MarieMus

Min scrapbog

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Marie

Din bog ser rigtig fin ud. :iloveyou:

Hvad er målene på din bog?

Jeg har selv været i Tiger, da jeg gerne ville have en sort kvadratisk bog til gæstebog. Men jeg synes den var for lille, da der ikke var plads til almindelige fotos i den. Så nu har jeg købt en anden sort bog, men den er desværre ikke kvadratisk. Så jeg lurer på, om jeg skal købe en ny...

:cheerleader3: Maiken

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Din bog ser rigtig fin ud. :iloveyou:

Hvad er målene på din bog?

Jeg har selv været i Tiger, da jeg gerne ville have en sort kvadratisk bog til gæstebog. Men jeg synes den var for lille, da der ikke var plads til almindelige fotos i den. Så nu har jeg købt en anden sort bog, men den er desværre ikke kvadratisk. Så jeg lurer på, om jeg skal købe en ny...

:cheerleader3: Maiken

Den er cirka 20 x 20.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Så er den vist lidt større end den jeg oprindeligt så i Tiger. Så er der plads til et almindeligt foto (10*15 cm). Du må meget gerne måle det præcist, hvis du gider. For HVIS det er 20*20 cm, så vil jeg lige i Tiger igen...

Tak :iloveyou:

Måler den så snart jeg kommer hjem. Det er godt nok et stykke tid siden jeg har købt den, men tror den er en del af deres faste sortiment.

0

Del dette indlæg

Hmm... Så er den vist lidt større end den jeg oprindeligt så i Tiger. Så er der plads til et almindeligt foto (10*15 cm). Du må meget gerne måle det præcist, hvis du gider. For HVIS det er 20*20 cm, så vil jeg lige i Tiger igen...

Tak :iloveyou:

Måler den så snart jeg kommer hjem. Det er godt nok et stykke tid siden jeg har købt den, men tror den er en del af deres faste sortiment.

SUPER! Jeg har som sagt lige set en sort kvadratisk bog i Tiger, men det er bare for at tjekke hvorvidt den findes i flere størrelser... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er den bare super flot.... :iloveyou:

Jeg har selv købt de bøger, fra tiger....

De er rigtig gode til og skrive/tegne i, men regner også med jeg vil lave gæstebog med sådan en bog....

Knus C&B

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den bare super flot.... :iloveyou:

Jeg har selv købt de bøger, fra tiger....

De er rigtig gode til og skrive/tegne i, men regner også med jeg vil lave gæstebog med sådan en bog....

Knus C&B

Det er nemlig en super god bog! Lækkert omslag, pæne sider og god størrelse. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak :thumbsupsmileyanim:

Bogen er 18,8 x 18,8.

0

Del dette indlæg

Tak :thumbsupsmileyanim:

Bogen er 18,8 x 18,8.

SUPER! Tak skal du have. Jeg tror den er stor nok, så jeg vil da lige smutte i Tiger! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super lækker bog!

Er siderne mon så tykke at man kan bruge den som fotoalbum?

Kh Bellehelene

Nej det ville jeg ikke satse på. Siderne er tykke, men jeg tror ikke de kan holde til billeder. Desværre.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer