeg har nok været en flittig brevskriver :rodme: eller også savnede jeg ham bare, når vi ikke var sammen. Derfor har jeg på tænkt mig at gå ud og købe børnenes postkontor, tage postkassen derfra, og købe ekstra legetøjsfrimærker, folde sangene som et færdigt brev som fæstnes med hjerter og stemple frimærkerne og putte dem i postkassen og bruge den som sangskjuler og skrive hans navn på alle brevene:D, som om det var et kærestebrev til ham...

Bare fordi jeg synes det minder så meget om tid vi ikke boede sammen, og så kan datteren jo for glæde af det hele bagefter...

Tanker

fra

Nethe*som er lidt alternativ tænkende*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:mellow: Hey Nethe

Super sød ide :heppe:.Sidder med en lille tåre , bare af at tænke på din kommende mands (til den tid mand :hjerte: ) sikkert meget våde øjne , når han ser skjuleren og ikke mindst hører/synger sangen.... ;) .

Go weekend til dig og alle jer andre.

Knuz PinkyL :byebye:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer