kærbær

stempler til segl

12 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg har endelig fået min kæreste til at komme med inputs til bryllupet...

:lol:

Men hans "geniale" ide består i at vores kuverter skal lukkes med laksegl, i sig selv lyder det harmløst og fatisk ganske dekorativt! :lol:

Men han vil ikke have de almindelige hjerter, duer ovs. som motiv. han vil kun have vores monogram. :lol:

Men så er stakkels mig jo blevet sat til at finde et sted hvor man kan få lavet sådan et. derfor er jeg nød til at spørge alle jer kloge brides-to-be om hjælp.

Knuz Kærbær ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ledte også efter det til vores bryllup.... Men jeg har ikke fundet noget sted man kan få det lavet .... desværre... Nogle steder har de det med bogstaver... altså f.eks. er E.... men ikke monogrammet....

Men det kan da godt være der er nogle andre end mig der har været mere heldige med deres leden... God ledelyst.... For cool at han giver sin mening med, selvom det lige i denne situation måske bliver svært at opfylde... Hygge hejsa og god weekend

0

Del dette indlæg

Hej Kærbær,

Ja, det er jo typisk - ligesaa snart din kaereste har en mening, saa skal det vaere noget der forekommer helt umuligt! ;)

Kunne det taenkes at han har udtaenkt sin plan saa snedigt at han finder paa noget han tror er umuligt for at slippe for at have en mening om andre ting i forbindelse med brylluppet? :lol:

Ja, saa maa jeg desvaerre skuffe ham, for hans romantiske og fantastisk gode ide er slet ikke saa svaer endda.

Det koster 595 kroner at faa lavet et - og det maa man da sige er til at overkomme for noget saa specielt!!

Se her - http://www.skilte-vaerkstedet.dk/laksegl.htm - eller soeg paa LAKSEGL paa MSN og du kan selv finde frem til flere!!

MVH, Mette... :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Du kan bestille det på www.letterseals.com. Derinde bestilte jeg vores segl og voks, som vi har haft stor succes med. Du skal bare lige være opmærksom på at den danske told med stor sandsynelighed åbner pakken og så skal du betale ekstra 25% af pakkens værdi i importafgift.

Vores segl er det der hedder Florentine Square Brass Seals Victorian Heart. Jeg ville faktisk ikke have haft hjerte, klokkere etc., men kæresten insisterede, og han skal jo også have lov at bestemme ind i mellem ;) Og faktisk synes jeg nu det er meget sødt når nu vi har fået lavet det. Så skulle din kæreste ombestemme sig og gerne ville have et hjerte kan du jo lige sende en PM, for så vil jeg da gerne sælge vores.

Mht. selve forseglingen så købte vi det der hedder Waterstons Sealing Wax i Navy Blue. De har en hel hær af farver derinde så der er masser at vælge imellem. Jeg undersøgte det lidt frem og tilbage og vil bestemt anbefale at bruge voks i stedet for det lak man f.eks. kan købe i Panduro. Vi har lige fået en anden invitation med segl på og det var fuldstændig smuldret da det ankom :lol: Vores invitationer har indtil videre overlevet turen til Skotland.

Jeg synes det nemmeste var at lave seglene på staniol, løsne dem derfra og så klistre dem på invitationerne. Men vores blev også brut til at holde 3 stykker papir sammen med så det skulle laves ret præcist - og var ret besværligt. Derfor synes jeg det andet var nemmere.

Det blev vist en lang smøre om noget så spændende som segl & vok *GGG* Sjovt hvilke mærkelige emner man lige pludselig lærer noget om når man skal giftes....

Kh Nina

PS Og så pas lige på når du laver dem. Jeg fik dryppet flydende voks på min finger..... ARVVV!

0

Del dette indlæg

Mette- jeg tror du har ret, han så også ret bleg ud da jeg fortalt ham at det kunne lade sig gøre ;)

Jeg har bestilt det, nu er det bare at vente! tusind tak for hjælpen!! det her forum er genialt.

Knuz kærbær

Haha

- det er jeg glad for at hoere -

de skal ikke tro de kan narre os!!!

Min mand ville have gjort noejagtig det samme!

:lol::lol::lol:

Mette xxx

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener du kan få det lavet hos Gravøren. Tror nok det er : www.gravoren.dk

Held og lykke, Linse :hjerte:

Det var lige præcis den jeg tænkte på ;)

Hej Kærbær.

Har hørt utrolig meget om gravøren, så jeg er spændt på, at høre om dit stempel :lol:

Hvor lang leveringstid er der?

Gravøren har nemlig så travlt med at lave monogram stempler, at han ikke rigtig kan følge med længere.....

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Har I været inde og se på den der www.letterseals.com side???

Jeg kan ikke lige lægge billedet ind men kig her for at se et eksempel: http://store1.yimg.com/I/theattic_1780_21059

De koster $38 (ca. 230,-) og så kommer der levering på ca. 25,- og muligvis import told på 25% af beløbet. Så der koster det altså kun ca. 300,-

Men jeg ved ikke om det overhovedet var sådan noget I havde i tankerne??

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer