Mau

Giftes-Men hvor?

8 indlæg i dette emne

Min søde kæreste og jeg er nu blevet enige om at gifte os. Datoen er valgt (d. 26. juli '08) og en del af forberedelserne til den store dag er der sådan set nogenlunde styr på. Det største problem er sådan set bare hvor festen skal holdes? Og hvor maden skal komme fra?

Håber I kan hjælpe mig med at finde en løsning på problemet.

Festen skal holdes enten i vestjylland nær Lemvig, da vi begge kommer fra Lemvig-egnen eller nær Aalborg, hvor vi bor og maden skal bare være go' og i rigelige mængder (vi elsker go' mad :griner:- ). Budgettet er dog ikke så stort, da både min kæreste og jeg er studerende.

Tanken var enten at leje et forsamlingshus og så få maden udefra eller hyre en kogekone eller måske finde en kro eller noget.

Nogen go'e ideer?

Knus Mau

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :griner:-

Måske i skulle prøve at kontakte fårup skovhus i saltum, der skal vi holde brylluppet....der er GOD mad og masser af det. Priserne er på ingen måde høje...vi skulle ha holdt det i forsamlingshus men kunne holde det deroppe for kun et par tusind mere. Måske det var værd for jer at undersøge det?

Der er også mulighed for billig overnatning til jeres gæster :biggrin:

Seadancer

Redigeret af seadancer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Måske i skulle prøve at kontakte fårup skovhus i saltum, der skal vi holde brylluppet....der er GOD mad og masser af det. Priserne er på ingen måde høje...vi skulle ha holdt det i forsamlingshus men kunne holde det deroppe for kun et par tusind mere. Måske det var værd for jer at undersøge det?

Der er også mulighed for billig overnatning til jeres gæster :cheerleader3:

Seadancer

Tror faktisk godt jeg kender stedet....vil lige kigge på det engang til. TAK :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

hvid du ska gøre det billigt må det blive lemvig... der er os mulighed for overnatnin til gæsterne til en rimelig oka pris...

held og lykke...

knus fra louise

Okay. Kender du nogle steder, som kunne være brugbare? Synes altid forsamlingshusene har de mest forfærdelige farver på væggene for ikke at tale om gardinerne :thumbsupsmileyanim:

Mau

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer