xenobia

Ny brudevals?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tjek lige denne

Det er da TOTALT SEJT!! Jeg har faktisk også gået og tænkt lidt på om man skulle " tage r...." på folk, og indøve en helt speciel dans.

Meen, desværre har Allan ikke noget rytme i kroppen OVERHOVEDET!! - Men måske vi skulle overveje det alligevel.

Jeg synes det er SÅ sejt gået, det her.

Knus fra mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er MEGA sejt! Men taget i betragtning hvor dårlige vi begge er til at danse, er det nok en dårlig ide at begynde at "eksperimentere"...

Denne er også meget sød:

Hvor er det sejt gået :iloveyou::cheerleader3::cheerleader3:

Vores sang er " time of my life "

:cheerleader3: Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes det er MEGA sejt! Men taget i betragtning hvor dårlige vi begge er til at danse, er det nok en dårlig ide at begynde at "eksperimentere"...

Denne er også meget sød:

SØD???? det er sku mega hamrende sejt, fedt, gennemført, og helt igennem kanon godt gået!!

Sad VIRKELIG med tårer i øjnene, for lige præcis den sang og dans, er sku nogt af det fedeste ved Dirty dancing.

DET SKAL HELT KLART VÆRE DET VI GØR. ( hvis Allan vil ) For jeg har sku ingen betænkligheder ved det.

Tillykke, hvor fedt!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes det er MEGA sejt! Men taget i betragtning hvor dårlige vi begge er til at danse, er det nok en dårlig ide at begynde at "eksperimentere"...

Denne er også meget sød:

SØD???? det er sku mega hamrende sejt, fedt, gennemført, og helt igennem kanon godt gået!!

Sad VIRKELIG med tårer i øjnene, for lige præcis den sang og dans, er sku nogt af det fedeste ved Dirty dancing.

DET SKAL HELT KLART VÆRE DET VI GØR. ( hvis Allan vil ) For jeg har sku ingen betænkligheder ved det.

Tillykke, hvor fedt!!!

Hmm, havde egentlig brugt et andet ord end tillykke hvor fedt, meen det ord er vist fy fy!! :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør man det skal man bare være opmærksom på at beslutninger kan blive ændret. Jeg har oplevet det så mange gange. Parret vil danse en alternativ brudevals eller slå over i en tango o.l. midt i den traditionelle. Men har vi nogensinde oplevet det ? Nej. Parret - læs bruden - har som regel fortrudt det. Et par gange 5 minutter før. Hvor man lige kunne høre moderen eller svigermoderen stå bag i og puste :iloveyou: .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Gør man det skal man bare være opmærksom på at beslutninger kan blive ændret. Jeg har oplevet det så mange gange. Parret vil danse en alternativ brudevals eller slå over i en tango o.l. midt i den traditionelle. Men har vi nogensinde oplevet det ? Nej. Parret - læs bruden - har som regel fortrudt det. Et par gange 5 minutter før. Hvor man lige kunne høre moderen eller svigermoderen stå bag i og puste :iloveyou: .

TRO mig , DET kommer jeg ikke til at ville fortryde.

Så måske du allerede skal begynde at, varme op under sangen fra Dirty Dancing. Ha ha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer