Kalland

Til Louiseh79

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja det er hårdt at være populær.. Kender det selv... alle vil bare have min smækre model krop, får heler aldrig fred... SUK... Hvem der bare var en ganske almindelig ukendt kvinde...

0

Del dette indlæg

Ja det er hårdt at være populær.. Kender det selv... alle vil bare have min smækre model krop, får heler aldrig fred... SUK... Hvem der bare var en ganske almindelig ukendt kvinde...

:thumbsupsmileyanim::blush:()()

Ej, man sakl bare tilbyde zillaer noget gratis, så får man hurtigt fyldt sin inbox ;) (og så alt det andet, selvfølgelig ;) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Minder mig om en scene fra en eller anden amerikansk film eller serie... Der er udsalg i en brudebutik og kvinderne kaster sig bogstaveligtalt over hinanden for at få "kjolen" eller det helt rigtige tilbehør... Man griner af det, men det er måske ikke så langt fra sandheden i virkeligheden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Minder mig om en scene fra en eller anden amerikansk film eller serie... Der er udsalg i en brudebutik og kvinderne kaster sig bogstaveligtalt over hinanden for at få "kjolen" eller det helt rigtige tilbehør... Man griner af det, men det er måske ikke så langt fra sandheden i virkeligheden :thumbsupsmileyanim:

Nope - zillaer ville slå ihjel for at få den rette kjole billigt - eller hvilket som helst tilbehør gratis :blush: (du ved, overdrivelse fremmer forståelsen)

0

Del dette indlæg

Kan næsten se det for mig... en bridezilla kø indtil pandouro... Folk venter spændte på at døren åbner... der er tilbud på materiale til invitationer og samtlige brude har dagen før været inde og skimte efter deres materiale..: Dørene åbner og det strømmer ind med zillaer... papiret flyver om ørene på dem, blandet lidt med rivemærker og svingendetasker, samt en enkelt heldig brud, der i bedste amerikanske fodboldstil, masser sig gennem mængderne op med kassen i bedste takling form...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer