Guest rikkea24

hvad farve skal strømperne være?

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg vælger hudfarvet af 2 årsager.

For det første syntes jeg at hvide strømper er meget sygeplejeske-agtigt og jeg ville aldrig bruge dem igen.

For det andet, så er jeg i forvejen nærmest neon-hvid i huden, så for at benene ikke skal få kjolen til at se beskidt ud (den er hvid), så må jeg hellere sørge for lidt hudfarve. :)

Det skal også lige nævnes at jeg ikke skal have strømpebånd på, så det er sådan set liggyldigt med strømpe-farven.

Hilsen Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I tidernes morgen da jeg skulle ud og købe strømper der var jeg inde i en wollford forretning... der rådede de mig til at købe dem i farven Champagne.. Det har jeg ikke fortrudt... synes ikke de var lige så kedelige som hudfarvede og de var ikke lige så blege som de hvide... Det ville jeg klart anbefale at du skulle overveje... om ikke andet så tag ned og se på noggle *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, de hvide er enormt 90'er agtigt... Det var sådan nogen, jeg havde på til min konfirmation, og allerede dengang var det kikset! Med fare for at fornærme nogen, så synes jeg, hvide nylonstrømper er noget af det mest kiksede, jeg nogensinde har set!

Jeg valgte de champagne/hudfarvede med hvid blonde, som jeg fik fra Cinderella brudekjoler gennem Ryberg herindefra! De vra vildt flotte! Og holder i øvrigt stadig fint - det er ellers ikke normalt for mine strømper...

0

Del dette indlæg

Jeg har også købt hudfarvede strømper - har dog købt nogle der har hvid blonde... Det ser superfrækt ud til resten af under-udstyret.... :)

Hvor har du fundet dem henne? For det har jeg ledt efter. Har indtil videre købt et par i hvid og et par i champagne. Og så tror jeg lidt jeg ser på dagen. Resten af udstyret er jo hvidt men synes også hurtigt det bliver for konfirmationsagtigt. Dog prøvede jeg de hvide forleden og så slemt var det ikke. I bund og grund ser man jo ikke mine ben.

0

Del dette indlæg

jeg overvejer slet ikke at have stroemper paa, isaer fordi hvis jeg skal have baand (ka ik huske hvad de hedder) paa laaret, saa ser det ikke saa godt ud naar jeg ska hive op i kjolen og vise det frem at jeg ogsaa har hofteholdere til at holde stroemperne op.. SMiler

0

Del dette indlæg

Jeg har også købt hudfarvede strømper - har dog købt nogle der har hvid blonde... Det ser superfrækt ud til resten af under-udstyret.... :)

Hvor har du fundet dem henne? For det har jeg ledt efter. Har indtil videre købt et par i hvid og et par i champagne. Og så tror jeg lidt jeg ser på dagen. Resten af udstyret er jo hvidt men synes også hurtigt det bliver for konfirmationsagtigt. Dog prøvede jeg de hvide forleden og så slemt var det ikke. I bund og grund ser man jo ikke mine ben.

De er fra wolford - mage til dem på billedet, dog med Ivoryblonde - de hedder Magic Touch 12 stay up.

post-17591-1185873342.jpeg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også købt hudfarvede strømper - har dog købt nogle der har hvid blonde... Det ser superfrækt ud til resten af under-udstyret.... :pokey:

Hejsa

Er der nogen der ved hvor man kan købe de brune/hudfarvede selvsiddende strømper med hvid blondekant ?

Evt. på nettet. Kommer ikke lige i nærheden af kbh. såen lige. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg synes, de hvide er enormt 90'er agtigt... Det var sådan nogen, jeg havde på til min konfirmation, og allerede dengang var det kikset! Med fare for at fornærme nogen, så synes jeg, hvide nylonstrømper er noget af det mest kiksede, jeg nogensinde har set!

Jeg valgte de champagne/hudfarvede med hvid blonde, som jeg fik fra Cinderella brudekjoler gennem Ryberg herindefra! De vra vildt flotte! Og holder i øvrigt stadig fint - det er ellers ikke normalt for mine strømper...

Hej

Som skrevet ovenover så havde jeg også selv disse strømper på til bryllppet og jeg har brugt dem 7 gange siden og de sidder stadig som de skal og manden syntes det er super frækt :pokey:

Strømpen er hudfarvet med perlemors skær og blonden,som er ekstra bred og med ekstra silicone er i farven ivory til 129 kr

:thumbsupsmileyanim: Heidi

post-7757-1186053650.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har også købt hudfarvede strømper - har dog købt nogle der har hvid blonde... Det ser superfrækt ud til resten af under-udstyret.... :thumbsupsmileyanim:

Hejsa

Er der nogen der ved hvor man kan købe de brune/hudfarvede selvsiddende strømper med hvid blondekant ?

Evt. på nettet. Kommer ikke lige i nærheden af kbh. såen lige. :)

Magasin fører Wolford-strømper, hvis nu du kunne komme i en Magasin-butik inden dit bryllup :blush:

()()

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Som skrevet ovenover så havde jeg også selv disse strømper på til bryllppet og jeg har brugt dem 7 gange siden og de sidder stadig som de skal og manden syntes det er super frækt :thumbsupsmileyanim:

Strømpen er hudfarvet med perlemors skær og blonden,som er ekstra bred og med ekstra silicone er i farven ivory til 129 kr

:blush: Heidi

Og de kan købes ved henvendelse til Cinderella Brudekjoler eller på Trendsales.dk. De er vist noget billigere her end Wolfords (som jeg i øvrigt ikke kunne finde...)

0

Del dette indlæg

Hej

Ingen strømper til mig!

Og strømpebåndet hives op af kavalergangen, når den tid kommer for jeg kan slet ikke overskue at slås med at få krinoline skørtet op om ørerne for at vise lår!

Jeg har dog overvejet at få fat i sådan en spray med nylonstrømper fordi I andre har skrevet så meget godt om det og man undgår lårene klistrer.

KH Dorthe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer