Nanna78

Nanna og Ulle

131 posts in this topic

Annonce ♥

Resultatet bliver således, over dejlige og altid hjælpsomme Coach Lajla har hjulpet (læs lavet hele arbejdet)

Tusind mange tak til Lajla :):denmarkflag::balloon:-HAHA- -HAHA- :):bearhug::kiss::)

post-23378-1186491692.jpg

På bagsiden et billede hvor jeg skubber bilen og gemalen kigger på uret fra sin plads bag rattet. Det bliver i brune nuancer med rillet kant, som et gammelt avis udklip.

0

Annonce ♥

Først vil jeg lige smide et forsinket tillykke med brylluppet.

Næst vil jeg da lige sige hold da op hvor ser i da bare skønne ud. Og hvor nogen kanon gode billeder i har fået.

Knus fra søs

0

Tusind tak alle sammen :)

Vi er også helt overrasket, det er vildt fedt med så mange gode billeder. :iloveyou: :carrot: :yeah:

Så til jer der endnu ikke har booket fotograf, vælg en der er super prof. og som I ha det godt med. Vi havde Ingrid Fotografi.

Og så gælder det ellers bare om at glæde sig og huske at nye det, for dagen går bare så stærk. GP

Nyd også ugerne efter :respekt: , man svæver på en stor sky - jeg kan bestemt anbefale at blive gift :denmarkflag::thumbsupsmileyanim::pokey:

0

Annonce ♥

Så skete det man ikke tror muligt!

Min computer blev stjålet natten til onsdag, alle vores billeder var på den, havde endnu ikke lavet kopier, da jeg liiiiiige manglede det sidste i at klippe billederne sammen fra de mange fotografer.

Jeg er så :fløjt: :):bunny_4:GP:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::respekt::thumbsupsmileyanim::blush: :angry1:

Har udlovet en dusør på 5000 for at få den tilbage, men idioter der gør sådan noget har nok ikke IQ til at læse en avis hvor det står i...

Til alle jer andre: TAG KOPIER, også af jeres forberedelser, jeg mangler alle billederne fra de mange aftener med kretivitet alene hjemme i stuen... og alt det andet. Fotografens billeder kan vi få igen, og nogle af vores venner har også deres billeder, men dem taget med mit eget kamera og ham der hovedsaligt tog billeder under festen, de er helt væk, sammen med bordplanen, gaveliste og selvfølgelig alt det andet der var på computeren.

0

NEJ NEJ NEJ hvor skrækkeligt.

Tænk at nogen finder på sådan noget...

Tror du trænger til en masse krydsede fingre for at computeren kommer tilbage samt 10000000000000000 x :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

(Tak for mailen, søde) FOR F***** DA OSSE!!!! I guder - det var dog det skrækkeligste, der kunne ske. Altså jeg har jo dem liggende, du sendte til mig - så de er sikret i hvert fald! Sikke noget P**! :):bunny_4::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::blush::cheerleader3::cheerleader3: :fløjt: :cheerleader3::cheerleader3:GP:cheerleader3::hug::):respekt:

Sender en masse af god reiki-energi til dig...

post-22726-1188562340.jpg

0

Så har vi billederne samlet igen, har fået et lille program som kan genskabe slettede billeder fra flash kort. Nu skal jeg så have lavet gavelisten igen, eller så meget som jeg kan huske.

Men hold da op man er nede i dagene indtil man får et overblik over hvordan billederne kan skafes igen.

0

Åååhh... NANNA! Hold fast hvor er I smukke - og du i særdeleshed - sikke nogle flotte flotte flotte billeder! Det ligner simpelthen noget fra et bryllupsblad!! Sååå elegant og vidunderligt:)!!!

Hvor er det godt at høre, at du har fået genskabt billederne! Mit hjerte sank i livet, da jeg læste om det!

Tillykke med jeres smukke elegante og romantiske bryllup:)!!

Du var vidunderligt smuk!!

0

Annonce ♥

Ej hvor forfærdeligt, at du fik stjålet computeren!

Men også heldigt, at det meste kan hentes frem igen!

Vi har også haft indbrud, hvor computerne blev stjålet - derfor lagde vi alle billeder på et usb-stik, inden vi tog på bryllupsrejse! Usb-stikket opbevarede vi så hos min søster.

Men computeren dukker nok aldrig op igen... :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: I øvrigt er det nogle rigtig flotte billeder, du har lagt ind! :cheerleader3:

Edited by anita80
0

Annonce ♥