Ea bea buksetrold

Allan og Ea. 17 maj 2008. SÅ ER DER BILLEDER

223 indlæg i dette emne

Kan jeg få en til at slette alle de andre beretninger...??

Nå her kommer lidt historie om os.

Vores historie lyder sådan:

Allan og jeg ( Ea) gik begge to i Jægerspris Garden. Allan spillede tromme, jeg var Tambourmajor. Når vi marcherede rundt i de forskellige byer, gik jeg jo som det næsten kan gættes foran, tambourkorpset, hvor Allan spillede på sin tromme.

- han har fortalt mig at han gerne gik og kiggede på min lille ( dengang), dejlige mås!! Hmm.....

Men men men Allan, havde en kæreste, som også gik i Garden, så det var jo ikke så godt.

Engang holdt Allan så en fest, for nogle af hans venner. En veninde og jeg, havde fået opsnuset hvor han boede dengang, ( Ølstykke ) så vi dukkede sørme lige op..!! Nå, aftenen gik. Og der kom mere og mere af de våde varer indenbords. Hmm, hvad skete der så?? Jo der skete selvfølgelig DET Allan og jeg kyssede...!

-men mere var der heller ikke i det.

Da jeg så nogle år efter startede i lære som kok, på Ølstykke Kro, og jeg en aften skulle i byen......ja, hvem stod så der???

Det gjorde minsanten Allan. Og vi var altså så sammen igen. Denne gang, var det så alvor.

Vi flyttede sammen i hans sommerhus i Ølsted. Efter to måneder blev jeg gravid med vores første barn Lisa. ( 9 år ) Ja, det var hurtigt, men sådan går det jo nogle gange!!

Da vi nu havde fået barn, mente vi det var det sikreste, at blive gift. Det foregik på Frederiksværk Rådhus. Men jeg har jo altid haft den der drøm, om at blive gift i kirken. Og det skulle vi da også når, pengene lå til det. Det er vi så, så heldige at de gør nu!!

Efter at have boet i sommerhus i 5 år, besluttede vi os for at vi gerne ville have noget større. ( også fordi vi gerne ville have et barn mere ) Vi fandt så vores dejlige hus, hvor vi boede i 2 år. Også i Ølsted.

- Efter vi var flyttet ind, fandt vi faktisk ud af at jeg var gravid igen. Denne gang, kom der vores dejlige søn ( Jannich ) ud af det. Han er 3½ år.

Efter en turbulent tid blev vi seperareret, men allerede efter 4 måneder vidste vi at vi ikke kunne undvære hinanden alligevel. Så vi blev enige om at prøve igen. Og nu bor vi så i Ølstykke.

Og da jeg spurgte ham om han ville gifte sig med mig, den 17 maj 2008 og han svarede ja, så blev det sørme til virkelighed.

Vores velsignelse kommer til at foregå: Lørdag den 17 maj 2008. kl. 13.00. I Over Dråby Kirke. Jægerspris.

Redigeret af Ea bea buksetrold
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tror vist egentlig det var det for denne omgang. Men nu kører det jo bare for vildt mht de billeder. Så hvem ved, lige pludselig kommer der mere. Ha ha.

Jeg er gået igang med indbtdelserne, der skal bare tages et billede, så skal jeg nok også lægge dem herind.

Tak fordi du kiggede med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen Ea vi er forelsket i den sammen kjole :heart: ..... Var hos House of Brides i lørdags og prøve en der ligner, men til 10.700 kr. Da Chrisling så var så dejlig at finde den hos Valentin til en mere fornuftig pris var jeg solgt til stanglakrids. Ihvertfaldet forløbig..... Er SLET ikke færdig med at prøve kjoler endnu!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der bil-inspiration piger!

Her kommer nogle biler, som jeg synes kunne være interessante som transport på dagen. Ved endnu ikke hvad det koster, det skal selvfølgelig også liiige undersøges.

- Men vi er jo til det mere utraditionelle kørsel, så here goes...

post-7022-1188154376.jpg

post-7022-1188154408.jpg

0

Del dette indlæg

Og lige den sidste. Ihvertfald i denne omgang.

post-7022-1188154579.jpg

Min favorit indtil videre...

MEE LIKE -HAHA-

Ja også mig. Den er total fed, og meget anderledes. Og på hjemmesiden, har jeg set 360 graders visning. NØØØJ; DET så ski spændende ud.

Meen, nu må vi lige se hvad den står til af pris. Og om den ovrhovedet er ledig på dagen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer