Guest katjamo

Jeg keder mig!!!!!!

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er da glad for at du syntes jeg er skæg.

Se, nu er vi allerede kommet et skridt vidre. Og du keder dig ikke mere...VEL!!!!!

Vh Heto

Nej for nu kom jeg til at surfe diamanter. Suk Anja havde ret. Mere vil have mere. Jeg sidder her og synes min kvarte karat ring er for lille og vil have meget mere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jep...Jeg kender det. I min forlovelses ring er der 10 bitte små brillianter ef 0,2 karat og i min vielses ring er der 1 større 0,65 karat. Jeg vil også have mere......

Men jeg vil også have en hånd mere for tænk nu..... At min søde mand kom hjem med en mere , hvor skal jeg så gøre af den?

Måske skulle jeg bare ønske mig en tå-ring med noget BLING...

VH Heto

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep...Jeg kender det. I min forlovelses ring er der 10 bitte små brillianter ef 0,2 karat og i min vielses ring er der 1 større 0,65 karat. Jeg vil også have mere......

Men jeg vil også have en hånd mere for tænk nu..... At min søde mand kom hjem med en mere , hvor skal jeg så gøre af den?

VH Heto

Årh hvad! 0,65!!! Det er jo en kæmpe sten!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

VH Heto

Årh hvad! 0,65!!! Det er jo en kæmpe sten!

Ja jeg er også glad for den.

Men kan du så forstå at jeg bliver nød til at fa en hånd mere... Eller ønske mig en tå-ring.

Fo dem jeg har nægter jeg at tage af.

:thumbsupsmileyanim:

VH Heto

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer