Guest Camilla1981

JUBII skal hente vores nye hund

18 indlæg i dette emne

Hejsa alle sammen

ville bare lige fortælle jer at på lørdag (4 august) henter vi vores nye vovse.

vi fik i slutningen af maj aflivet vores hund pga. kræft. savner ham endnu.

men nu har vi fundet en hvalp som bliver 8 uger på lørdag.

vi glæder os bare så meget til og få ham hjem for her har været meget tomt i huset uden en hund.

nu skal vi bare blive enige om navnet for det min mand vil have den skal hedde er jeg ikke så vild med...

Hilsen Camilla

post-15149-1185908227.jpg

Her er han så

Redigeret af Camilla1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

han er bare så dejlig

vi glæder os SÅ meget til imorgen kl 11 for der henter vi ham hjem til os... JUBII post-15149-1186144375.gif

Ja der skal nok komme flere billeder ind af ham når jeg har nogen hvis der er nogen der vil se ham *S*

Hilsen Camilla post-15149-1186144393.gif

Redigeret af Camilla1981
0

Del dette indlæg

han er bare så dejlig

vi glæder os SÅ meget til imorgen kl 11 for der henter vi ham hjem til os... JUBII post-15149-1186144375.gif

Ja der skal nok komme flere billeder ind af ham når jeg har nogen hvis der er nogen der vil se ham *S*

Hilsen Camilla post-15149-1186144393.gif

Jeg vil også gerne vide hvad I ender med at kalde ham......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen tak alle sammen

den første nat var hård men natten til idag har bare gået så godt, kun været ude og tisse 2 gange i løbet af natten og har sovet alene i 3 timer

så vi er lidt stolte over ham *S*

vi troede ikke at han lærte det så hurtigt.

vi var ude for og købe en skummadras da 1 dyne er for lidt og ligge på nede på gulvet så idag er vores rygge ikke så ømme som den var igår *S*

idag skal vi så træne alene hjemme vi starter med 5 minutter så må vi se hvordan det kommer til og gå. for om 1 uge er min ferie slut og om 14 dage er min mands ferie slut også skal han jo være alene i min 7 timer når vi skal starte på job igen. jeg er postbud så jeg er hjemme mellem 14 og 15

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Nååååårh hvor er han bare sød! Ligner lige sådan en hund jeg ville have hvis jeg skulle have hund (er oprindelig kattemenneske).

Fik bare behov for at rose jer, i lyder som nogle supergode hundeforældre. Det er ikke alle der tænker ligeså langt som jer. Super :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen

har helt glemt og sige hvilken race det er.

det er en schæfer af den grå type

det er ikke lige alle der kan se at det er en schæfer hund *S*

Hilsen Camilla

Jeg kunne nu godt se at det var en schæfer, vi har selv en :heart: Dog ikke grå... Men NØJ, hvor er han bare dejlig! :heart: Og jeg synes nu at Aslan er et pænt navn... TILLYKKE med ham!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer