Guest louie1980

Hvad synes I om min tale?

9 indlæg i dette emne

Hejsa,

Her er tales til min kommende mand - hvad synes I?

Kære Peter,

Det her er en dag jeg har glædet mig utrolig meget til siden lille juleaften. Ikke bare fordi det er en lejlighed til en dejlig fest (eller det håber jeg da), men også fordi det betyder en overgang til en ny periode i vores liv.

Vi har ikke altid haft det lige nemt – der var blandt andet en del sygdom lige i starten af vores forhold. Jeg tror at når man oplever sådan en dårlig måned så tidligt i ens forhold, så finder man ud af om det kan holde eller ej. Vi blev da også enige om dengang, at nu kunne vi vidst holde til det hele .

Noget af det mest fantastiske ved dig er den ro som du altid har. Næsten ligegyldigt hvor stresset jeg er, så er det altid trygt, afslappende, rart og hyggeligt at komme hjem til dig.

Jeg synes vi passer utrolig godt til hinanden og jeg kan slet ikke forestille mig at skulle leve uden dig. Du er ikke kun min kæreste – nu mand – du er også min allerbedste bedste ven.

Jeg vil gerne sige tak til Peters forældre, XXX og XXX og til hans søskende XXX og XXX. I har på den bedst mulige måde budt mig velkommen i familien og jeg føler mig virkelig altid hjemme når jeg er hos jer. Også hele resten af Peters familie har taget i mod mig på en måde som overgår alle mine forventninger. Jeg føler i den grad at min familie er blevet større.

Mor og far – tusind tak fordi I altid, altid er der for mig – både når tingene er sjove, og når det hele er noget møg. Jeg ved at jeg altid har jeres støtte 100 % og det betyder utrolig meget for mig.

Peter – i februar fik jeg en e-mail fra min gode veninde XXX. Hun skrev at hun havde siddet og ryddet op i sin e-mail inbox på computeren. Her havde hun fundet en gammel mail som jeg havde sendt til hende da hun var i Spanien i år 2004. Hun synes at den var ret tænksom og synes at jeg skulle læse den.

Mens jeg læste ned gennem linierne begyndte jeg at smile mere og mere. Det er en lang mail, men her er et uddrag. Det skal siges at denne mail er sendt den 8. september 2004 kl. 7.17.

”Var på date i går med ham der Peter som jeg har skrevet med på Dating. Synes jeg blev nødt til at give ham en chance - han virkede umiddelbart ret ideel ’på papiret’. Og det må jeg sige: DAMN – der er potentiale i ham – virkelig sød fyr med en super humor. Var overbevidst efter i går at han slet ikke var interesseret i mig – men han sendte mig en rigtig sød sms da han var kommet hjem, så det er nok mig der ikke kan bedømme mennesker. Så vi skal nok ses igen – det vil jeg i hvert fald meget gerne…”.

E-mailen blev sendt af sted morgenen efter vores første date.

Peter – jeg elsker dig og jeg synes du er det mest fantastiske der nogensinde er overgået mig. Jeg ved vi skal være sammen altid.

Skål

Redigeret af louie1980
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde.

Jeg synes, at den er super god og meget rørende. Du får alt det vigtige med uden at det bliver alt for sukkersødt. Og jeg synes ogaå, at det er en fed idé at inddrage mailen.

Vildt at der er under 2 uger til....

/HBG

Hejsa,

Dejligt at I synes om den - det er sgu lidt svært sådan noget.

Det skal jo være sødt og varmt, men heller ikke vammelt.

De var genialt at min veninde sendte den mail til mig - synes det er meget hyggeligt at have med.

Tak for jeres feed-back - lad der endelig komme mere...

Louie

PS: Det er sååååååååååå syret at der er så kort tid til... Har slet ikke fattet det endnu tror jeg...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:griner:-:biggrin::sm: :carrot: :hug:

:hug: Melder mig til koret!!! Fantastisk god tale - Den siger det hele! Jeg fik helt kuldegys og smilede - og hvis jeg gør det...Så bliver der jo ikke et øje tørt til festen!!!

Held og lykke med talen

:lol: Mia (som også skal giftes om lige om lidt :hug: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:griner:-:sm::lol: :carrot: :hug:

:hug: Melder mig til koret!!! Fantastisk god tale - Den siger det hele! Jeg fik helt kuldegys og smilede - og hvis jeg gør det...Så bliver der jo ikke et øje tørt til festen!!!

Held og lykke med talen

:hug: Mia (som også skal giftes om lige om lidt :fløjt: )

Hej Mia,

Det er jeg rigtig glad for ar du synes -HAHA-

Skal du også holde tale - og er I ved at have styr på det hele?

Louie :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer