Posted July 25, 2007 (edited) · Report post Beretning kommer senere... Efter et fantastisk bryllup og en lækker bryllupsrejse har jeg lige 5 min... Vi har endnu ik fået alle billeder fra fotografen, vi mangler stadig fra kirken og parbilleder fra festen. Men jeg smider lige nogle af de "officielle" billeder ind. Så må beretning komme senere. FOTOGRAF: POUL ISHØY. (PI-FOTO) Læg mærke til grafitien på et af billederne. Poul har lige tilføjet "anders elsker jeanne". Nogle er billederne er lagt ind for at I kan se mit hår. Og tjeck lige min super smukke buket. Det sidste billede vil vi bruge som takkekort. Jeanne Edited July 25, 2007 by Cherine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2007 (edited) · Report post .... de sidste 2 billeder er lidt anderledes, men meget sjove. Anders ser da vildt ond ud, men han fik igen. Jeanne Edited July 25, 2007 by Cherine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2007 · Report post Det var det for denne gang. Jeanne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2007 · Report post Tillykke med dagen!! Det er nogle fantastisk flotte - og morsomme billeder...!! Kærligst SanneR 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2007 · Report post Tillykke med dagen!!Det er nogle fantastisk flotte - og morsomme billeder...!! Kærligst SanneR Mange tak... Jeanne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2007 · Report post Hej Jeanne og Anders!! Stort tillykke med dagen, hvor er det bare nogle gode billeder... Glæder mig til at læse beretning.. Knus fra Jeanet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2007 · Report post Det bliver svært at vælge mellem de mange gode billeder! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites