Sunshine83

Sanne og Peter - 23-08-08

51 indlæg i dette emne

Ja så vil jeg begynde at lave en bryllupsplanlægningstråd... :carrot:

Mit navn er Sanne, og min kommende mand Peter...

Han havde angeret et weekendt ophold, her i weekenden, vi lige har haft...

Fik kun af vide vi skulle køre ca 155 km... Og mere fik jeg ikke af vide...

Og han var med mig ude og købt kjoler, nederdele, undertøj, sminke og tasker, da det skulle jeg havde med...

Vi endte så på Kokkedal slot... Hvor han så friet, rigtig romantisk.....

Vi har for knap 2 mdr siden fået en søn, Christian, som er vores eneste fællesbarn...

Udover har jeg en søn på 5 år, som dagligt bor hos hans far, og en datter på 3½ år, som bor her sammen med os....

Så vi er en lille lykkelig familie..... Lige p.t. har vi kærstes bror boednde her også, men det er nu meget hyggeligt.. Han flytter heldigvis snart, her til den 1.... Så skal vi endlig være alene igen....

Vi skal giftes den 23 August næste år, på min kærstes fødselsdag.... :thumbsupsmileyanim:

Vi har set på et sted vi gerne vil holde vores bryllup...

Og vi har snakket om at blive gift i den kirke jeg selv er døbt i, og christian også bliver døbt i....

Den er rigtig hyggeligt og sød, en lille landsby kirke....

Og så ved jeg at min far engang sagde at han nok skulle betale en ting til hans børns brylluper, og det blev så musikken..... Så det er dejilgt, at vi slipper for at betale det.... Men har nu også en super far....

Men med 5 piger, kan han som han sagde jo ikke betale for os alle sammens brylluper, for det skal jo være ens...

Han er jo ikke milionær endnu... :thumbsupsmileyanim:

OG så har jeg set lidt på brudekjoler.... :cheerleader3: Kan jo ikke lade være.....

Og så regner jeg med at manden skal hentes på selve dagen i en lille helikopter.... Hvis det kan lade sig gøre, kunne jo være vildt fedt.... For ham.... Ved jeg saktens kan angere det.... Så det bliver det mindste problem.... Da en af min fars gode venner har sådan en, og er ved at samle flyvetimer til det kan jeg ikke lige huske.... Men derfor ville det blive nemt..... og manden vil gerne....

Han hentet min far i hans helikopter i tirsdags, da min far blev 50 år,.....

Nåå det var nok for nu....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wheeeee! Endnu en 2008-brud - velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Og så oven i købet en august-brud!

Skal selv giftes d. 9. august :carrot:

Romantisk sådan at blive "bortført" til en slots-weekend :thumbsupsmileyanim:

Forummet her er stærkt vanedannende, så er du advaret!

Men det er også en sand guldgrube af inspirationskilder,så du får meeeeeget tid med at gå herinde :cheerleader3:

Kjoler, siger du?

Kan du ikke smide nogle billeder på af dem du kan lide...vi vil seeeeee, vi ææælsker jo billeder!

0

Del dette indlæg

Velkommen til BK!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Altid dejligt med en ny tråd at følge med i og du er jo i fuld gang allerede.

Jeg skal sElv giftes weekenden efter dig d.30/8-2008 så det bliver hyggeligt at følges med dig næsten hele vejen.

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Anne

0

Del dette indlæg

Hejsa!!

Tillykke med frieriet og velkommen til Bryllupsklar! :thumbsupsmileyanim: Her skal du nok få MAAAANGE timer til at gå det næste års tid, sammen med alle os andre kommende brude!

Glæder mig til at følge din planlægning frem mod jeres store dag! Jeg skal selv giftes til næste sommer, så kig endelig forbi min tråd og stjæl information!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wheeeee! Endnu en 2008-brud - velkommen til :oops:

Og så oven i købet en august-brud!

Skal selv giftes d. 9. august :carrot:

Romantisk sådan at blive "bortført" til en slots-weekend :)

Forummet her er stærkt vanedannende, så er du advaret!

Men det er også en sand guldgrube af inspirationskilder,så du får meeeeeget tid med at gå herinde :fløjt:

Kjoler, siger du?

Kan du ikke smide nogle billeder på af dem du kan lide...vi vil seeeeee, vi ææælsker jo billeder!

Ja det var rigtig romantisk at blive "bortført" på slots weekend....

Men hvor er det svært ikke at sige det til nogen... Har kun sagdt det til min far...

Og ingen skal vide det endnu.... Da min far fyldte 50 i tirsdags og han holder fødselsdag på lørdag, og vi vil ikke tage

opmærksomhenden fra ham....

Jeg skal nok sætte nogen billeder ind.... Elsker også selv at se billeder.... :oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Flotte kjoler.... rigtige prinsesse kjoler.

Blev selv omvendt til den type kjole i lørdags da jeg var ude og prøve for første gang. De er altså flotte.

Okay... Elsker prinsesse kjoler.... Ved ikke hvorfor, for går kun meget sjælent i kjoler....

Fandt du så en kjole, da du var ude og prøve dem....

Glæder mig til jeg skal ud og prøve kjoler.....

Men inden det, skal jeg lige havde vores barnedåb overstået først... Sidder standt med de indbydelser jeg er ved at lave til den... Da vi skal ud i denne uge....

0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med frieriet. Det er skønt at se hvor mange 2008 brude, der stille og roligt kommer til. Jeg glæder mig tila t følge med i den fortsatte planlægning.

Hold fast, nogle flotte kjoler :oops: Tror lige, jeg bliver lidt inspireret :)

Mange Tak...

Okay, dejilgt du blev lidt inspireret... Syntes også det er nogen rigtig flotte kjoler, jeg har fundet.... :oops:

0

Del dette indlæg

Flotte kjoler.... rigtige prinsesse kjoler.

Blev selv omvendt til den type kjole i lørdags da jeg var ude og prøve for første gang. De er altså flotte.

Okay... Elsker prinsesse kjoler.... Ved ikke hvorfor, for går kun meget sjælent i kjoler....

Fandt du så en kjole, da du var ude og prøve dem....

Glæder mig til jeg skal ud og prøve kjoler.....

Men inden det, skal jeg lige havde vores barnedåb overstået først... Sidder standt med de indbydelser jeg er ved at lave til den... Da vi skal ud i denne uge....

Jeg vil sige det på denne her måde: Har fundet foreløbig drømmekjole.....

Er slet ikke færdig med at prøve endnu.

Du har da nok at se til PT, godt det er lidt tid før det er brylluppet der skal holdes :oops:

0

Del dette indlæg

Velkommen, velkommen til det forunderlige sted

Tillykke med frieriet, og så endda på "vores" slot.....

Hvor er det nogen fine kjoler du har i kikkreten, bliver spændene at se hvad du ender med at vælge.

Mange Tak...

I kan gode glæde jer, der var bryllup, da vi var der, der er bare så flot, og der er en rigtig god service, og maden er bare fantastisk....

Men det ved i vel allerede..... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer