Kamstrup Christensen

Atypisk billede

8 indlæg i dette emne

Ja, dette er så et af de billeder vi har fra den store dag, som jeg bare er vild med!

Er der andre der har billeder, der virkelig adskiller sig fra det typiske, kunne det da være meget sjovt at se - og måske god inspiration til alle jer kommende brude...

post-23895-1186422804.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW!!!!!

Hvor er det taget?

Det er taget i Thingbæk kalkmine ved Rebild bakker. Det er en meget speciel teknik, der er brugt. Det kaldes at male med lys. Kort beskrevet: et mørklagt sted - kameraet sættes på meget lang lukketid (dvs billedet bliver taget over lang tid - i dette tilfælde ca 30 sekunder) - fotografen 'maler' lyset på med en lampe, der fokuserer lyset. En lidt kompliceret teknik, men det er bare vildt stemningsfulde billeder, der bliver ud af det.

Jeg ville gerne have haft gemalen med på billedet, men da det er ham, der er fotografen var det jo ligesom lidt svært...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Skal lige give min kompliment til fotografen.

Min forlovede er selv fotograf, og jeg viste ham billede. (det hjælper med at få forklaret hvordan billeder bliver taget :P )

ej skulle sige fra ham at det er et RIGTIGT godt billede, taget med en lidt ældre teknik.

er det taget med digitalt kamera??

0

Del dette indlæg

Hej.

Skal lige give min kompliment til fotografen.

Min forlovede er selv fotograf, og jeg viste ham billede. (det hjælper med at få forklaret hvordan billeder bliver taget :P )

ej skulle sige fra ham at det er et RIGTIGT godt billede, taget med en lidt ældre teknik.

er det taget med digitalt kamera??

Digitalt spejlrefleks... Jep, min mand er efterhånden lidt af en ørn til at bruge denne teknik.

0

Del dette indlæg

WOW!!!!!

Hvor er det taget?

Det er taget i Thingbæk kalkmine ved Rebild bakker. Det er en meget speciel teknik, der er brugt. Det kaldes at male med lys. Kort beskrevet: et mørklagt sted - kameraet sættes på meget lang lukketid (dvs billedet bliver taget over lang tid - i dette tilfælde ca 30 sekunder) - fotografen 'maler' lyset på med en lampe, der fokuserer lyset. En lidt kompliceret teknik, men det er bare vildt stemningsfulde billeder, der bliver ud af det.

Jeg ville gerne have haft gemalen med på billedet, men da det er ham, der er fotografen var det jo ligesom lidt svært...

hehe... der var jeg på bryllupsrejse, altså på Rold Storkro og vi var os' i kalkminerne... syns nok jeg ku' genkende det :thumbsupsmileyanim: Genial ide med billeder derfra...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer