Guest Lundfald

Den 07.07.07

13 indlæg i dette emne

Hej Tøser

Så er vi endelig blevet gift. Det var den fedeste dag, hvor var det godt.

Vejret var jo lidt regn og blæsevejr, men helt ærligt, hvor fylder det bare ikke

ret meget på sådan en dag....

Efterfølgende en fantastisk fest med gang i. Skiftede godt nok til jeans kl. 02.00,

jeg kunne ikke danse så vildt i kjolen haha

Til dem har fulgt debatten om vores kjoler hehe. Her et billede

Håber I andre havde en god dag og vil meget gerne høre om det.

Knus til jer

Lundfald

post-27039-1194863613.jpg

Redigeret af Lundfald
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Vi havde også den mest fantastiske dag nogensinde :carrot:

Vejret var faktisk ret godt, bedre end forventet, men nu blev vi også gift på solskinsøen :thumbsupsmileyanim: Festen var simpelthen et brag, og vi gik som nogle af de sidste. Dansede, sang og spiste den dejligste mad. Det var ganske enkelt den største dag i vores liv!

Og nu er jeg også klar til at vise min fine kjole frem...

Kh June.

post-26917-1184349940.jpg

post-26917-1184350007.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo jeg vil da gerne.

Vi havde en fantastisk dag, uden stress af nogen art. Her er et billede af os og vores søn, efter vielsen. Da vejret ikke viste sig fra sin bedste side valgte vi at gå ind i kirken og få taget nogle billleder i stedet for udenfor.

post-21372-1185191612.jpg

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg

Vi havde også en fantastisk dag. Det blæste meget, og jeg hundefrøs foran kirken. men lidt blæsevejr slår jo ikke en jyde af pinden, så vi stod fast på vores fotolocation i Sydhavnen, selvom det var hårdt, koldt og blæsende. Men jeg er SÅÅÅÅ glad for at vi stod fast!

Festen var intet mindre end perfekt! Masser af taler og helt suveræn mad - vi har stadig gæster, som ringer og roser maden! Alle gæstere overnattede, så det var nok derfor, de drak som svi.... :thumbsupsmileyanim: Vi var 45 og de drak al rødvinen, en hel del hvidvin, ca 30 flasker blandede specialøl, fire flaske Baileys, lidt blandet sprut, 7 flasker Asti og 70(!?!?!?!?) liter fadøl! Behøver jeg sige, at folk var i godt humør?

Min veninde og Williams kammerat var de sidste, der gik i seng efter at have snavet lidt på en sofa... Det var ca. kl. 7.

Dagen efter gik med morgenmad og gaveoppakning, oprydning, hjemtransport og så var vi godt nok også trætte - og klar til et par dages honeymoon på Bornholm. Jeg har ikke skrevet min beretning endnu, men den er på trapperne, det lover jeg... Mangler bare stadig billederne fra om morgenen.

Og så et billede af os fra vores vindblæste location...

post-22121-1185192169.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og en af favoritterne...

post-22121-1185192397.jpg

Og den sidste (en anden fotograf)¨

post-22121-1185192543.jpg

Nej, hvor er du bare smuk, Louise!!! :cheerleader3:

:biggrin:

PS. Husk lige det med ham skrædderen, ikk?! Vi er stadig "på" til vinter/foråret, hvis det kommer til at passe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej JBJ

Jeg har en collage brugt til kjolesalget. Der er lidt flere af kjolen og min kære mand...

Det var en fed dag som sagt, og den er super at tænke på bagefter...

Meget glad for vi holdte det hjemme i telt, det gjorde festen mere løssluppen,

og ungerne kunne bare blive lagt i seng, da de blev for trætte...

Glemmer aldrig den dag, og vi snakker stadig om festen...hehe

Knus Lundfald

post-27039-1188805666.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer