Pocka

God ide til en invitation

7 indlæg i dette emne

Kære Alle

Jeg har lige logget på for første gang. Min veninde som skal giftes her til septemeber har vist mig, hvor hun har fået alt sin inspiration. Så nu håber jeg I kan hjælpe mig.

Jeg er så heldig at jeg skal giftes til næste sommer. Og nu vil vi gerne sende invitationer ud. Er der nogle der kan fortælle lidt om, hvor man kan købe materiale til indbydelser og som har nogle sjove ideér. Jeg kan godt lide at være kreativ, da jeg syntes det er det mest personligt. Men jeg mangler inspiration.

mvh.

pocka

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Og velkommen til!! Jeg er selv forholdsvis ny...5 dage gammel :thumbsupsmileyanim: og skal også giftes til næste sommer. Den 26/7-08 for at være helt præsis.

Jeg kan anbefale dig at skøjte rundt her på siderne. Det tager lidt tid men der er mange forskellige ideer. Du kan finde en masse ting til at lave dine invitationer hos panduro!!

Hvis du skriver og fortæller om du vil lave de dejlige traditionelle eller noget lidt mere utradionelt kan jeg måske give di nogle fif.

Hilsen Ulrikke

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup!

Ja her på BK er der super meget god inspiration - så pas på du kan nå at blive Meget afhængig :thumbsupsmileyanim:

Jeg har brugt meget tid i Panduro Hobby for at finde materialer. Det er et godt sted synes jeg.

Jeg ville også gerne gøre noget lidt anderledes med vores invitationer, så jeg lavede små risposer af tyl og fyldte med grødris. Bandt hvid snor omkring med et lille hvidt hjerte i hver ende. Invitationen skrev jeg ud på 1/3 A4 papir, klippede med en mønstersaks, rullede sammen og satte på risposen. Hele herligheden lagde jeg så i nogle hvide rør - Store rør fra posthuset som jeg skar til så de var 10 cm lange - og satte propper i begge ender.

De var selvfølgelig dyre at sende ud og folk skulle enten være hjemme eller hente på posthuset, men det var bare en ekstra charme ... Vores gæster synes de var rigtig flotte og anderledes og jeg var super-tilfredse med dem!

God fornøjelse med kreativiteten. Du har jo heldigvis god tid.

Knus

Camilla

Øv jeg kan vist ikke få lov at sætte billede ind da det er for stort. Og jeg har vist ikke paint på min nye pc - æv!

post-23741-1186170904.jpg

post-23741-1186170930.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pocka!

Velkommen til og tillykke med det forestående bryllup!

Nu ved jeg ikke lige, hvor i landet, du er fra, men Panduro er forholdsvis landsdækkende og har en del ting. I København kan jeg anbefale Stelling & Fyldepennedepotet, hvor jeg selv har købt tingene til vores invitationer. I Sønderjylland ligger Karen Marie Klips kæmpe butik Papirmuseets By, og det er virkelig et slaraffenland af papir, bånd og tilbehør! :loveboard:

:denmarkflag:

Maja

0

Del dette indlæg

Hej!

Velkommen til! Jeg brugte selv laaang tid på at researche på invitationer. Først lånte jeg en masse bøger på biblioteket, googlede mv., men den bedste og mest omfattende inspiration har jeg fundet herinde på BK. Så mit råd er, at du klikker løs herinde. Her er ufattelig mange gode idéer, så det er bare med at kigge sig rundt!

Der er samlet billeder af invitationer og andet godt herinde fra BK HER. Kig også herinde i kreativt forum...

:denmarkflag: Maiken

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer