Guest septemberbrud

En hyggelig dag

4 indlæg i dette emne

Så blev jeg poltet i går lørdag.

Tøserne komjem til mig kl 9 og vi spiste morgenmad sammen.

Så var jeg ude at ride - er ingen hestepige, så det var lidt vildt. Der er højt ned fra sådan en!!! Og så er jeg en smule øm i inderlårene i dag. Av av av!

Så kørte vi hjem igen og pigerne kom af med bilerne og smurte sandwich, mens jeg fik en kjole, fik lagt makeup af en kosmetolog (har aldrig haft makeup på før, så det var faktisk det mest grænseoverskridende, jeg oplevede!!!) og fik sat hår. Jeg så skide godt ud - sagde de.

Tog med tog ind til Kbh, hvor jeg skulle på glaspusteri - det var fantastisk; glaspusteren havde en fantastisk humor der var så tvetydig, at alt, hvad han sagde kunne misforstås - hvis man ville og det ville vi!!!

Ude foran den restaurant vi skulle spise på, stod der to betjente og ventede på deres mad... Så var tøserne selvfølgelig hurtige og spurgte om ikke lige de kunne give mig håndjern på... Hm, de fik sjovt nok allesammen taget en masse billeder med mobilerne og de blev selvfølgelig straks sendt til min stakkels kæreste!!!

Nå men fri igen - aftensmad og så på Sams Bar hvor jeg var oppe at synge et par gange - vi var fire polterabend-selskaber derinde, så der var gang i den!

Idag: har det glimrende! Det var en skøn dag - lige i min ånd!!!

Tak, kære veninder.

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en rigtig dejlig dag! - sådan håber jeg også min polter bliver ;)

hvad sagde din kommende til billederne af dig i håndjern?

Kh Lisbeth

Han blev desværre ikke forskrækket, men det er nok fordi både hans mor og søster arbejder i politiet, så han troede bare, at det var noget, de havde arrangeret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer