Guest hkmc

SVIGERMOR!!!

12 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim: ÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH :loveflag:

Historien skal vel starte med at fortælle, at det er mine forældre, der betaler hele gildet. (dejligt i øvrigt..) Mine svigerforældre har også inviteret gæster, på den betingelse fra mine forældre, at de hjælper os med betaling af musik og fotografer.

Den betaling er de så begyndt at trække i land, hvilket jeg er vildt skuffet og SUR over. Hvad fanden ? skal de have deres 11 gæster med gratis, nu???

Og nu kommer det så: NU VIL DE INVITERE EN MERE!!! Nej fandeme nej. :biggrin::):loveboard: Det er 1½ måned siden der blev sendt ud!!!

Helt ærligt er det mig der er underlig eller er det ikke lidt underligt. Først vil de ikke betale/hjælpe os og nu vil de have en mere med...

:kiss: Hanne GP kom ikke for tæt på, må vist hellere løbe en tur og rase lidt ud...

Redigeret af hkmc
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der økonomiske årsager til de trækker sig fra. Ellers synes jeg i sal tage fat i dem, og sige at i er skuffede, og nej i må ikke få en mere til. Vi har ikke tænkt os at tage jeres udgifter på os, fordi i er nærrige..... Jeg var blevet skide sur..

Held og lykke til..

0

Del dette indlæg

Nej ,jeg mener også grænsen er nået..

At de har fået lov til at tage gæster med, synes jeg er, er stort - og det burde de være mere end tilfredse med... og de skal ikke begynde at invitere nu - det er for sent. 11 er i forvejen rigtig mange , synes jeg.

Og de kan da slet ikke begynde at trække i land, Nul Putte!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt enig.

Jeg synes det er flot at dine forælder betaler og ovenikøbet siger ja til at svigerfamilien kan tage dem med de gerne vil, mod betaling af musk osv.

Men de kan da ikke begynde at inviter flere nu også sige at de ikke vil betale!!!!!

Der stopper legen!!!!!!

JEg synes også I skal sige fra overfor dem nu. Ellres bliver der bare en masse ballade senere og I kan ikke nyde Jeres fest.

Knus og tanker Karina

0

Del dette indlæg

Blev bare så eder spændt rasende da jeg læste dit indlæg, det der er bare for meget! Ja og min kærste blev mindst lige så vred på jeres vejne.

Uanset hvad ja så håber jeg virkeligt at denne historie ender lykkeligt ( og at du køber Emma Gad til dem i julegave :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De andre piger siger lige det jeg har på hjertet men tænker enlig også lidt, hvem er det lige de gæster skal komme for at glæde er det jer eller dem???(husk nu det er jeres fest) :fløjt:

:) til dig fra Lena

0

Del dette indlæg

Alt er sagt - men jeg vil gerne have lov til at give dig en masse :) :fløjt: :super::bearhug: som opbakning... Godt du taler med dem - der er ikke andet for.

:bearhug::bearhug: herfra

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer