Guest Sibilla

papirlommetørklæder til kirkehæfter

11 indlæg i dette emne

Har set et eller andet sted herinde, at der er nogen, der lægger papirlommetørklæder med hjerter og andre søde ting på i deres kirkehæfter.

Er der nogen, der ved, hvor man kan købe disse papirlommetørklæder?

Havde egentligt ikke regnet med, at jeg ville lave kirkehæfter, men har nu ombestemt mig - 24 dage før brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Sibilla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis du har mod på det, så kan du også - som mig - lave lommetørklædeholdere med sjov tekst eller monogram til at vedlægge kirkehæftet. Du kan se lommetørklæde holderne "tudeprinsen & tudeprinsessen" her

Det er billigere end at købe brudeservietterne i panduro (brugte 50 kr. på 80 stk), tager kun et par timer at lave og er en sjov idé.

:thumbsupsmileyanim: Maiken

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Hvis du har mod på det, så kan du også - som mig - lave lommetørklædeholdere med sjov tekst eller monogram til at vedlægge kirkehæftet. Du kan se lommetørklæde holderne "tudeprinsen & tudeprinsessen" her

Det er billigere end at købe brudeservietterne i panduro (brugte 50 kr. på 80 stk), tager kun et par timer at lave og er en sjov idé.

:thumbsupsmileyanim: Maiken

Jamen søde Maiken, Har du en skabelon til den vidunderlige serviet-holder? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Maiken

Jamen søde Maiken, Har du en skabelon til den vidunderlige serviet-holder? :thumbsupsmileyanim:

Du har ret! Nu har jeg ENDELIG taget mig sammen til at lave en foldevejledning... :thumbsupsmileyanim: Den ligger på min tråd, så I kan se den her

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer