Stephla

Alternativer til ringe

10 indlæg i dette emne

Min kæreste vil gerne både forloves og giftes med mig men han vil helst ikke gå med ring, så jeg har nærmest lagt søvnløs om natten for at finde et alternativ til hvad man kan gøre. Er der ikke nogle der gør det at det kun er kvinden der har ring på eller hvad???

Nogle der har et alternativ så vil jeg vildt gerne høre det... Håber i kan hjælpe

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hverken han eller jeg er til ringe så vi skal have ankelkæder.

Vi får specielt lavet dem i stil med de armbånd der har plade til indgravering. Noget armbånd var jo også en idé.

Du kan have ringen på fingeren og han i en halskæde....

0

Del dette indlæg

En jeg kender, har en ring, men han bærer den om halsen i en kæde.

Ellers en halskæde, armbånd eller ankelkæde (havde nær skrevet fodlænke, men det giver vist forkerte associationer). Der er også nogle der vælger at få en tatovering, men det handler jo også meget om personlig smag. Har han hul i øret kunne det jo også være en ørenring.

Hvis din kæreste slet ikke kan lide smykker, tænker jeg på et ur, men det risikerer jo at gå i stykker...

Håber du fik lidt inspiration.

Mange hilsner Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En tato var da en kreativ ide....men der er faktisk også nogen hvor det "kun" er pigen der får en ring...det er jo for Jeres skyld I skal have ringe på....så det er Jer der bestemmer...se det fra den anden side...så kan du få lige den ring du vil ha´ altså du behøver ikke at blive enig med manden :ilovebryllupsklar: ...og ombestemmer han sig kan man jo få lavet en til ham(de behøver jo ikke nødvendigvis være ens)...hvis den tid kommer!!!

Held og lykke!!

0

Del dette indlæg

Jeg læste forleden et sted som jeg ikke kan huske hvor var at det i "gamle dage" var begge der fik en forlovelses ring og kun kvinden der fik en vielses ring. Men jeg troede nu det var omvendt.... ;) Men ja som en skriver I kan jo gøre som I lyser, vi lever jo heldivis i en verden der ikke diktere os (selv om nogle til tider gør et godt forsøg på det ;) )

0

Del dette indlæg

Min kæreste vil gerne både forloves og giftes med mig men han vil helst ikke gå med ring, så jeg har nærmest lagt søvnløs om natten for at finde et alternativ til hvad man kan gøre. Er der ikke nogle der gør det at det kun er kvinden der har ring på eller hvad???

Nogle der har et alternativ så vil jeg vildt gerne høre det... Håber i kan hjælpe

:ilovebryllupsklar:

jeg har lavet en thorshammer engang,til manden. (er guldsmed) på selve dagen fik han en snyde billig ring til kirken. idet præsten ikke ville have at han fik et hedensk symbol . lagt om halsen i kirken ?

mvh. randi

0

Del dette indlæg

Jeg har hørt om en, hvor manden ikke ville have en ring... så fik hun 2 ringe i stedet for - et sæt med en ring i hvidguld og en i rødguld - så hun går med både sin og hans ring (de er tilpasset hendes fingre).

Min mand og jeg har ikke ens ringe. Vi syntes det var vigtigere at vi begge ville være glade for at se på ringen hver dag - end at vi begge gik på kompromis og fik en ringe ingen af os var 100 % tilfredse med.

Et par vi kender - der får manden en vignetring (sådan en rigtig morfar ring) mens hun får sin prinsessering (forlovelsesringen) opgraderet. Så de er heller ikke ens.

Men idéen med et lækkert ur - køb fx et brugt Omega eller andet "livstidsur" - og så få indgraveret dato og dit navn i det.

Alternativt en fx maskulin Georg Jensen halskæde eller andet.

MEN... hvis han alligevel ikke er til smykker, tatos eller andet symbolsk - kan du jo få en større ring - er det ikke bedre at symbolet bliver brugt og sat pris på end at det ligger i en skuffe?? ;)

(Jeg ville i hvert fald skynde mig at kræve større bling hvis min mand ikke ville ha en ring :ilovebryllupsklar: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kan du da nøjes med en ring...! Alternativt i dagens anledning kan han jo få en hønsering - ej det var bare fis... Vores præst spurgte om vi skulle udveksle ringe!!! så der er åbenbart nok også nogen der ikke gør det...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer