Sign in to follow this  
Followers 0
Guest hkmc

TOTALT forvirret og i vildrede

7 posts in this topic

HÅRPYNT

- er godt nok i vildrede...

Tror måske min mor har ret at det nye er for meget. Men ved ikke helt med hendes. Billed 1 viser det nye. Billed 2 viser min mors. Der er to muligheder. En hårbøjle der kan sidde på forskellige måder. Pyntet skal stives så det stritter op ad som en krone. Anden mulighed er det løse stykke der kan sættet ind i håret som man ønsker.

Jeg helder måske lidt til at sætte det løse stykke ind i håret.

HVAD siger i kloge og dejlige piger. Skal jeg vælge noget helt 4???

PS - skriver også om det i min tråd...

post-20874-1185109924.jpg

Edited by hkmc
0

Annonce ♥

billed 2

min mors pynt - det er noget "orkis" en slags broderi min oldemor har lavet. Også meget sjovt at have noget rigtig gammelt.

post-20874-1185109951.jpg

0

Skal jeg være ærlig, syntes jeg at den nye passer bedst til din kjole.... Når det er sagt er det rigtig som du siger at det er rart at have noget gammelt.

Jeg ville være lige så meget i tvivl som dig, men tror jeg ville tage den ny...

0

Hej Synes selvfølgelig at hårpynten som din oldemor er rigtig fin og den har jo også en værdi for dig. (og måske skal det være det gamle??? :pokey: )

Men skal jeg være helt ærlig, så synes jeg også at det nye(billed1 ) er bedst i farven og stilen i forhold til din kjole, som jo ikke er kridhvid, men har en dejlig varm tone over sig (så vidt jeg altså kan se.. :bestwishes: )

Men det er jo dig, der bestemmer så du må vælge den, der føles bedst i maven. (ikke at du skal spise dem, det kom til at lyde lidt forkert... :biggrin: )

Knus! :thumbsupsmileyanim:

Edited by Forårsbruden
0

Annonce ♥

Jeg maa saa sige jeg er uenig med de andre.. Jeg er vild med din oldemors smykker... Synes virkelig de er smukke.. Og naar dit haar er moerkt saa synes jeg at de hvide smykker vil vaere fantastisk...

0

Det ender nok med at jeg ikke tager nogen af dem...

Jeg har fundet et dejligt halssmykke der sidder helt oppe der hvor hals og skuldre mødes - øhhh - altså ikke hænger ned på brystet.

På fredag skal jeg prøve det med kjolen og se om ikke det bliver for meget med både halssmykket og noget i håret. Så måske bliver det bare hår og slør og intet andet.

Hanne

0

Jeg er sikker på du bliver meget klogere når du ser det på sammen med kjolen - det gjorde jeg, - så tag alle dine pakkenelliker med når du skal i kjolen...

0