Nanna78

Nanna og Ulle

131 indlæg i dette emne

En lille beretning mest med billeder skal I da ikke snydes for, vi venter dog stadig spændt på fotografens og vennernes billeder. (Der er nu kommet, ligger fra #34)

Først min forberedelse.

Aftenen før var jeg hos mine forældre. Min veninde fra London var kommet og hyggede sammen med mig. Vi fik en masse besøg, bla. en rejse og studie kamerat jeg ikke havde set længe. Vi kom i seng 1½ time senere end planlagt, men det var ok, for jeg kunne ikke sove. Var ikke nervøs men glad og tænkte det hele igennem.

U var hjemme med sin bestman og min venindes kæreste. Jeg fandt senere ud af at de skrev tale og hyggede med øl og whiskey, den blev 3 inden de sov... men det kunne ikke ses på dem dagen efter.

Jeg sov til kl. 7.30, fik morgenmad og kørte til Nyk.F. til kl. 9 hvor jeg fik lagt makeup og lavet neglelakken om fra dagen før, da det ikke ville tørre. Kl. 10 var jeg hos Diana som satte år frem til kl. 12. Min veninde var med og fik også sat hår. Vi fik frokost og hyggede, jeg var stadg ikke nervøs.

post-23378-1185301975.jpg

Det er mig til højre

Redigeret af Nanna78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var stadig ikke nervøs, havde øvet mig på ikke at blive alt for rørt (for det bliver jeg nemt) og givet min far ordre på at hvis han blev rørt (hvilket han også nemt bliver når det gælder mig), så måtte han ikke vise mig det.

Jeg blev dog overvældet da dørene gik op, men fik hurtigt styr på det igen, stirrede på min gom, med store øjne som min mor sagde.

post-23378-1185302743.jpg

Og så er vi mand og kone (præsten rendte rundt på mit slæb, derfor ser jeg lidt mærkelig ud)

post-23378-1185302765.jpg

Redigeret af Nanna78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores venner spiller musik, så de havde taget opstilling i mine forældres have og spillede den 1½ time vi var om at få taget billeder. Det tog lidt længere end planlagt, vi ankom kl 16.10, men vi er sikre på at det var den tid værd. Der var en dejlig stemning i haven.

post-23378-1185549302.jpg

Redigeret af Nanna78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så pakkede vi gaver op, der var så mange, vi nåede kun halvdelen af dem fra receptionsgæsterne, resten måttte vi tage under brunchen næste dag, vi bad middagsgæsterne om at tage deres gaver med ud til feststedet.

Det sidste billede i denne omgang er afslutningen på min mands tale, hvor han sluttede af med at fortælle om da han friede, dengang uden blomster, så han ville falde på knæ for mig igen, denne gang med en rød rose, jeg var helt færdig, hans tale var så smuk og rosen var vildt stor, I kan se den her:

post-23378-1185554430.jpg

Der var i alt 10 indslag, ret meget eftersom vi var 37 i alt.

Vi nåede at danse kl. 23.50, ballet åbnede kl. 00.30 da musikeren havde fået mad og vi blev ved med at danse til kl. 3.45. Vi gik hjem kl. 4.15 - ja vi gik, i stor kjole og det hele, det var så dejligt, og vi har kun 4-500 m.

Billeder og beretning kan slet ikke beskrive hvilken fortryllende skøn dag vi havde. Alt var over vores vildeste drømme, det tod flere dage at komme oven på, ikke mindst idet vi kun fik 3 timers søvn inden vi skulle til brunch :smolf:

Jeg vender tilbage når fotografen har været her med billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer