Guest MissCath

Cathen og Trolden skal giftes - 23. august 2008

461 indlæg i dette emne

BOOOOOOOM

Så sprang bomben endelig

:cheerleader3::heart: :17:

Altså Cath... - Hold kæft, hvor er du smuk. Jeg fik lige en kæmpe klump i halsen og tårer i øjnene !!!! WOW !!!

Og der er ingen tvivl om, at i bare er superlykkelige.....

Jeg er virkelig ked af, at jeg ikke kom til Sverige - især når man tænker på, hvor lidt jeg fik ud af det andet bryllup !!

Endnu en gang stort tillykke med brylluppet og spiren i maven.

Glæder mig til maaaaaaaaange flere billeder og fuld beretning.

God tur til Athen

:hug: og :)

Maya

Redigeret af mayalu1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her sidder jeg total mundlam....

aaaah hva for noget.... :cheerleader3:

hvad kan jeg sige andet end kæmpe kæmpe tillykke med dagen og bebsen..

Hvor bliver det bare spændende...., glæder mig til at se dig igen.., du må endelig melde ud inde i "skal vi mødes", vi har oprettet en ny møde dag..., så skriv endelige de dage du kan.. ,

Tak for nogle dejlige billeder og glæder mig til at se flere... hils trolden og sig tilllykke også til ham.. sikke en bombe det har været for præsten at skulle fortælle det...

Kæmpe Knus :heart:

malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe...

Ja, jeg tænkte jo nok, at jeg kunne få jer til at blive en anelse forbavsede...

Men jo - den er god nok! Er i 12 uge, skal scannes på næste onsdag (nakkefold) og har det fantastisk, bortset fra at jeg er jävletræt, når klokken er 15...

Det var faktisk lidt hurtigt, det skete - det var meningen, at det skulle være timet til efter brylluppet. 'Desværre' var jeg og også Trolden åbenbart meget fertile, for jeg havde da knap nok smidt pillerne, førend der var gevinst. Malene Fynbo havde dog advaret mig, men jeg havde nu ikke regnet med at det ville gå så kvikt.

Så skete der jo også det, at jeg lynbørge to 6-8 kilo på - på 2 uger eller noget i den stil. :7himmel: Var TEMMELIG nervøs om jeg kunne være i kjolen, men HURRA for snøreryg! Til gengæld har nogle af de der kilo også sat sig på barmen, hvilket har gjort, at jeg render rundt med Dolly-babser på alle bryllupsbillederne. :thumbsupsmileyanim: Men sådan er det jo! Det kunne ikke være anderledes og det bliver ikke lavet om. Og faktisk er jeg meget tilfreds med de fleste af billederne :cheerleader3:)

Jeg ved, at jeg skylder en beretning, og den kommer også - jeg skal bare lige ha' styr på alle billederne først.

Som sagt er jeg lige kommet hjem fra Athen og jeg er banketræt, så det kommer altså i små tempi - jeg håber, I overlever...

Knus og kram :bearhug:

0

Del dette indlæg

PS: Fik jeg forresten lige sagt, at vi havde fået præsten til at levere bomben...?

Jeg er gravid... :7himmel: ... I 12 uge i morgen...

(spørg lige om mange tabte kæben, da præsten fortalte det... hihi...)

Nå, mere følger, når der er tid!

Knus

smukke billeder af et smukt par

stort tillykke med at du er gravid :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer